سومین برد در کاپ آسیا/ صعود بسکتبال زنان به نیمه نهایی به عنوان صدرنشین قتل مادر به دست پسر در خرم‌دره/ دستگیری قاتل در کمتر از ۲۴ ساعتعکس تزئینی است وقوع زمین‌لرزه‌ای به بزرگی ۴.۷ ریشتر در منطقه امیریه شاهرود سه الهلالی در فهرست النصر! فواید یک میوه خوش طعم تابستانی / از بهبود بینایی تا کاهش التهاب حریق در مجتمع مسکونی ۶۰ واحدی در پاسدار گمنام/ سه خودرو در آتش سوخت آتش‌سوزی یک کارگاه مبل‌سازی در کرج مهار شد آخرین جزئیات از انفجار در قم و وضعیت مصدومان زلزله‌ای به بزرگی ۶.۹ ریشتر استان مالوکو اندونزی را لرزاند نقل و انتقالات لیگ بیست و پنجم / آرش رضاوند دو ساله به سپاهان پیوست قهرمان جام جهانی دیگر به سپاهان برنمی‌گردد تصاویر / صفحه نخست روزنامه‌های صبح دوشنبه ۲۳ تیر ۱۴۰۴ چلسی با غلبه بر پاری‌سن‌ژرمن قهرمان جام‌جهانی باشگاه‌ها شد اهدای مدال فینال جام جهانی باشگاه‌ها به علیرضا فغانی توسط ترامپ + فیلم پایان داستان جذاب لبران و لیکرز/ پادشاه رفتنی شد

قوانین سختگیرانه جدید انگلیس برای گوگل و فیس بوک

واحد جدیدی در سازمان «رقابت و بازارهای انگلیس» قوانین جدیدی برای کنترل شرکت های فناوری از جمله گوگل و فیس بوک در حوزه تبلیغات دیجیتال وضع کرده است.
تاریخ انتشار: ۱۹:۳۳ - ۲۳ آذر ۱۳۹۹ - 2020 December 13
کد خبر: ۷۰۳۳۵

به گزارش راهبرد معاصر به نقل از رویترز، دولت انگلیس سال آینده میلادی قوانین جدید رقابت را ارائه می کند تا به گوگل و فیس بوک اجازه ندهد بر شرکت های کوچک سلطه و از مشتریان سواستفاده کنند.

این قانون توسط یک واحد مخصوص در سازمان «رقابت وبازارهای انگلیس»(CMA) اجرا می شود. واحد تازه تاسیس شده به نام « بازار دیجیتال»، از ماه آوریل فعالیت خود را آغاز کرده و احتمالا قدرت تعلیق و مسدود کردن تصمیم شرکت های فناوری را دارد و در صورت عدم همخوانی با قوانین، می تواند جریمه های مالی وضع کند.

به گفته سازمان رقابت و بازارهای انگلیس، گوگل و فیس بوک بر بازار تبلیغات دیجیتال انگلیس سلطه دارند. به طوریکه از ۱۴ میلیارد پوندی که در ۲۰۱۹ صرف هزینه تبلیغات دیجیتال شده، ۸۰ درصد در این دو شرکت صرف شده است.

هر دو شرکت آمریکایی اعلام کرده اند با دولت و قانونگذاران انگلیس در حوزه تبلیغات دیجیتال همکاری می کنند ، از جمله آنکه به کاربران اختیارات بیشتری درباره  کنترل اطلاعات و تبلیغاتشان می دهند.

به گفته دولت انگلیس شرکت های فناوری باید درباره شیوه کنترل اطلاعات مشتریان شفاف سازی کنند و از سوی دیگر محدودیت هایی که سبب می شود استفاده از پلتفرم های رقیب محدود شود نیز حذف خواهند شد.  

واحد «بازار دیجیتال» سازمان «رقابت و بازارهای انگلیس» سال جاری میلادی اعلام کرده بود باید قوانین جدیدی برای کنترل شرکت های بزرگ فناوری وضع شود.

مهر

ارسال نظر