هوای تهران درگیر آلاینده‌ها/ سکون جو کیفیت هوا را کاهش می‌دهد هشدار هواشناسی درباره ورود موج پیاپی سامانه‌ها؛ آغاز بارش‌ها از ساعاتی دیگر اعزام گسترده نیرو‌های امدادی برای مهار آتش‌سوزی جنگل‌های دیزمار دستگیری یک پیمانکار شهرداری دورود به اتهام پرداخت رشوه ادعای دستکاری سامانه‌های بارشی علمی است؟ تهران شنبه و یکشنبه تعطیل می‌شود؟ مدارس و دانشگاه‌های هرمزگان تا ۹ آذر تعطیل شد محدودیت‌های ترافیکی از ۵ تا ۸ آذرماه اعلام شد تعطیلی پنجشنبه‌ها در این استان/ ادارات از آذرماه دورکار می‌شوند انتقال ۲۹۲ زندانی افغانستانی از ایران نحوه انصراف از صندوق ذخیره فرهنگیان برنامه زمانی کنکور فرهنگیان ۱۴۰۵ از ثبت‌نام تا اعلام نتایج‌نهایی آزادراه تهران–شمال قفل شد / جزئیات محدودیت‌های ترافیکی  هوای تهران ۳ درجه سرد می‌شود/ احتمال بارش باران در ارتفاعات مرگ حیوان غول‌پیکر باغ وحش «سن‌دیگو» در ۱۴۱ سالگی + عکس اعلام جرم دادستانی تهران علیه نماینده سابق مجلس به‌دلیل اظهارات کذب

تغییرات مهم در موتور جستجوی گوگل

تغییرات مهم در موتور جستجوی گوگلموتور جستجوی گوگل بر اساس ساختار جدید در جستجوی نوشتار و تصویر و بر اساس آخرین تحولات در زمینه هوش مصنوعی متحول می‌شود.
تاریخ انتشار: ۰۸:۵۶ - ۲۸ مهر ۱۳۹۹ - 2020 October 19
کد خبر: ۶۳۵۲۳

به گزارش راهبرد معاصر؛ تغییرات جدید گوگل طی دو ماه آینده اجرایی خواهد شد. این تحولات می‌تواند بر اساس یادگیری ماشین، تغییرات اساسی در نوع جستجو ایجاد کند.

 

بر اساس هوش مصنوعی جدید، گوگل می‌تو‌اند با تشخیص بدترین املا شروع به جستجو کند. این جستجو بر اساس تحلیل و کارکرد شبکه عصبی و ۶۸۰ میلیون فاکتور مختلف انجام می‌شود.

 

روش جدید گوگل توانایی دارد به‌جای کل صفحات وب، متن‌های مستقل صفحات وب را منظم کند این اطلاعات با هوش مصنوعی و یادگیری ماشین تحلیل می‌شوند تا بهترین نتیجه حاصل شود.

 

یکی از تحولات در الگوریتم جدید گوگل هوش بینایی است بر اساس این الگوریتم جدید موتور جستجو می‌تواند با تحلیل تصاویر آنها را دسته بندی کند. پس از تحلیل تصاویر این سامانه فیلم‌ها و تصاویر را برچسب گذاری می‌کند.

 

این روش در زمینه گفتار فیلم‌ها هم انجام می‌شود و روش مشابهی توسط گوگل استفاده می‌شود. این تغییرات می‌تواند در زمینه تغییرات سئو تحولاتی ایجاد کند.

 

هم اکنون یکی از مهم ترین مبانی برای گرفتن مخاطب توسط سایت‌های مختلف، تنظیم محتوا بر اساس استانداردهای گوگل است. این استانداردها، مشخص می‌کنند که محتوا چگونه باید ویرایش شود تا در موتورهای جستجوی گوگل بهتر دیده شود.

 

بر اساس استاندارد فعلی گوگل، سه شاخص تازگی، ارتباط و محبوبیت نوع نمایش را در صفحات جستجو مشخص می‌کند. البته در چند سال اخیر در این زمینه انتقادهایی به گوگل وارد شده است.

 

برخی کارشناسان معتقد هستند گوگل بیش از اندازه قدرت گرفته است و نوع نشان دادن نتیجه جستجو به جهت دادن به افکار عمومی در جهان ختم می شود./ یورونیوز

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
پرطرفدارترین اخبار