هوش مصنوعی روزانه چند بشکه نفت مصرف می‌کند؟ ثبت تردد ۶۰ هزار خودرو در آزادراه تهران ـ شمال / پیش‌بینی موج سنگین ترافیک در آخر هفته تالاب قره قشلاق چهاربرج بعد از ۱۵ سال جانی دوباره گرفت هواشناسی استان تهران اطلاعیه داد تعویق یک هفته‌ای امتحانات پایان‌ترم این دانشگاه/ غیبت در امتحانات باعث حذف درس می‌شود؟ گام تازه ایلان ماسک به سوی شبکه اینترنت تمام‌فضایی کاهش نسبی دما از فردا در بسیاری از استان‌ها / هشدار سیلاب در شمال و گردوخاک در شرق کشور ترافیک سنگین در محور‌های شمالی/ این مسیر‌ها تا اطلاع بعدی مسدود است عاشورا و تاسوعا کدام مراکز خدمات‌رسان تهران تعطیل است؟ خبر خوش معاون رئیس قوه قضائیه برای دانش‌آموختگان حقوق جاده چالوس دوطرفه شد آموزش و پرورش: امتحانات نهایی بدون تغییر برگزار می‌شود محدودیت‌های ترافیکی تاسوعا و عاشورا در قم آنفلوآنزای تابستانی از راه رسید/ این استان‎‌ها بالاتر از آستانه هشدار محدودیت‌های ترافیکی ۵ روزه در جاده‌های شمال اعمال می‌شود اختلال همزمان در ایتا، بله و سروش پلاس

پلیس: همراه داشتن کارت ملی برای ورود به مقرهای انتظامی الزامی است

پلیس: همراه داشتن کارت ملی برای ورود به مقرهای انتظامی الزامی است فرمانده انتظامی تهران بزرگ اعلام کرد که برای ورود به اماکن انتظامی همراه داشتن کارت ملی الزامی است.
تاریخ انتشار: ۱۰:۱۹ - ۱۵ آذر ۱۳۹۹ - 2020 December 05
کد خبر: ۶۹۲۹۸

به گزارش راهبرد معاصر، از مدتی قبل بود که با افزایش آمار مبتلایان و قربانیان کرونا در کشور، ستادملی مقابله با کرونا اجرای طرحی را مصوب کرد که براساس آن شهروندان باید برای دریافت یکسری خدمات و ورود به برخی از اماکن کارت ملی خود را به همراه داشته باشند. موضوعی که رییسی، سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا درباره آن گفته بود: یکی از مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا برای اینکه بتوان از حضور افراد کرونا مثبت در حمل و نقل عمومی و ادارات جلوگیری شود، همراه داشتن کارت ملی برای گرفتن خدمت است که این موضوع الزامی است و هموطنانی که برای گرفتن خدمت به ادارات و ... مراجعه می کنند، باید کارت ملی به همراه داشته باشند.

 

در همین راستاسردار حسین رحیمی، رییس پلیس پایتخت در گفت‌وگو با ایسنا، درباره همراه داشتن کارت ملی برای مراجعه به مراکز انتظامی گفت: ما در اماکن خودمان این طرح را اجرایی کرده‌ایم و در تمامی مقرهای انتظامی ورود با کارت ملی انجام می‌شود.

 

به گفته فرمانده انتظامی تهران بزرگ، همراه داشتن کارت ملی برای ورود به این اماکن الزامی است.

 

رحیمی همچنین درباره خدمات هوشمند و ارائه تسهیلات غیرحضوری از سوی پلیس نیز گفت: هوشمندسازی یکی از اولویت های نیروی انتظامی است که بخشی از آن نیز مربوط به ارائه خدمات غیرحضوری است. این روند از ماه‌ها قبل در نیروی انتظامی آغاز شده بود و در طول شیوع کرونا هم تلاش شد تا ارائه یکسری خدمات از سوی پلیس به شکل غیرحضوری یا با کاهش زمان حضور و انتظار همراه شود.

 

وی درمورد رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی مردم و صنوف نیز گفت: خوشبختانه در طول اجرای محدودیت‌های سراسری، اصناف و صنوف همکاری خیلی خوبی داشتند که لازم می‌دانم از آنها قدردانی کنم./ ایسنا

ارسال نظر
captcha
پرطرفدارترین اخبار
آخرین اخبار