جزئیات نشست اعضای فراکسیون روحانیت مجلس با رئیسی/ دفاع رئیس قوه قضائیه از خصوصی‌سازی-راهبرد معاصر

جزئیات نشست اعضای فراکسیون روحانیت مجلس با رئیسی/ دفاع رئیس قوه قضائیه از خصوصی‌سازی

نایب رئیس فراکسیون روحانیت مجلس گفت:‌ رئیس دستگاه قضا در دیدار اعضای فراکسیون روحانیت مجلس عنوان کرد که وجود فساد در چند واگذاری دلیلی برای توقف خصوصی‌سازی و اجرای اصل 44 نیست و قوه قضاییه از خصوصی‌سازی و اجرای این اصل حمایت می‌کند.
تاریخ انتشار: ۲۰:۲۰ - ۱۱ آبان ۱۳۹۹ - 2020 November 01
کد خبر: ۶۵۱۸۷

به گزارش راهبرد معاصر حجت‌الاسلام سیدمحمدرضا میرتاج‌الدینی نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نشست اعضای فراکسیون روحانیت مجلس با رئیس قوه قضاییه گفت: در این جلسه آیت‌الله رئیسی عنوان کرد که دستگاه قضا از تولید حمایت جدی دارد و تمام تلاش خود را برای جلوگیری از تعطیلی کارخانجات به کار می‌گیرد.

وی افزود: رئیس دستگاه قضا گفت که قوه قضاییه از اجرای اصل 44 قانون اساسی و بحث خصوصی‌سازی حمایت کامل دارد.

نایب رئیس فراکسیون روحانیت مجلس اظهار داشت: آیت‌الله رئیسی تصریح کرد که وجود فساد در چند واگذاری باعث نمی‌شود که جلوی خصوصی‌سازی و اجرای اصل 44 گرفته شود و ما ضمن برخورد و مقابله این مفاسد از اجرای اصل 44 قانون اساسی و روند خصوصی‌سازی حمایت می‌کنیم.

میرتاج‌الدینی خاطرنشان کرد: در آغاز جلسه حجت‌الاسلام سیدمحمد تقوی ضمن اعلام حمایت فراکسیون روحانیت مجلس از قوه قضاییه گفت که اقدامات قوه قضاییه باعث ایجاد امید در مردم شده است و ضمن اشاره به این موضوع از رئیس دستگاه قضا خواست تا قوه قضاییه به روند فعلی خود در مبارزه با فساد ادامه دهد.

وی درپایان گفت: در این جلسه همچنین دیگر اعضای فراکسیون مسائل مختلف درباره حوزه‌های انتخابیه خود مطرح کردند.

فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار