آخرین خبرها از سیل شمال کشور؛ مسیر اصلی گرگان به آق‌قلا مسدود شد-راهبرد معاصر

آخرین خبرها از سیل شمال کشور؛ مسیر اصلی گرگان به آق‌قلا مسدود شد

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان گلستان گفت: مسیر اصلی گرگان به آق‌قلا بر اثر وقوع سیلاب و آبگرفتگی مسدود شد.
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۹ - ۰۳ فروردين ۱۳۹۸ - 2019 March 23
کد خبر: ۷۱۲۳

به گزارش راهبرد معاصر؛ مهدی میقانی درباره وضعیت سیلاب در استان اظهارداشت: جاده اصلی گرگان به آق‌قلا در محدوده روستای شورحیات به سبب بالا آمدن آب تا حدود 30 سانتیمتری بسته شده است .

 

وی افزود: علاوه بر این مسیر، جاده گنبدکاووس – آق قلا محدوده  سه راهی عطا آباد و سه راهی یساقی – بندرترکمن نیز به سبب آبگرفتگی مسدود است .

 

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان گلستان افزود : ترافیک در مسیر توسکستان گرگان به شاهرود سمنان نیز که از شب گذشته بازگشایی شده است به نسبت سنگین است.

 

میقانی ابراز امیدواری کرد: مسیر خوش ییلاق آزادشهر به شاهرود استان سمنان نیز که در 12 کیلومتر آن ریزش و رانش کوه اتفاق افتاده است به زودی بازگشایی شود.

 

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گلستان از همه رانندگان و مسافران  خواست، علاوه بر توجه به اطلاعیه های هواشناسی، قبل از سفر با تماس با سامانه 141 مرکز مدیریت راه های استان از آخرین وضع راه مطلع شوند.

 

سیلاب در شهر آق قلا در 15 کیلومتری شمال مرکز استان گلستان سبب شده که بیشتر مناطق این شهر بیش از یک متر به زیر آب برود و مردم در منازل مسکونی خود گرفتار شوند.

 

مردم سیل‌زده از کمبود امکانات دولتی در مناطق سیل‌زده انتقاد دارند و معتقدند همه تراکتورها و قایق‌های موجود در شهر متعلق به مردم شهرهای اطراف بوده و امکانات دولتی در شهر وجود ندارد.

 

نبود استاندار گلستان که براساس اعلام وزیر کشور به سفر خارج از کشور رفته است و در دسترس نبودن مدیرکل مدیریت بحران استان و بی‌برنامگی و عدم آمادگی مسئولان و دستگاه‌های اجرایی سبب شده که امدادرسانی به مردم سیل‌زده با کمترین سرعت در حال انجام باشد.

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار