معاون فرمانداری تهران: روند طرد اتباع غیرمجاز کند شده است پهپاد ایرانی که ابرها را به گریه می‌اندازد هفته آینده ایران غرق در باران می‌شود! ۱۵ مجرم در یک هفته هدف گلوله پلیس قرار گرفتند رئیس قوه قضائیه: "بی‌عفتی و بی‌حجابی" دیگر نباید ادامه یابد/ هیچ‌کس وضع موجود را نمی‌پسند‌د سخنگوی قوه قضائیه: پیشگیری اجتماعی را از سرچشمه‌ها آغاز کنیم وزیر علوم: بسیاری از پروژه‌های دانشجویی به تجاری‌سازی رسیده‌اند هیاهوی بلک فرایدی در شمال ایران/ جمعه سیاه چگونه پول شما را می‌بلعد؟ تنفس هوای ناسالم برای گروه‌های حساس در تهران اعمال ممنوعیت تردد حتی برای دارندگان طرح ترافیک وزیر آموزش و پرورش: این وزارتخانه در ۴۶ سال گذشته اولویت دولت‌ها نبوده فراخوان استخدام در فراجا + شرایط  صدور هشدار جدید هواشناسی؛ آغاز تشدید آلودگی هوا در ۹ کلانشهر از فردا خبر خوش برای متقاضیان دریافت مجوز وکالت رئیس سازمان حفاظت محیط زیست: تهران در شدیدترین اپیزود آلودگی هوا قرار دارد آناکوندای ۱۲ میلیون‌ساله؛ مار غول‌پیکری که هرگز کوچک نشد

تغییرات مهم در موتور جستجوی گوگل

تغییرات مهم در موتور جستجوی گوگلموتور جستجوی گوگل بر اساس ساختار جدید در جستجوی نوشتار و تصویر و بر اساس آخرین تحولات در زمینه هوش مصنوعی متحول می‌شود.
تاریخ انتشار: ۰۸:۵۶ - ۲۸ مهر ۱۳۹۹ - 2020 October 19
کد خبر: ۶۳۵۲۳

به گزارش راهبرد معاصر؛ تغییرات جدید گوگل طی دو ماه آینده اجرایی خواهد شد. این تحولات می‌تواند بر اساس یادگیری ماشین، تغییرات اساسی در نوع جستجو ایجاد کند.

 

بر اساس هوش مصنوعی جدید، گوگل می‌تو‌اند با تشخیص بدترین املا شروع به جستجو کند. این جستجو بر اساس تحلیل و کارکرد شبکه عصبی و ۶۸۰ میلیون فاکتور مختلف انجام می‌شود.

 

روش جدید گوگل توانایی دارد به‌جای کل صفحات وب، متن‌های مستقل صفحات وب را منظم کند این اطلاعات با هوش مصنوعی و یادگیری ماشین تحلیل می‌شوند تا بهترین نتیجه حاصل شود.

 

یکی از تحولات در الگوریتم جدید گوگل هوش بینایی است بر اساس این الگوریتم جدید موتور جستجو می‌تواند با تحلیل تصاویر آنها را دسته بندی کند. پس از تحلیل تصاویر این سامانه فیلم‌ها و تصاویر را برچسب گذاری می‌کند.

 

این روش در زمینه گفتار فیلم‌ها هم انجام می‌شود و روش مشابهی توسط گوگل استفاده می‌شود. این تغییرات می‌تواند در زمینه تغییرات سئو تحولاتی ایجاد کند.

 

هم اکنون یکی از مهم ترین مبانی برای گرفتن مخاطب توسط سایت‌های مختلف، تنظیم محتوا بر اساس استانداردهای گوگل است. این استانداردها، مشخص می‌کنند که محتوا چگونه باید ویرایش شود تا در موتورهای جستجوی گوگل بهتر دیده شود.

 

بر اساس استاندارد فعلی گوگل، سه شاخص تازگی، ارتباط و محبوبیت نوع نمایش را در صفحات جستجو مشخص می‌کند. البته در چند سال اخیر در این زمینه انتقادهایی به گوگل وارد شده است.

 

برخی کارشناسان معتقد هستند گوگل بیش از اندازه قدرت گرفته است و نوع نشان دادن نتیجه جستجو به جهت دادن به افکار عمومی در جهان ختم می شود./ یورونیوز

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
پرطرفدارترین اخبار