عکس/آماده شدن آرامگاه ابدی سرداران شهید محمدحسین باقری و شهید محرابی در قطعه ۲۴ گلزار شهدای بهشت زهرا هم جوار با شهید حسن باقری عکس/ می‌شود اینطور خانوادگی عاقبت به خیر شد... ارتباط این ۵ علامت ناشناخته با سرطان ریه تصاویر/ صفحه نخست روزنامه‌های ایران شنبه ۷ تیر ۱۴۰ لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۵ / پیروزی ایران و ۵ تیم دیگر در هفته دوم لیگ ملت‌ها نویدکیا سرمربی سپاهان شد پیولی رسما از النصر اخراج شد کلیات لایحه ساماندهی پهپاد‌های غیر نظامی تصویب شد سخنگوی وزارت خارجه: حمله به پایگاه العدید دفاع مشروع بود و نباید اقدام علیه قطر محسوب شود قالیباف: به هر تجاوزی با قدرت پاسخ می‌دهیم/ برنامه هسته‌ای ایران با سرعت بیشتری به پیش می‌رود طرح تعلیق همکاری‌های ایران با آژانس در مجلس تصویب شد بیانیه بریکس در محکومیت تجاوز اسرائیل و آمریکا به ایران پیکر سردار سلامی در گلپایگان تشییع می‌شود ویتکاف: در حال مذاکره با ایران هستیم ۳ جاسوس موساد در ارومیه به دار مجازات آویخته شدند + عکس

قوانین سختگیرانه جدید انگلیس برای گوگل و فیس بوک

واحد جدیدی در سازمان «رقابت و بازارهای انگلیس» قوانین جدیدی برای کنترل شرکت های فناوری از جمله گوگل و فیس بوک در حوزه تبلیغات دیجیتال وضع کرده است.
تاریخ انتشار: ۱۹:۳۳ - ۲۳ آذر ۱۳۹۹ - 2020 December 13
کد خبر: ۷۰۳۳۵

به گزارش راهبرد معاصر به نقل از رویترز، دولت انگلیس سال آینده میلادی قوانین جدید رقابت را ارائه می کند تا به گوگل و فیس بوک اجازه ندهد بر شرکت های کوچک سلطه و از مشتریان سواستفاده کنند.

این قانون توسط یک واحد مخصوص در سازمان «رقابت وبازارهای انگلیس»(CMA) اجرا می شود. واحد تازه تاسیس شده به نام « بازار دیجیتال»، از ماه آوریل فعالیت خود را آغاز کرده و احتمالا قدرت تعلیق و مسدود کردن تصمیم شرکت های فناوری را دارد و در صورت عدم همخوانی با قوانین، می تواند جریمه های مالی وضع کند.

به گفته سازمان رقابت و بازارهای انگلیس، گوگل و فیس بوک بر بازار تبلیغات دیجیتال انگلیس سلطه دارند. به طوریکه از ۱۴ میلیارد پوندی که در ۲۰۱۹ صرف هزینه تبلیغات دیجیتال شده، ۸۰ درصد در این دو شرکت صرف شده است.

هر دو شرکت آمریکایی اعلام کرده اند با دولت و قانونگذاران انگلیس در حوزه تبلیغات دیجیتال همکاری می کنند ، از جمله آنکه به کاربران اختیارات بیشتری درباره  کنترل اطلاعات و تبلیغاتشان می دهند.

به گفته دولت انگلیس شرکت های فناوری باید درباره شیوه کنترل اطلاعات مشتریان شفاف سازی کنند و از سوی دیگر محدودیت هایی که سبب می شود استفاده از پلتفرم های رقیب محدود شود نیز حذف خواهند شد.  

واحد «بازار دیجیتال» سازمان «رقابت و بازارهای انگلیس» سال جاری میلادی اعلام کرده بود باید قوانین جدیدی برای کنترل شرکت های بزرگ فناوری وضع شود.

مهر

ارسال نظر
آخرین اخبار