پرداخت بخشی از مطالبات فرهنگیان در هفته آینده-راهبرد معاصر
معاون پشتیبانی وزیر آموزش و پرورش :

پرداخت بخشی از مطالبات فرهنگیان در هفته آینده

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزیر آموزش و پرورش از پرداخت بخشی از مطالبات فرهنگیان در هفته آینده خبر داد.
تاریخ انتشار: ۱۶:۱۶ - ۲۴ اسفند ۱۳۹۷ - 2019 March 15
کد خبر: ۶۷۳۸
تعداد نظرات: ۴ نظر

به گزارش راهبرد معاصر ، علی الهیار ترکمن معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزیر آموزش و پرورش در خصوص پرداخت مطالبات فرهنگیان اظهار کرد: برای پرداخت حقوق کارکنان رسمی، پیمانی و قراردادی، حقوق سرباز معلمان و حقوق حق‌التدریسان آزاد هیچ مشکلی نداشتیم.

 

وی ادامه داد: یکسری موارد است که غیر از حقوق ثابت و به غیر از بند «و» هستند که در تعهد ماست که می‌توان به حقوق نیروهای خرید خدمات آموزشی و معلمان خارج از کشور، حق التدریس شاغلین، اضافه کار پرسنل اداری، حقوق مقرری‌‌بگیران و مطالباتی که از سال ۹۶ به سال ۹۷ منتقل شده است، اشاره کرد.

 

الهیار ترکمن گفت: ۷۹۰ میلیارد تومان تخصیص در خزانه داریم که این تخصیص را از سازمان برنامه و بودجه گرفتیم و در خزانه است؛ باید خزانه با توجه به نقدینگی که دارد به ما پرداخت کند؛ پیگیر هستیم و قول‌های اولیه داده شده است و در هفته آینده قبل از پایان سال قطعاً پرداختی داریم.

 

وی افزود: اگر ۷۹۰ میلیارد تومان را بتوانیم بگیریم حدود ۴ ماه خرید خدمات آموزشی،۳ ماه حق‌التدریس شاغلین، ۳ ماه اضافه کار پرسنل و تمام مطالبات سال ۹۶ را صفر می‌کنیم ولی اگر این سطح نقدینگی کمتر پرداخت شود، به فراخور روی آن تأثیر می‌گذارد که ما با توجه به آن پول، اولویت‌گذاری می‌کنیم.

ارسال نظر
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
محسن جنتی عطایی
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۴۲ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۹
0
0
الان که این نظر رو گذاشتم ۴ساعت مونده به لحظه تحویل ساله، حق التدریس شاغلین ۸ماه طلبکاری داریم ، با این همه وعده و قول تا این لحظه یک ریال پرداخت نشده، خب اگه هفته پایانی سال که همه نیاز دارن ،حضرات نخوان حق خودمونو بدن،،پس کی؟؟؟؟لعن الله علی المکذبین و المنافقین
معلم
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۵۰ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۹
0
0
درغگو
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۱
0
0
پرداخت مطالبات فر هنگیان تا پایان سال 97چه شد؟ چرا این همه دروغ دروغ به چه می گند با زندگی مردم بازی نکنید
معلم
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۱/۳۰
0
0
وقتی که نمی توانید اداره کنید ادعا هم نکنید .تاکی دروغ؟
تحلیل های برگزیده