قالیباف: رسیدگی به مشکلات محرومان از اولویت های مجلس است-راهبرد معاصر
برنامه هفتم منابع مناسبی برای بالندگی دانشگاه‌ها فراهم کرده است خطیب: امنیت و قدرت ایران مورد اعتراف دوست و دشمن است رئیس جمهور: مسئولان به وعده‌های خود در خدمت‌رسانی به زائران اربعین عمل کنند پیشنهاددیوان‌محاسبات درباره شفافیت منابع هدفمندی یارانه‌ها اطلاعیه جدید سپاه درباره عملیات شهادت هنیه گزارش نیویورک‌تایمز از ترور شهید هنیه دروغ است طحان نظیف: طرح حمایت از مالکیت صنعتی در شورای نگهبان تائید شد دو ابهام شورای نگهبان درباره لایحه عفاف و حجاب مخبر: صهیونیست‌ها سیلی خواهند خورد سردار جلالی: طرح‌های پاسخ سریع به تهدیدات زیستی تدوین شود گفت‌وگوی وزیر کشور عراق و سردار احمدی‌مقدم درباره آخرین اقدامات اربعینی ایران و عراق سخنان هنیه در دیدار با رهبر انقلاب: ۶۰ نفر از خانواده ما در غزه شهید شدند کدام مقامات خارجی امروز با پزشکیان دیدار کردند؟ بیانیه شورای نگهبان: جهان به زودی شاهد نابودی رژیم صهیونیستی خواهد بود واکنش علی لاریجانی به ترور هنیه

قالیباف: رسیدگی به مشکلات محرومان از اولویت های مجلس است

رییس مجلس شورای اسلامی گفت: رسیدگی به مشکلات محرومان و توجه به نیازهای مردم مرزنشین و مستضعفان خاش سیستان و بلوچستان از اولویت های مهم مجلس است.
تاریخ انتشار: ۲۲:۱۹ - ۲۲ مهر ۱۳۹۹ - 2020 October 13
کد خبر: ۶۲۸۹۵

به گزارش راهبرد معاصر محمدباقر قالیباف در سفر به خاش سیستان و بلوچستان ضمن دیدار با مردم و مسوولان این شهرستان بیان کرد: حضور در مناطق محروم و آشنا شدن از نزدیک با مشکلات مردم یکی از الزامات مهم بوده که در سفرهای استانی به آن توجه داریم و برای حل مشکلات مردم نیازمند به خدمت تدبیر می شود.

وی افزود: نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی همراه و همگام با دولت برای تحقق شعار جهش تولید و بهره گرفتن از ظرفیت های کشور جهت رفع مشکلات مردم تلاش می کنند.

قالیباف ادامه داد: برای پیگیری مشکلات و پاسخ دادن به دغدغه های مردم مرزنشین خاش در مباحث اجرای باند دوم خاش به زاهدان و ایجاد راه و بازارچه مرزی روتک و تامین آب شرب قول مساعدت می دهیم و در شرایط دشوار اقتصادی کشور و وجود تحریم های ظالمانه باید با اقدامات جهادی بتوانیم گره از مشکلات مردم باز کنیم.

احمدعلی موهبتی استاندار سیستان و بلوچستان نیز گفت: در این استان پهناور و با ظرفیت شاهد اجرای پروژه های شاخصی هستیم که در مباحث اشتغالزایی و جهش تولید موثر هستند.

وی اظهار داشت: در دولت برای حل مشکلات مردم به اولویت ها و نیاز سنجی ها توجه داریم و قطعا برای رفع محرومیت ها تدبیر می شود.

نماینده مردم خاش در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و امامان جمعه شیعه و سنی خاش نیز در این دیدار بر ضرورت و اهمیت رفع مشکلات اقتصادی و تحقق شعار جهش تولید و گام برداشتن برای اجرای پروژه های راه و بازارچه مرزی روتک، تسریع در اجرای پروژه خط انتقال آب کارواندر به خاش و تامین آب شرب مردم این شهرستان و اجرای باند دوم جاده خاش به زاهدان تاکید کردند.

محمدباقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی در راس هیئتی با همراهی استاندار سیستان و بلوچستان وارد خاش سیستان و بلوچستان شد و با امامان جمعه شیعه و سنی، فرماندار، نماینده مردم خاش در مجلس و شماری از علما و معتمدان و مردم محروم و کپرنشینان روستای رباط از توابع بخش مرکزی خاش دیدار و گفت و گو کرد.

نداشتن راه و فضای آموزشی، بهداشتی و آب شرب و عدم دسترسی به مسکن مناسب، مخابرات و اینترنت، ناتوانی در اجرای طرح های کشاورزی و دامداری، سخت گیری های منابع طبیعی و نداشتن برق و زیرساخت های توسعه روستایی از مشکلات و دغدغه های مهم مردم این منطقه و خاش بود که به اطلاع رییس مجلس رسید.

در حاشیه سفر رییس مجلس شورای اسلامی به سیستان و بلوچستان، رییس و اعضای کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی مهمترین مشکلات عمران شهر و روستایی، گازرسانی و راه آهن و اجرای سد کارواندر و خط انتقال آب از کارواندر به خاش را مورد بررسی قرار دادند.

ایسنا

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده