معاون وزیر بهداشت: نیمی از کارکنان وزارت بهداشت زنان هستند طرح اجباری که ترافیک تهران را بیش از ۵۰ درصد کم کرد قانون مهریه با هدف کاهش زندانیان مالی انجام شده است ورود سامانه بارشی جدید از یکشنبه؛ هوای تهران تا دوشنبه ناسالم است تشکیل جلسه کارگروه اضطرار آلودگی هوای تهران ساعت ۱۴ امروز جزئیات کامل تکالیف و مشمولان سامانه ساماندهی اسناد غیررسمی تداوم تنفس هوای ناسالم برای گروه‌های حساس در پایتخت ورود سامانه بارشی به کشور از یکشنبه / کاهش نسبی دما از دوشنبه جنگل‌ها زیر فشار کم‌آبی و سوء‌مدیریت / عامل 90 درصد آتش‌سوزی‌ها انسانی است استفاده سارقان از طلایاب کاملاً کذب است توضیحات شهرداری تهران در مورد اجرای طرح زوج و فرد در روزهای آلوده معاون فرمانداری تهران: روند طرد اتباع غیرمجاز کند شده است پهپاد ایرانی که ابرها را به گریه می‌اندازد هفته آینده ایران غرق در باران می‌شود! ۱۵ مجرم در یک هفته هدف گلوله پلیس قرار گرفتند رئیس قوه قضائیه: "بی‌عفتی و بی‌حجابی" دیگر نباید ادامه یابد/ هیچ‌کس وضع موجود را نمی‌پسند‌د

دومین عامل مرگ در ایران بعد از کرونا چیست؟

دومین عامل مرگ و میر در کشور بعد از ویروس کرونا، تصادفات شناخته شد.
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۴ - ۲۷ آبان ۱۳۹۹ - 2020 November 17
کد خبر: ۶۷۱۴۱

به گزارش راهبرد معاصر؛ معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: به طور میانگین در اثر تصادف روزانه ۴۲ نفر جان خود را از دست می‌دهند.

 

سرهنگ محمد رازقی، معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ نیز دومین عامل مرگ و میر در کشور بعد از کرونا را تصادفات دانسته و به ایسنا گفت: دومین عامل مرگ و میر در کشور ما تصادفات هستند که با روزی میانگین ۴۲ نفر جانباخته، بعد از بیماری کرونا قرار گرفته است.

 

رازقی با بیان اینکه در وقوع تصادفات علل و عوامل مختلفی نقش دارد، گفت: ایمنی وسیله نقلیه، فرهنگ رانندگی، نحوه رانندگی، ایمنی معابر و ... از جمله مهم‌ترین این موارد است.

 

او نیز بر ضرورت توجه کافی از سوی رانندگان در حین رانندگی اشاره کرد و گفت:، اما نباید از نقش راه نیز غافل شویم، اگر راننده توجه کافی نداشته باشد، اما راه ما ایمن باشد تا حدی می‌توان از وقوع حوادث ناگوار جلوگیری کرد و اگر حادثه‌ای هم رخ داد با کمترین خسارت خواهد بود.
منبع:ایسنا

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
پرطرفدارترین اخبار
آخرین اخبار