شرایط جدید فروش مدیران خودرو امروز ۳ آذر ۹۹ + قیمت روز خودرو‌های ام وی ام / قیمت خودرو چری امروز دوشنبه ۳ آذر ۹۹-راهبرد معاصر
فروش مدیران خودرو آذر ۹۹؛

شرایط جدید فروش مدیران خودرو امروز ۳ آذر ۹۹ + قیمت روز خودرو‌های ام وی ام / قیمت خودرو چری امروز دوشنبه ۳ آذر ۹۹

قیمت روز خودرو‌های مدیران خودرو امروز دوشنبه ۳ آذر ۹۹ اعلام شد. در جدول زیر قیمت روز خودرو‌های ام وی ام و چری را ببینید. شرایط جدید فروش مدیران خودرو آذر ۹۹ را در زیر بخوانید.
تاریخ انتشار: ۰۸:۲۵ - ۰۳ آذر ۱۳۹۹ - 2020 November 23
کد خبر: ۶۷۸۲۴
تعداد نظرات: ۱۰ نظر

به گزارش راهبرد معاصر؛ قیمت روز خودرو‌های مدیران خودرو امروز دوشنبه ۳ آذر ۹۹ براساس مشاهدات میدانی و استعلام از نمایندگی‌های فروش مدیران خودرو به دست آمد. قیمت مدیران خودرو در زیر قابل مشاهده است. در این روز‌هایی که خودرو سازان داخلی هر سه ماه به قیمت خودرو‌های خویش را می‌افزایند، خودرو‌های چینی نیز گوی سبقت را ربوده و قیمت خودرو‌ها و محصولات خویش را افزایش دادند.

 

قیمت خودرو‌های ام وی ام MVM مدیران خودرو بر اساس قیمت امروز دوشنبه ۳ آذر محصولات ام وی ام mvm در نمایندگی‌های رسمی مدیران خودرو و مراجعه به بازار خودرو بروز می‌شود. برای اطلاع از آخرین قیمت محصولات مدیران خودرو امروز یکشنبه ۲ آذر ۹۹ این صفحه را در سایت تخصصی راهبرد معاصر دنبال کنید.

 

جالب است بدانید که در این روز‌های نابسامان بازار یکی از خودروسازانی که بیشتر نظر مردم را به خو جلب کرده، مدیران خودرو است. با توجه به افزایش چند برابری قیمت مردم رغبت بیشتری به محصولات مدیران خودرو و خودرو‌های چری و تیگو و آریزو پیدا کرده اند. شاید یکی از علت‌های رغبت مردم به محصولات مدیران خودو طراحی و دیگری امکانات خودو‌ها باشد. ولی از همه مهمتر شرایط ویژه اقساطی خودرو توسط این شرکت است.

 

نکته: از عوامل دیگر جلب نظر مردم فروش خودرو ام وی ام و چری به خود شرکت و یا تعویض خودرو مدیران خودو با خودرو نو و صفر کیلومتر است.

 

لیست قیمت خودروهای مدیران خودرو امروز دوشنبه ۳ آذر ۹۹

 

 

قیمت خودروهای ام وی ام امروز دوشنبه ۳ آذر  99

 

قیمت ام وی ام

 

قیمت خودروهای چری  امروز دوشنبه ۳ آذر 99

 

قیمت چری

ارسال نظر
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱۰
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
0
0
والا خجالت هم خوب چیزیه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
0
0
،
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
0
0
این قیمت ها رو بزارین در کوزه آب شو بخورین ،
و مراقب باشید ازین بیشتر ضرر نکنید،
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
0
0
معلومه بدجوری رودستتون بادکرده
ایران
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
0
0
این خودرو های آشغال دانی را به چین پس بدهید دولت امید با پول ملی چه کرده که این خودرو های آشغال اینقدر قیمت گذاری شده؟؟؟!!!
محمد
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
0
0
مدیران خودرو خجالت نمیکشه خودرو بی کیفیت چینی رو از اول سال تاحالا سه الی۴ کرده و با ارزان شدن دلار خرش یه پا داره و خودرو بی کیفیت چینی که بالا رفته رو پایین نمی اره .
ماهک رادمان
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
0
0
قیمت بازار این لیست از کارخانه پاییین تره..به نظرم شرکت مدیران خودرو باید قیمت این ماشینا رو بیاره پایینتر..قیمتها خیلی بالاست.
ناشناس
Germany
۲۲:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
0
0
چقدر پول گرفتین تا این مطلب بنویسین زمانی که دلارر۲۴ تومان بود تیگو ۷ قیمتش ۶میلیارد ریال بود ام وز قیمتش ۹میلیارد و نهصدمیلیون. مسابقه گذاشته بودن برای بالا بردن قیمت ها
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
0
0
آشغالهای بی خاصیت با این پولها توی همین کشورهای بغل میشه بهترین ماشینها رو خرید
تات
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
0
0
چه خبره
تحلیل های برگزیده