زمان واریز یارانه نقدی مهرماه ۹۹ + مبلغ یارانه مهر ۹۹-راهبرد معاصر

زمان واریز یارانه نقدی مهرماه ۹۹ + مبلغ یارانه مهر ۹۹

زمان واریز یارانه نقدی مهرماه ۹۹ اعلام شد که بر اساس آن یارانه نقدی مهرماه 99 کمی زودتر از همیشه به حساب سرپرستان خانوار واریز می شود.
تاریخ انتشار: ۱۴:۰۶ - ۱۵ مهر ۱۳۹۹ - 2020 October 06
کد خبر: ۶۱۸۸۵

به گزارش راهبرد معاصر؛ زمان واریز یارانه نقدی مهرماه ۹۹ اعلام شد که بر اساس آن یارانه نقدی مهرماه 99 بر خلاف همیشه که بیستم هرماه به حساب سرپرستان خانوار واریز می شد، این ماه قرار است 17 مهر به حساب یارانه بگیران واریز شود. یارانه نقدی حدود 10 سال است که هر ماه پرداخت می شود. مبلغ یارانه نقدی 45 هزار و 500 تومان به ازای هر نفر است. درباره جزئیات بیشتر از زمان واریز نقدی مهرماه 99 و مبلغ یارانه نقدی مهرماه 99 را برایتان تشریح کردیم.

 

بر اساس اعلام زمان واریز یارانه نقدی مهر ماه ۹۹ و مبلغ یارانه واریزی یکصد و شانزدهمین یارانه نقدی روز پنجشنبه ۱۷ مهر ماه به حساب سرپرستان خانوار واریز می شود.

 

براساس اعلام سازمان برنامه و بودجه یارانه نقدی به ازای هر نفر ۴۵ هزار و ۵۰۰ تومان به همراه حداقل مستمری خانوار‌های مددجویان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی کشور به حساب سرپرستان خانوار واریز و قابل برداشت خواهد بود.

 

یارانه نقدی مهرماه 99

 

همچنین بر اساس مصوبه ستاد ملی کرونا و اطلاع‌رسانی‌های قبلی انجام شده، کسر اقساط تسهیلات قرض‌الحسنه یک میلیون تومانی که از تیرماه آغاز شد این ماه نیز انجام خواهد شد.

 

در این دوره، چهارمین قسط وام یک میلیون تومانی به مبلغ ۳۵ هزار تومان از یارانه سرپرستان خانواری که تسهیلات دریافت کرده‌اند، کسر می‌شود.

 

زمان واریز یارانه نقدی مهر 99

 

مبلغ یارانه مهرماه ۹۹

 

مبلغ یارانه مهرماه 99 مشخص شد و بر اساس آن هر ایرانی 45 هزار و 500 تومان یارانه دریافت می کند. مبلغ یارانه نقدی تغییری نکرده است.

 

زمان واریز یارانه نقدی مهرماه 99

 

یارانه نقدی مهرماه 99 ساعت 24 روز پنجشنبه 17 مهرماه به حساب سرپرستان خانوار واریز می شود.

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار