آخرین وضعیت آرای الکترال انتخابات آمریکا-راهبرد معاصر
پاسخ تلافی جویانه حزب الله به اسرائیل | شلیک ۴۰ موشک به شهر «الصفد» واکنش فوری رویترز به ادعای ترور سید حسن نصرالله الجزیره: ۳۰۰ نفر در انفجار امروز بیروت شهید شده اند آماده باش سفارتخانه‌های رژیم صهیونیستی در سراسر جهان سخنگوی وزارت امور خارجه: آمریکا هم باید پاسخگوی جنایت رژیم صهیونیستی در بیروت باشد نتانیاهو سفرش به نیویورک را ناتمام گذاشت بیانیه سفارت ایران در بیروت در پی حمله رژیم صهیونیستی به ضاحیه جنوبی حملات شدید و وحشیانه رژیم صهیونیستی به ضاحیه بیروت ادعای رژیم صهیونیستی درباره حمله به مقر اصلی حزب الله در بیروت جوسازی و اظهارات جنگ‌افروزانه نتانیاهو در تریبون سازمان ملل واشنگتن پست: اسرائیل ادوات نظامی را به مرز لبنان منتقل کرده است هشدار رژیم اشغالگر به صهیونیست‌ها درباره سفر به ۱۵ کشور بیانیه نیرو‌های مسلح یمن درباره حملات موشکی و پهپادی به تل‌آویو و عسقلان فاکس نیوز: نتانیاهو تمایلی به آتش‌بس ندارد طالبان: در حال مذاکره با مقامات ایران برای حل مشکل مهاجران هستیم

آخرین وضعیت آرای الکترال انتخابات آمریکا

ترامپ و بایدن پس از ساعت‌ها شمارش آرا بالأخره شاهد افزایش آرای الکترال خود بودند.
تاریخ انتشار: ۲۳:۵۱ - ۱۴ آبان ۱۳۹۹ - 2020 November 04
کد خبر: ۶۵۵۹۵

به گزارش راهبرد معاصر ساعتی قبل دونالد ترامپ یک رأی الکترال از مجموع چهار رأی در ایالت مِین را به خود اختصاص داد و مجموع آرای الکترالش را به ۲۱۴ رساند. ایالت مِین یکی از تنها دو ایالت آمریکاست که آرای الکترال در آن میان نامزدها تقسیم می‌شود.

در عین حال، جو بایدن تا این لحظه در ایالت ویسکانسین برنده تقریباً قطعی تلقی می‌شود و رسانه‌ها ۱۰ رأی الکترال این ایالت تعیین‌کننده را به حساب بایدن ثبت کرده‌اند. به این ترتیب تعداد آرای الکترال بایدن در مجموع ۲۴۷ رأی می‌شود که فاصله معاون اول سابق آمریکا با عدد جادویی ۲۷۰ رأی الکترال که برای پیروزی لازم است، کم‌تر شده است.

به گزارش سی‌ان‌ان، ستاد انتخاباتی ترامپ به نتیجه شمارش آرا در ایالت ویسکانسین معترض است و می‌گوید درخواست بازشماری آرا را خواهد کرد. پایگاه اینترنتی شبکه خبری فاکس‌نیوز که به جمهوری‌خواهان نزدیک است و از حامیان ترامپ محسوب می‌شود، تا این لحظه، هنوز در پیش‌بینی نتیجه انتخابات، از واریز ۱۰ رأی الکترال ویسکانسین به حساب بایدن خودداری کرده است.

مشرق

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده