هوش مصنوعی روزانه چند بشکه نفت مصرف می‌کند؟ ثبت تردد ۶۰ هزار خودرو در آزادراه تهران ـ شمال / پیش‌بینی موج سنگین ترافیک در آخر هفته تالاب قره قشلاق چهاربرج بعد از ۱۵ سال جانی دوباره گرفت هواشناسی استان تهران اطلاعیه داد تعویق یک هفته‌ای امتحانات پایان‌ترم این دانشگاه/ غیبت در امتحانات باعث حذف درس می‌شود؟ گام تازه ایلان ماسک به سوی شبکه اینترنت تمام‌فضایی کاهش نسبی دما از فردا در بسیاری از استان‌ها / هشدار سیلاب در شمال و گردوخاک در شرق کشور ترافیک سنگین در محور‌های شمالی/ این مسیر‌ها تا اطلاع بعدی مسدود است عاشورا و تاسوعا کدام مراکز خدمات‌رسان تهران تعطیل است؟ خبر خوش معاون رئیس قوه قضائیه برای دانش‌آموختگان حقوق جاده چالوس دوطرفه شد آموزش و پرورش: امتحانات نهایی بدون تغییر برگزار می‌شود محدودیت‌های ترافیکی تاسوعا و عاشورا در قم آنفلوآنزای تابستانی از راه رسید/ این استان‎‌ها بالاتر از آستانه هشدار محدودیت‌های ترافیکی ۵ روزه در جاده‌های شمال اعمال می‌شود اختلال همزمان در ایتا، بله و سروش پلاس

زالی: تهران همچنان در شرایط قرمز است / توصیه‌ به شهروندان تهرانی

زالی: تهران همچنان در شرایط قرمز است / توصیه‌ به شهروندان تهرانی فرمانده ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران با بیان اینکه با توجه به شرایط اخیر کماکان شهر و استان تهران در شرایط قرمز به سر می‌برد، عنوان کرد: در طول ۱۰ روز اخیر آثاری از بهبودی شاخص‌های مربوط به بستری، مراجعات سرپایی و مرگ و میر در تهران مشاهده نمی‌شود.
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۴ - ۱۶ مهر ۱۳۹۹ - 2020 October 07
کد خبر: ۶۲۰۰۱

به گزارش راهبرد معاصر؛ دکتر علیرضا زالی با اشاره به آخرین آمار ثبت شده بیماران کرونایی در استان تهران، عنوان کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته بالغ بر ۸۲۸ بیمار جدید در بیمارستان‌های تهران بستری شدند که از این تعداد ۱۱۳ بیمار در بخش مراقبت ویژه و ۷۱۵ نفر در بخش‌های عادی بستری شدند.

 

وی با بیان اینکه آخرین آمار در تهران نشان دهنده آن است که حدود ۱۱.۵ درصد مراجعه کنندگان به بخش‌های سرپایی مراکز درمانی نیاز به بستری شدن دارند، ادامه داد: بر اساس بررسی‌ها طی ۲۴ ساعت گذشته بالغ بر ۶۳۴ نفر ترخیص شده‌اند، به عبارت دیگر هنوز تعداد موارد بستری جدید از ترخیص‌ها بالاتر بوده و لذا بهبود این روند افزایشی نیازمند اقدامات جدیدتری است.

 

دکتر زالی با بیان اینکه با توجه به شرایط اخیر کماکان شهر و استان تهران در شرایط قرمز به سر می‌برد، عنوان کرد: در طول ۱۰ روز اخیر آثاری از بهبودی شاخص‌های مربوط به بستری، مراجعات سرپایی و مرگ و میر در تهران مشاهده نمی‌شود.

 

وی در این رابطه خطاب به شهروندان توصیه کرد: شهروندان از عموم مردم تا صاحبان مشاغل و کسانی که به نوعی در اداره‌ها نسبت به ارایه خدمات عمومی اقدام می کنند باید بیش از هر زمانی کماکان نسبت به رعایت سختگیرانه شیوه نامه‌های بهداشتی اقدام کرده و همچنین بسترمناسب رعایت پروتکل‌ها را برای مراجعین فراهم کنند.

 

فرمانده ستاد مقابله با کرونا در تهران با اشاره به سرعت بالای انتقال پذیری این بیماری و احتمال آلودگی در فضاهای عمومی از جمله وسایل حمل و نقل عمومی، تاکید کرد: در این شرایط به هیچ عنوان خروج افراد در شرایطی که ضرورتی وجود ندارد، توصیه نمی‌شود.

 

دکتر زالی در خاتمه با بیان اینکه بالاترین میزان مرگ و میر در گروه‌های سنی پرخطر رخ می‌دهد، عنوان کرد: اکیدا توصیه می‌شود که گروه‌های سنی پرریسک و سایر گروه‌های پرمخاطره، همچنان ماندن در منزل را اولویت اول خود قرار دهند و از شرکت در میهمانی‌ها و سایر تجمعات خودداری کنند، همچنین افراد دارای علایم و کسانی که احتمال ناقل بودن دارند از ویزیت و ملاقات با این عزیزان خودداری کنند./ ایسنا

ارسال نظر
captcha
پرطرفدارترین اخبار
آخرین اخبار