ظریف استیضاح می شود؟-راهبرد معاصر

ظریف استیضاح می شود؟

حاجی دلیگانی عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در صفحه شخصی خود سخنان اخیر ظریف را مصداق تشویش اذهان عمومی دانسته و از احتمال استیضاح او سخن به میان آورده است.
تاریخ انتشار: ۱۳:۰۸ - ۲۳ آبان ۱۳۹۷ - 2018 November 14
کد خبر: ۶۹۵
به گزارش "راهبرد معاصر"؛ پس از اظهارات ظریف وزیرامورخارجه کشورمان در خصوص گستردگی بحث پولشویی در کشور برخی از چهره های سیاسی و نمایندگان مجلس به انتقاد از این حاشیه سازی های بدون سند و مدرک پرداختند.

در این میان حاجی دلیگانی عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در صفحه شخصی خود سخنان اخیر ظریف را مصداق تشویش اذهان عمومی دانسته و از احتمال استیضاح او سخن به میان آورده است.





به گزارش "راهبرد معاصر" عدم توفیق دولت در بهره برداری از پارامترهای برجام که پیش از انتخابات 96 وعده آن را به مردم داده بود و با خروج یکجانبه آمریکا عملا این برنامه را با شکست روبرو ساخت، سبب شده تا قوه مجریه تحت فشار افکارعمومی قرار گیرد. همین عامل سبب شده تا هرازگاهی رفتارهایی شائبه برانگیز مبنی بر مقصرتراشی دولتی ها برای رهایی ازین فشار مشاهده شود،  تا جایی که وزیر امور خارجه در گفت و گوی تصویری با "خبرآنلاین"بدون ارائه هرگونه مدرک از گستردگی پولشویی در کشور انتقاد کرده و از هزینه کردن افرادی خاص برای عدم تصویب قانون مبارزه با پولشویی سخن بگوید.
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده