پرداخت عیدی به معلمان در اعیاد پیش‌رو صحت دارد؟ هشدار نسبت به وزش باد شدید و رگبار در تهران/ پیش‌بینی کاهش دما تا ۱۱ درجه مینو محرز: بیماری مرس خطرناک‌تر از کرونا است و میزان مرگ آن بیش از ۶۰ درصد است آغاز فعالیت سامانه بارشی و کاهش دمای هوا در برخی استان‌ها جزئیات فعالیت مراکز معاینه فنی شهر تهران در ۱۴ و ۱۵ خرداد جاده چالوس از ساعت ۱۰ یکطرفه می‌شود ۲۰۰ هکتار از جنگل‌های گلستان طعمه آتش شد بازداشت اعضای باند قاچاق ۲۱ هزار گوشی تلفن همراه در بوشهر اعلام محدودیت‌های ترافیکی محور‌های پرتردد کشور از ۱۳ تا ۱۷ خرداد سخنگوی شهرداری تهران: قطع درختان چیتگر و سرخه‌حصار به دلیل آفت‌زدایی و تنش‌های آبی در سال‌های گذشته است کاهش محسوس دمای تهران از چهارشنبه تشدید بارش در ۵ استان/ احتمال وقوع سیل ابتلای مادر به سرخجه می‌تواند سبب سقط جنین شود شهادت مأمور انتظامی در خوزستان سخنگوی وزارت آموزش و پرورش: سوالات امتحان نهایی قابل لو رفتن نیست/ اگر کسی مدرکی دارد، برای بررسی ارائه کند

برگزاری آزمون سراسری با دو نوع سوال تا چند سال ادامه می یابد؟

کارگروه آموزشی دیده بان شفافیت و عدالت با صدور بیانیه ای تاکید کرد که از سال 99 و تا زمانی که داوطلبان دیپلمه سال 96 و ماقبل آن، بخش قابل‌توجهی از داوطلبان آزمون سراسری را تشکیل می‌دهند، با دو نوع سؤال، آزمون سراسری برگزار شود.
تاریخ انتشار: ۱۸:۵۲ - ۱۸ اسفند ۱۳۹۷ - 2019 March 09
کد خبر: ۶۳۰۰

به گزارش راهبرد معاصر ، کارگروه آموزشی دیده بان شفایت و عدالت از اعضای شورای سنجش و آموزش درخواست کرد با توجه به سابقه اعتراضات منطقی و مستدل دانش‌آموزان، اولیا و تأکیدات اکثر نمایندگان مجلس شورای اسلامی، پیش از برگزاری امتحانات نهایی و استاندارد دست‌کم در سه سال پایانی دوره متوسطه از اعمال تأثیر قطعی سوابق تحصیلی در نتایج آزمون سراسری خودداری کنند.


این کارگروه در ادامه بیانیه از سازمان سنجش آموزش کشور درخواست کرد از سال 99 و تا زمانی که داوطلبان دیپلمه سال 96 و ماقبل آن، بخش قابل‌توجهی از داوطلبان آزمون سراسری را تشکیل می‌دهند، با دو نوع سؤال و به شکل انتخابی آزمون سراسری را برگزار کنند تا حقی از کسی ضایع نشود.


ارائه یک پیشنهاد به وزارت علوم بخش پایانی این بیانیه را تشکیل می دهد و بر این نکته تاکید دارد که به منظور ارتقای پایدار سطح علمی کشور همچنین برچیدن بساط سوداگران آموزشی، سؤالات کنکور جامع‌تر و پیش‌بینی‌نشدنی‌تر طراحی شود تا ذهن دانش‌آموزان از حصر در چارچوب بسته چند کتاب درسی یا کمک‌آموزشی رها شود.

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده