قیمت طلا قیمت سکه قیمت ارز قیمت دلار امروز پنجشنبه 13 آذر 99 + جدول-راهبرد معاصر

قیمت طلا قیمت سکه قیمت ارز قیمت دلار امروز پنجشنبه 13 آذر 99 + جدول

جدول قیمت طلا قیمت سکه قیمت ارز قیمت دلار امروز پنجشنبه 13 آذر 99 اعلام شد.
تاریخ انتشار: ۲۲:۲۰ - ۱۳ آذر ۱۳۹۹ - 2020 December 03
کد خبر: ۶۹۱۶۰

راهبرد معاصر در بسته خبری قیمت طلا قیمت سکه قیمت ارز قیمت دلار امروز، به بررسی قیمت های می پردازد و بررسی های مختلف کارشناسان بازار را منتشر می کند.جدول قیمت طلا قیمت سکه قیمت ارز قیمت دلار امروز چهارشنبه 12 آذر 99 اعلام شد.

 

قیمت طلا قیمت سکه قیمت ارز قیمت دلار امروز پنجشنبه 13 آذر 99 + جدول

 

قیمت طلا قیمت سکه قیمت ارز قیمت دلار

قیمت دلار در بازار امروز با افزایش ۴۰۰ تومانی که تجربه کرد به ۲۵,۹۰۰ (بیست و پنج هزار و نهصد ) تومان رسید. طلا و سکه هم گران شدند.
بازار در آخرین روز هفته شاهد افزایش نسبی عمده قیمت‌ها در مقایسه با روز پیش است.

هر اونس طلا، امروز به ۱,۸۳۹ (یک هزار و هشتصد و سی و نه ) دلار رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش ۱.۱۴ درصدی داشته است.

قیمت طلا بالا رفت و هر گرم طلا ۱۸ عیار امروز با افزایش ۲.۷۷ درصدی، از ۱,۱۰۰,۳۰۰ (یک میلیون و یکصد هزار و سیصد ) تومان به ۱,۱۳۱,۷۰۰ (یک میلیون و یکصد و سی و یک هزار و هفتصد ) تومان رسید.

در بازار امروز هر مثقال طلا ۱۸ عیار نسبت به روز قبل ، با ۱۴۷۰۰۰ تومان افزایش، ۴,۹۰۷,۰۰۰ (چهار میلیون و نهصد و هفت هزار) تومان نرخ گذاری شد.

قیمت طلا قیمت سکه قیمت ارز قیمت دلار امروز پنجشنبه 13 آذر 99 + جدول

قیمت دلار در بازار آزاد، امروز به ۲۵,۹۰۰ (بیست و پنج هزار و نهصد ) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش ۱.۵۴ درصدی داشته است.

دلار در بازار متشکل امروز با افزایش ۱.۳ درصدی، از ۲۴,۸۸۴ (بیست و چهار هزار و هشتصد و هشتاد و چهار ) تومان به ۲۵,۲۱۳ (بیست و پنج هزار و دویست و سیزده ) تومان رسید.

یورو در بازار آزاد، امروز به ۳۱,۱۸۱ (سی و یک هزار و یکصد و هشتاد و یک ) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش ۱.۳۳ درصدی داشته است.

در بازار امروز پوند نسبت به روز قبل ، با ۴۸۹ تومان افزایش، ۳۴,۴۳۲ (سی و چهار هزار و چهارصد و سی و دو ) تومان نرخ گذاری شد.

درهم امارات (حواله) امروز با افزایش ۱.۹۹ درصدی، از ۷,۰۴۰ (هفت هزار و چهل ) تومان به ۷,۱۸۳ (هفت هزار و یکصد و هشتاد و سه ) تومان رسید.

در بازار امروز لیر ترکیه نسبت به روز قبل ، با ۷۰ تومان افزایش، ۳,۳۴۰ (سه هزار و سیصد و چهل ) تومان نرخ گذاری شد.

دلار کانادا، امروز به ۱۹,۹۰۹ (نوزده هزار و نهصد و نه ) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش ۱.۰۱ درصدی داشته است.

قیمت طلا قیمت سکه قیمت ارز قیمت دلار امروز پنجشنبه 13 آذر 99 + جدول

همچنین دلار استرالیا با افزایش ۲.۹۴ درصدی نسبت به روز قبل ، ۱۹,۶۸۰ (نوزده هزار و ششصد و هشتاد ) تومان معامله شد.

قیمت سکه امامی به 12,100,000 (دوازده میلیون و یکصد هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش 2.47 درصدی داشته است.

نیم سکه، امروز به ۶,۱۵۰,۰۰۰ (شش میلیون و یکصد و پنجاه هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش ۲.۴۳ درصدی داشته است.

در بازار امروز ربع سکه نسبت به روز قبل بدون تغییر است و ۴,۰۰۰,۰۰۰ (چهار میلیون) تومان نرخ گذاری شد.

هر سکه گرمی امروز بدون تغییر نسبت به روز پیش ۲,۳۵۰,۰۰۰ (دو میلیون و سیصد و پنجاه هزار) تومان شد.

 

سقوط قیمت دلار به پایین‌ترین سطح در ۲.۵سال اخیر

قیمت دلار در معاملات روز پنجشنبه تحت تأثیر خوش‌بینی به واکسن کرونا و امید به بسته‌های حمایتی جدید تا پایین‌ترین سطح ۲.۵ ساله پایین آمد.

قیمت طلا قیمت سکه قیمت ارز قیمت دلار امروز پنجشنبه 13 آذر 99 + جدول

 در حالی که دو جناح سیاسی آمریکا با ضرب‌الاجل ۱۱ دسامبر برای تصویب بودجه ۱.۴ تریلیون دلاری روبرو هستند تا از تعطیلی دولت جلوگیری کنند، سرمایه‌گذاران معتقدند احتمال تصویب طرح کمک مالی جدید فراجناحی ۹۰۸ میلیارد دلاری، علی‌رغم مخالفت‌ها، همچنان وجود دارد.

شاخص دلار صبح امروز تا ۹۰.۹۴۸ واحد سقوط کرد که این پایین‌ترین سطح در ۲.۵ سال اخیر است. اما این شاخص توانست اندکی از این افت را جبران کرده و تا ساعت ۱۱:۱۳ به وقت تهران به ۹۰.۹۷ واحد بازگردد.

نرخ برابری دلار با یوآن چین هم صبح امروز تا رکورد ۶.۵۴۷۸ واحد پایین آمد که ضعیف‌ترین نرخ برابری آن در ۲.۵ سال اخیر است.

افزایش امید به واکسن کرونا و بسته‌های حمایتی باعث شده است که سرمایه‌گذاران برای رها کردن سرمایه‌های امنی مانند دلار و رو آوردن به سرمایه‌های ریسک‌داری مانند سهام تشویق شوند.

 

سکه چند شد؟

هم‌اکنون در بازار داخلی قیمت طلای 18عیار هر گرم یک‌میلیون و 120 هزار تومان، قیمت دلار 25 هزار و 700 تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید 12 میلیون تومان و قیمت سکه طرح قدیم 11 میلیون و 100 هزار تومان است.

قیمت طلا قیمت سکه قیمت ارز قیمت دلار امروز پنجشنبه 13 آذر 99 + جدول

همچنین در بازار سبزه‌میدان، قیمت نیم‌سکه بهار آزادی 6 میلیون و 200 هزار تومان، ربع‌سکه بهار آزادی 4 میلیون و 170 هزار تومان و سکه گرمی 2 میلیون و 350 هزار تومان تعیین شده است و به فروش می‌رسد.

قیمت طلای 18عیار در هر گرم هم یک‌میلیون و 120 هزار تومان، قیمت طلای 24عیار در هر گرم یک‌میلیون 492 هزار تومان و هر مثقال طلا 4 میلیون و 855 هزار تومان ارزش‌گذاری شده است.

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار