کاهش دمای هوا به زیر صفر درجه در مناطق سردسیر-راهبرد معاصر
تریاک در کدام مناطق کشور گران‌تر است؟ ورود سامانه جدید پربارش به ایران | سرمای شدید و بارش در این مناطق جریمه‌های رانندگی دوبرابر شده بخشیده نمی‌شود کلاهبرداری میلیاردی با ترفند ارسال پیامک جعلی در چناران اسامی محصولات آرایشی و بهداشتی غیرمجاز از سوی سازمان غذا و دارو اعلام شد گرد و خاک میهمان ناخوانده تهرانی‌ها می‌شود | هشدار زرد هواشناسی باند سرقت از مغازه‌های آهن و ضایعات فروشی در تهران متلاشی شد وزیر بهداشت: دستیاری پزشکی شغل می‌شود تصاویر | ارسال محموله دارویی هلال احمر ایران به لبنان آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور ۳ متهم فروش مواد مخدر در فضای مجازی به دام افتادند برف پاییزی این مناطق کشور را دربر می‌گیرد | سردی شدید هوا در برخی نقاط سرعت اینترنت موبایل و ثابت در ایران افزایش یافت آغاز ثبت‌نام تاکسی‌های «جی ۴» در کشور | اعلام قیمت و نرخ تسهیلات خودرو به متقاضیان اختصاص ۳ هزار میلیارد تومان فوق‌العاده رتبه‌بندی برای ۱۸۰ هزار معلم بازنشسته

کاهش دمای هوا به زیر صفر درجه در مناطق سردسیر

دمای هوا از روز چهارشنبه تا پایان هفته در شمال شرق کشور بین ۶ تا ۱۰ درجه کاهش یافته و دمای بیشینه در مناطق سردسیر شمال شرق به زیر صفر خواهد رسید.
تاریخ انتشار: ۰۸:۱۳ - ۲۷ آبان ۱۳۹۹ - 2020 November 17
کد خبر: ۶۷۱۰۷

به گزارش راهبرد معاصر؛ براساس تحلیل آخرین نقشه های هواشناسی امروز در گیلان و مازندران بارش باران گاهی با وزش باد شدید در گلستان، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، زنجان، کردستان، قزوین، همدان، مرکزی، خراسان شمالی، لرستان، شمال و غرب اصفهان، بوشهر، قم و ارتفاعات استان‌های البرز و تهران و سمنان بادش پراکنده پیش بینی می‌شود.

 

آسمان تهران نیمه ابری تا ابری در برخی ساعات وزش باد با احتمال رگبار باران پیش‌بینی می‌شود.

 

چهارشنبه در گیلان و مازندران رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید در گلستان، خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، جنوب کرمان، جنوب سیستان و بلوچستان، اصفهان، تنگه هرمز و شرق هرمزگان بارش پراکنده پیش بینی می‌شود.

 

پنجشنبه در گیلان رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید و در غرب مازندران، اردبیل، شمال آذربایجان شرقی، تهران و البرز بارش پراکنده پیش بینی می‌شود.

 

جمعه در شمال غرب ارتفاعات و دامنه‌های های زاگرس مرکزی و شمالی، دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی و غربی و غرب گیلان بارش باران گاهی با رعد و برق و وزش باد پیش بینی می‌شود.

 

شنبه با تشکیل ناپایداری‌های جوی در نیمه غربی کشور به ویژه در غرب، جنوب غرب، ارتفاعات و دامنه‌های زاگرس مرکزی و شمالی و همچنین ارتفاعات و دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی و غربی رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود. در این روز در بخش‌های از شمال شرق نیز شاهد بارش پراکنده خواهیم بود و ریزش تگرگ در دامنه‌های زاگرس مرکزی و غرب کشور دور از انتظار نیست.

 

دمای هوا از روز چهارشنبه تا پایان هفته در شمال شرق بین ۶ تا ۱۰ درجه کاهش یافته و دمای بیشینه در مناطق سردسیر شمال شرق به زیر صفر خواهد رسید.

 

همچنین از سه شنبه تا پنج شنبه دریای خزر، خلیج فارس و تنگه هرمز مواج است.
منبع: باشگاه خبرنگاران

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار