نتایج قرعه کشی ایران خودرو امروز ۲ آذر ۹۹ / اسامی برندگان قرعه گشی ایران خودرو با کد رهگیری و کد ملی+ جزئیات-راهبرد معاصر
قرعه کشی ایران خودرو امروز ۲ آذر ۹۹؛

نتایج قرعه کشی ایران خودرو امروز ۲ آذر ۹۹ / اسامی برندگان قرعه گشی ایران خودرو با کد رهگیری و کد ملی+ جزئیات

قرعه کشی ایران خودرو امروز یکشنبه ۲ آذر ۹۹ با حضور نهاد‌های نظارتی برگزار می‌گردد. در ادامه جزئیات زمان قرعه کشی به همراه اسامی برندگان قرعه کشی را برای شما آورده ایم.
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۳ - ۰۲ آذر ۱۳۹۹ - 2020 November 22
کد خبر: ۶۷۶۹۱
تعداد نظرات: ۱ نظر

به گزارش راهبرد معاصر؛ قرعه کشی ایران خودرو امروز یکشنبه 2 آذر 99 با حضور نهادهای نظارتی برگزار می گردد. زمان قرعه کشی ایران خودرو بر اساس اعلام سایت ایران خودرو انجام شده است، ساعت 10 صبح خواهد بود. مراسم قرعه کشی ایران خودرو امروز یکشنبه 2 آذر 99 از طیق صفحه رسمی ایران خودرو در اینستاگرام به نشانی ikcopressofficial@ به صورت زنده پخش خواهد شد. قرعه کشی ایران خودرو در حالی بر گزار می گردد که شرکت ایران خودرو در هشتمین مرحله از فروش فوری ایران خودرو که از 29 آبان به مدت 3 روز ادامه داشت 4 محصول محبوب خود را به نام های پژو پارس، پژو 206، پارس tu5 و دنا پلاس را عرضه می کند. امروز با پایان یافتن زمان ثبت نام ایران خودرو در هشتمین مرحله از فروش فوری ایران خودرو قرعه کشی 4 محصول ایران خودرو از بین متقاضیان این خودرو ها برگزار می گردد. لازم به ذکر است قیمت خودروهای ایران خودرو در این طرح به صورت قطعی بوده و تمامی محصول ها طی مدت 90 روز تحویل مشتری می گردد. در ادامه نحوه جستجو بر اساس کدملی و کدپیگیری به همراه اسامی برندگان ایران خودرو را برای شما خواهیم آورد.

 

اطلاع از جزئیات قرعه کشی ایران خودرو و نتایج آن به همراه اسامی برندگان قرعه کشی ایران خودرو

 

 

مشاهده اسامی برندگان ایران خودرو امروز 2 آذر 99  

 

مراسم قرعه کشی ایران خودرو 

 

مراسم قرعه کشی ایران خوردو امروز به صورت زنده و پخش مستقیم راس ساعت 10 صبح با حضور نهادهای نظارتی از طریق صفحه رسمی ایران خودرو در پیج رسمی ایران خوردو در اینستاگرام به نشانی ikcopressofficial@ انجام می گردد.

بر روی تصویر زیر برای مشاهده مراسم قرعه کشی ایران خودرو کلیک کنید.

 

قرعه کشی ایران خودرو

 

اطلاع از جزئیات قرعه کشی ایران خودرو و نتایج آن به همراه اسامی برندگان قرعه کشی ایران خودرو

 

زمان قرعه کشی ایران خودرو امروز یکشنبه 2 آذر 99

زمان قرعه کشی ایران خودرو امروز 2 آذر 99 براساس تصمیم شرکت ایران خودرو و با اعلام در سایت ایران خودرو ساعت 10 صبح با حضور نهادهای نظارتی انجام می پذیرد. 

 

زمان قرعه کشی ایران خودرو

 

اطلاع از جزئیات قرعه کشی ایران خودرو و نتایج آن به همراه اسامی برندگان قرعه کشی ایران خودرو

 

قرعه کشی محصولات ایران خودرو امروز یکشبه 2 آذر 99

 

قرعه کشی ایران خودرو از بین 4 محصول ایران خودرو محبوب ایرانی ها انجام می پذیرد. قره کشی امروز ایران خودرو بین 4 محصول ایران خودرو یعنی پژو پارس، پژو 206، پارس tu5 و دنا پلاس با قیمت مقطوع انجام می پذیرد.

 

مشاهده اسامی برندگان ایران خودرو امروز 2 آذر 99  

 

نتایج قرعه کشی ایران خودرو آذر 99

 

از کجا بفهمیم در قرعه کشی ایران خودرو قبول شدیم یا به عبارتی دیگر چگونه بفهمیم در قرعه کشی ایران خودرو برنده شدیم؟ برای دست یابی به نتایح قرعه کشی ایران خودرو آذر 99 به دوشیوه می توان اطلاع کسب نمود. روش اول برای دستیابی نتیجه قرعه کشی ایران خودرو به صورت پیامکی است که ایران خودرو در قرعه کشی آذر 99 به این روش به متقاضیان پیام داده است. وش دیگر برای کسب اطلاع از برنده شدن مراجعه به سایت ایران خودرو و ورود با کدملی برای کاربران و جستو بر اساس کد پیگیری است.

 

اطلاع از جزئیات قرعه کشی ایران خودرو و نتایج آن به همراه اسامی برندگان قرعه کشی ایران خودرو

 

مشاهده اسامی برندگان ایران خودرو امروز 2 آذر 99  


اسامی برندگان قرعه کشی ایران خودرو آذر 99


به برندگان قرعه کشی مهرماه ایران خودرو از طریق پیامک اطلاع رسانی می شود.

برای مشاهده اسامی برندگان قرعه کشی ایران خودرو آذر 99 و دریافت نتایج قرعه کشی بر روی لینک زیر کیک کیند

 

اسامی برندگان قرعه کشی آذر 99

اطلاع از جزئیات قرعه کشی ایران خودرو و نتایج آن به همراه اسامی برندگان قرعه کشی ایران خودرو

 

مشاهده اسامی برندگان قرعه کشی ایران خودرو بر اساس کد پیگیری

 

اسامی منتخب در این طرح، پس از تائید نهاد‌های نظارتی و تخصیص به نمایندگی ها، اعلام خواهد شد. ضمن اینکه به منتخبین نیز با ارسال پیامک اطلاع رسانی خواهد شد.

 

می توانید اسامی برندگان قرعه کشی ایران خودرو را از اینجا نیز دریافت کنید.

 

اسامی برندگان قرعه کشی آذر 99

اطلاع از جزئیات قرعه کشی ایران خودرو و نتایج آن به همراه اسامی برندگان قرعه کشی ایران خودرو

 

اسامی برنده شدگان ایران خودرو از طریق سایت ایران خودرو اعلام خواهد شد.نتایج قرعه کشی ایران خودرو امروز در سایت ایران خودرو و سامانه فروش ایران خودرو به آدرس esale ikco ir قابل مشاهده خواهد بود. در سامانه فروش ایران خودرو قرعه کشی انجام و به برندگان قرعه کشی مهرماه ایران خودرو از طریق پیامک اطلاع رسانی می شود.

اسامی برندگان قرعه کشی آذر 99

اطلاع از جزئیات قرعه کشی ایران خودرو و نتایج آن به همراه اسامی برندگان قرعه کشی ایران خودرو

اسامی برندگان قرعه کشی ایران خودرو با کد پیگیری


اطلاع از وضعيت خودرو ثبت نامي ايران خودرو

 

نحوه جستجو با کد پیگیری برندگان طرح پیش فروش ایران‌ خودرو آبان 99

 

مشاهده اسامی برندگان ایران خودرو امروز 2 آذر 99  

 

کد پیگیری برندگان ۷ رقمی بوده و اعداد ابتدایی این فهرست شماره ردیف برندگان است. متقاضیان می‌توانند برای جستجوی شماره پیگیری خود از کلید میانبر ctrl+f استفاده کنند. بعد از فشردن کلید ترکیبی فوق کادر کوچکی در سمت راست بالای صفحه بازز می‌شود، شماره پیگیری خود را در کادر جستجو وارد کرده و در کنار کادر تعداد یافته‌های در بین ۱۵ هزار کدپیگیری را برای شما به نمایش می‌گذارد.

 

چنان‌چه عدد ۱ را مشاهده کردید یعنی کدپیگیری شما در لیست برنده شدگان ایران خودرو وجود دارد، ولی اگر عدد مقابل نوشته صفر بود شما برنده قرعه کشی نشده اید.

 

با پایان یافتن مهلت ثبت‌نام، قرعه کشی پنجمین مرحله از فروش فوق العاده محصولات ایران خودرو، راس ساعت ۹ صبح روز یکشنبه (27 مهرماه) با حضور نمایندگان نهاد‌های نظارتی برگزار گردید.

 

در مرحله پنجم فروش فوق العاده ایران خودرو، ثبت نام برای 12 محصول ایران خودرو انجام شده است و موعد تحویل خودرو‌های ثبت نامی فروش فوری حداکثر ۹۰ روز و 8 محصول ایران خودرو به صورت پیش فروش و یکساله خواهد بود.

 

پس از قرعه کشی و تایید فرآیند آن توسط نهاد‌های ناظر، مشخصات افراد پذیرفته شده، در سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو به نشانی esal.ikco.ir قرار خواهد گرفت. همچنین اطلاع رسانی از طریق ارسال پیامک به برگزیدگان نیز صورت خواهد گرفت.

 

مراسم قرعه کشی از طریق صفحه رسمی اطلاع رسانی ایران خودرو در اینستاگرام به نشانی ikcopressofficial به صورت زنده پخش خواهد شد.

 

در این طرح مشتریان هیچ گونه وجهی به عنوان پیش پرداخت واریز نخواهند کرد، منتخبان بعد از اعلام نتایج قرعه کشی به مدت پنج روز مهلت خواهند داشت تا نسبت به واریز وجه کامل خودرو اقدام کنند.

 

پذیرفته شدگان این دو طرح به مدت پنج روز مهلت خواهند داشت تا طبق بخش نامه، نسبت به پرداخت وجه خودرو اقدام کنند.

 

بخشنامه 4297 ایران خودرو

 

بر اساس بخشنامه 4297 ایران خودرو پیگیری شماره ردیف قرارداد ایران خودرو به این شرح است: در ایامی كه متقاضیان زیادی برای ثبت نام محصولات شركت ایران خودرو به سایت فروش و یا نمایندگی ها مراجعه می نمایند، توجه به نكات مطروحه ذیل می تواند در آگاه سازی جامعه جهت جلوگیری از هرگونه سوء استفاده و كلاهبرداری كمك نماید.

 

نكاتی كلیدی كه اگر متقاضیان به آنها اشراف داشته باشند، احتمال اینكه مورد تعرض و سوء استفاده سودجویان قرار بگیرند به میزان قابل توجهی كاهش خواهد یافت:


متقاضیان می بایست بدانند كه تنها راه ثبت نام محصولات شركت ایران خودرو صرفا از طریق سایت فروش اینترنتی این شركت به نشانی esale.ikco.ir بوده و به هیچ وجه به وعده های فروشندگان و دلالان مبنی بر وجود سایتی خاص توجه ننمایند.


شركت ایران خودرو اخیرا طرحی را راه اندازی نموده است به نام "طرح رجیستری" كه در این طرح متقاضیان می بایست با مراجعه به سایت فروش اینترنتی ایران خودرو، نسبت به ایجاد نام كاربری و دریافت رمز عبور اقدام نموده و پس از ورود، با مراجعه به بخش "میز كار مشتری" نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

 

این اقدام به صورت مستمر و قبل از آغاز ثبت نام نیز قابل انجام است. با توجه به ثبت شماره تلفن همراه مشتری در این بخش و ارسال پیامك به همان شماره تلفن، لذا امكان سوء استفاده از نام كاربری و رمز عبور متقاضیان توسط سایرین از بین خواهد رفت همچنین واسطه گران و دلالان منبعد نمی توانند با باز نمودن مرورگرهای مختلف در یك رایانه نسبت به ثبت نام اقدام نمایند، بدین ترتیب فرصت برابر برای تمامی متقاضیان ثبت نام ایجاد شده است.


مشتریانی كه محصولات ایران خودرو را ثبت نام می كنند می بایست دقت نمایند كه پس از ثبت نام و پرداخت وجه، پیامكی با سرشماره 300096440 و یا 30006346 حاوی اطلاعاتی نظیر ردیف قرارداد و تاریخ پرداخت از طرف شركت ایران خودرو به شماره تلفن همراهی كه معرفی شده است ارسال می شود. در صورتیكه پیامك مذكور دریافت نشد و یا پیامكی با سرشماره ای بجز شماره های فوق دریافت نمودند، حتما از طریق نمایندگی و یا مركز تماس شركت ایران خودرو به شماره 096440 پیگیری نموده و مشكل احتمالی را مرتفع نمایند.


مشتریانی كه ثبت نام نموده اند می توانند با مراجعه به سایت فروش اینترنتی و ورود از طریق نام كاربری و رمز عبور، از بخش میز كار مشتری و "مدیریت قراردادها"، آخرین وضعیت ثبت نام و قرارداد خود را مشاهده نمایند.


مشتریان پس از ثبت نام و انتخاب نمایندگی در سایت فروش اینترنتی می بایست با مراجعه به نمایندگی، فرم قرارداد را دریافت و اصالت قرارداد را كنترل نمایند.

 

این خبر در حال تکمیل است...

ارسال نظر
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
علی
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۰
0
0
هیچ قرعه کشی معتبر نیست ده بار ثبت نام کردم نشد صدرصد دستون تو جیب دلال هاست
تحلیل های برگزیده