تغییرات مهم در موتور جستجوی گوگل-راهبرد معاصر
رکورد پرجمعیت‌ترین خانواده جهان؛ مردی ۱۰۲ بار پدر و ۵۷۸ بار پدربزرگ شد وزیر بهداشت: سال ۲۰۲۵ را سال صلح برای کارکنان سلامت اعلام کنیم هشدار افزایش آلودگی هوا در تهران آخرین خبر‌ها از رفع فیلتر سکو‌های خارجی و ارتقای کیفیت اینترنت حکم اعدام برای محیط‌بان کرمانی صادر شد / آخرین تلاش‌ها برای جلب رضایت شاکی توضیح وزارت علوم درباره تاخیر در اعلام فراخوان جذب هیئت علمی سال ۱۴۰۳ اسامی محصولات آرایشی غیرمجاز اعلام شد مدیرکل دفتر حیات وحش: پلنگ دماوند ماندنی نیست ۶۰ درصد طلاق‌های این استان مربوط به کودک همسری است هواشناسی ایران۱۴۰۳/۱۰/۱۴؛ افزایش آلودگی هوا در کلانشهر‌ها دستگیری عوامل سقط جنین در کرج تأیید سه زمین برای آرامستان‌های جدید تهران/ احتمال دفن اموات از سال آینده در آرامستان «بی بی مریم» ادامه بارش برف و باران در برخی از مناطق کشور/ افزایش نسبی دما در هفته پیش‌رو عملکرد دانش‌آموزان ایرانی در دروس ریاضی، علوم و سواد خواندن با افت همراه است تهران ۲ درجه سردتر می‌شود | هشدار نارنجی برای ۴ استان

تغییرات مهم در موتور جستجوی گوگل

تغییرات مهم در موتور جستجوی گوگلموتور جستجوی گوگل بر اساس ساختار جدید در جستجوی نوشتار و تصویر و بر اساس آخرین تحولات در زمینه هوش مصنوعی متحول می‌شود.
تاریخ انتشار: ۰۸:۵۶ - ۲۸ مهر ۱۳۹۹ - 2020 October 19
کد خبر: ۶۳۵۲۳

به گزارش راهبرد معاصر؛ تغییرات جدید گوگل طی دو ماه آینده اجرایی خواهد شد. این تحولات می‌تواند بر اساس یادگیری ماشین، تغییرات اساسی در نوع جستجو ایجاد کند.

 

بر اساس هوش مصنوعی جدید، گوگل می‌تو‌اند با تشخیص بدترین املا شروع به جستجو کند. این جستجو بر اساس تحلیل و کارکرد شبکه عصبی و ۶۸۰ میلیون فاکتور مختلف انجام می‌شود.

 

روش جدید گوگل توانایی دارد به‌جای کل صفحات وب، متن‌های مستقل صفحات وب را منظم کند این اطلاعات با هوش مصنوعی و یادگیری ماشین تحلیل می‌شوند تا بهترین نتیجه حاصل شود.

 

یکی از تحولات در الگوریتم جدید گوگل هوش بینایی است بر اساس این الگوریتم جدید موتور جستجو می‌تواند با تحلیل تصاویر آنها را دسته بندی کند. پس از تحلیل تصاویر این سامانه فیلم‌ها و تصاویر را برچسب گذاری می‌کند.

 

این روش در زمینه گفتار فیلم‌ها هم انجام می‌شود و روش مشابهی توسط گوگل استفاده می‌شود. این تغییرات می‌تواند در زمینه تغییرات سئو تحولاتی ایجاد کند.

 

هم اکنون یکی از مهم ترین مبانی برای گرفتن مخاطب توسط سایت‌های مختلف، تنظیم محتوا بر اساس استانداردهای گوگل است. این استانداردها، مشخص می‌کنند که محتوا چگونه باید ویرایش شود تا در موتورهای جستجوی گوگل بهتر دیده شود.

 

بر اساس استاندارد فعلی گوگل، سه شاخص تازگی، ارتباط و محبوبیت نوع نمایش را در صفحات جستجو مشخص می‌کند. البته در چند سال اخیر در این زمینه انتقادهایی به گوگل وارد شده است.

 

برخی کارشناسان معتقد هستند گوگل بیش از اندازه قدرت گرفته است و نوع نشان دادن نتیجه جستجو به جهت دادن به افکار عمومی در جهان ختم می شود./ یورونیوز

ارسال نظر
آخرین اخبار