علت قطع بیمه تکمیلی بازنشستگان اعلام شد تهران تا آخر هفته تعطیل شد سیگنال، تلگرام و واتساپ هک شد چرا آموزش و پروش در برابر تعطیلی مدارس مقاومت می‌کند؟ «بلک‌فرایدی»؛ روزی برای خرید یا دام کلاهبرداران؟ مهار آتش الیت/ هیچ شعله آتشی دیگر از جنگل‌های الیت زبانه نمی‌کشد سردار رادان: روحیه ایثار و شهادت ستون فقرات امنیت ملی ایران است پیکرهای مطهر 100 شهید گمنام در تهران تشییع شد نئاندرتال‌ها به خدا اعتقاد داشتند؟ کنترل نسبی آتش‌سوزی در جنگل‌های حفاظت‌شده «الیت» ابطال آنی معاینه فنی خودرو‌های فاقد صلاحیت در معابر تهران معاون وزیر بهداشت: ۸۰ درصد جانباختگان سوانح رانندگی کمتر از ۵۰ سال دارند نظر آموزش و پرورش پیرامون تعطیلی مدارس در هوای آلوده فرماندار کردکوی: ۳۰۰۰ متر از جنگل‌های درازنو درگیر آتش است / درخواست بالگرد دادیم هوای تهران در مرز هشدار بنفش/ شهر ری با شاخص ۲۸۱ آلوده‌ترین نقطه مهار آتش الیت با ۱۱۵ عملیات بالگرد‌ها و ۱۳ پرواز ایلیوشین

تغییرات مهم در موتور جستجوی گوگل

تغییرات مهم در موتور جستجوی گوگلموتور جستجوی گوگل بر اساس ساختار جدید در جستجوی نوشتار و تصویر و بر اساس آخرین تحولات در زمینه هوش مصنوعی متحول می‌شود.
تاریخ انتشار: ۰۸:۵۶ - ۲۸ مهر ۱۳۹۹ - 2020 October 19
کد خبر: ۶۳۵۲۳

به گزارش راهبرد معاصر؛ تغییرات جدید گوگل طی دو ماه آینده اجرایی خواهد شد. این تحولات می‌تواند بر اساس یادگیری ماشین، تغییرات اساسی در نوع جستجو ایجاد کند.

 

بر اساس هوش مصنوعی جدید، گوگل می‌تو‌اند با تشخیص بدترین املا شروع به جستجو کند. این جستجو بر اساس تحلیل و کارکرد شبکه عصبی و ۶۸۰ میلیون فاکتور مختلف انجام می‌شود.

 

روش جدید گوگل توانایی دارد به‌جای کل صفحات وب، متن‌های مستقل صفحات وب را منظم کند این اطلاعات با هوش مصنوعی و یادگیری ماشین تحلیل می‌شوند تا بهترین نتیجه حاصل شود.

 

یکی از تحولات در الگوریتم جدید گوگل هوش بینایی است بر اساس این الگوریتم جدید موتور جستجو می‌تواند با تحلیل تصاویر آنها را دسته بندی کند. پس از تحلیل تصاویر این سامانه فیلم‌ها و تصاویر را برچسب گذاری می‌کند.

 

این روش در زمینه گفتار فیلم‌ها هم انجام می‌شود و روش مشابهی توسط گوگل استفاده می‌شود. این تغییرات می‌تواند در زمینه تغییرات سئو تحولاتی ایجاد کند.

 

هم اکنون یکی از مهم ترین مبانی برای گرفتن مخاطب توسط سایت‌های مختلف، تنظیم محتوا بر اساس استانداردهای گوگل است. این استانداردها، مشخص می‌کنند که محتوا چگونه باید ویرایش شود تا در موتورهای جستجوی گوگل بهتر دیده شود.

 

بر اساس استاندارد فعلی گوگل، سه شاخص تازگی، ارتباط و محبوبیت نوع نمایش را در صفحات جستجو مشخص می‌کند. البته در چند سال اخیر در این زمینه انتقادهایی به گوگل وارد شده است.

 

برخی کارشناسان معتقد هستند گوگل بیش از اندازه قدرت گرفته است و نوع نشان دادن نتیجه جستجو به جهت دادن به افکار عمومی در جهان ختم می شود./ یورونیوز

ارسال نظر
پرطرفدارترین اخبار