اولین واکنش ترامپ به اعلام پیروزی جو بایدن در انتخابات آمریکا-راهبرد معاصر

اولین واکنش ترامپ به اعلام پیروزی جو بایدن در انتخابات آمریکا

رسانه های خبری آمریکا اعلام کردند که آخرین نتیجه انتخابات آمریکا این است که جو بایدن با ۲۸۴ رای الکتزا پیروز انتخابات آمریکا شد. اولین واکنش ترامپ به اعلام پیروزی جو بایدن در انتخابات آمریکا منتشر شد.
تاریخ انتشار: ۲۰:۳۳ - ۱۷ آبان ۱۳۹۹ - 2020 November 07
کد خبر: ۶۵۹۱۵

به گزارش راهبرد معاصر طبق اعلام منابع خبری رسمی مانند سی ان ان و فاکس نیوز پس از توئیت جنجالی ترامپ مبنی بر پیروزی در انتخابات آمریکا اعلام شد که در آخرین نتیجه، جو بایدن با ۲۸۴ رای الکتزا پیروز انتخابات آمریکا شد و اولین واکنش ترامپ به اعلام پیروزی جو بایدن در انتخابات آمریکا منتشر شد.

 

اولین واکنش ترامپ به اعلام پیروزی جو بایدن در انتخابات آمریکا

 

واکنش ترامپ به اعلام پیروزی «بایدن» توسط رسانه‌ها

ترامپ در واکنش به اعلام نام بایدن به عنوان پیروز انتخابات ریاست جمهوری توسط چندین رسانه آمریکایی اعلام کرد: آرای قانونی تصمیم می‌گیرند که چه کسی پیروزی انتخابات است، نه رسانه‌ها!

 

تیم حقوقی ترامپ گفت: ناظران ما در پنسیلوانیا اجازه دسترسی و نظارت بر شمارش آرا در این ایالت را نداشته‌اند اسامی برخی افراد درگذشته در میان کسانی که رای آنها به صندوق ریخته شده وجود دارد.

 

انتخابات آمریکا بر اقتصاد و سیاست دنیا تاثیر دارد. زمانی که دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا شد با اقدامات بی رحمانه خود موجب شد تا حتی صلح جهانی در خطر قرار گیرد. وی در اولین اقدام خود مهاجران را مورد حمله قرار داد. به همین دلیل نتایج انتخابات آمریکا برای مردم جهان حائز اهمیت است.در این دوره از انتخابات ریاست جمهوری آمریکا دونالد ترامپ و جوبایدن رقیب یکدیگر بودند اما لحظاتی پیش منابع خبری آمریکا رسما پیروزی جو بایدن را اعلام کردند.

 

فوری / نتیجه انتخابات آمریکا| جو بايدن پيروز انتخابات رياست جمهوري آمريکا معرفی شد

 

چندین رسانه آمریکایی از جمله CNN، CBS، Associated Pressو رسانه های دیگه مثل Sky News و جو بایدن را رئیس جمهور آمریکا اعلام کردند. اما در این میان کنفرانس مطبوعاتی تیم حقوقی ترامپ در فیلادلفیا درباره آخرین پرونده ها ، شواهد و شاهدان در مورد تقلب در رای دهندگان برگزار می شود. دونالد ترامپ در جدیدترین توئیت خود اعلام پیروزی کرد و نوشت: من انتخابات را با اختلاف زیاد برده ام! اعلام پیروزی ترامپ در انتخابات آمریکا در حالیست که هنوز خبر رسمی دراینباره منتشر نشده است. 

 

فوری / آخرین نتیجه انتخابات آمریکا | جو بايدن پيروز انتخابات رياست جمهوري آمريکا شد

 

فاکس‌نیوز هم با برآورد اینکه بایدن پنسیلوانیا و نوادا را برده، سرانجام بایدن را پیروز انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا اعلام کرد.

 

 

 

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده