ایجاد زیرساخت‌ها برای تبدیل شهر زیر زمینی پایتخت به شهری هوشمند-راهبرد معاصر
ساعت آغاز فعالیت مدارس چهارمحال و بختیاری اعلام شد مدارس ۱‌۱ شهرستان کرمانشاه فردا تعطیل شد کدام شغل‌ها در آینده با افزایش تقاضا روبه رو می‌شوند؟ فردا آخرین مهلت ثبت‌نام در نوبت اول کنکور ۱۴۰۴ / ثبت‌نام ۵۶۰ هزار نفر بلاتکلیفی ۱۶ میلیون دانش آموز برای روز شنبه یکم دی ماه ۱۴۰۳ توضیح دانشگاه علامه طباطبایی در خصوص حواشی برگزاری جشن یلدا  امکان تعطیلی کلاس درس بعد از امتحانات نوبت اول  هواشناسی ایران ۱۴۰۳/۹/۳۰؛ تشدید فعالیت سامانه بارشی در کشور ورود سامانه بارشی به کشور از امروز / یلدای برفی در استان‌های غربی تردد روان در محور‌های چالوس و هراز/ محدودیت تردد وجود ندارد هوای پایتخت در وضعیت «نارنجی» اعمال محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در محور‌های مازندران معاون نظارت ستاد ملی جمعیت: سالانه ۵۳۰ هزار سقط جنین غیرقانونی انجام می‌شود دانشگاه‌ها مجاز به برگزاری کلاس‌های مجازی شدند ثبت نام بیش از ۴۴۰ هزار نفر در کنکور | اول دی؛ آخرین مهلت نام‌نویسی

ایجاد زیرساخت‌ها برای تبدیل شهر زیر زمینی پایتخت به شهری هوشمند

مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه از ایجاد زیرساخت‌ها برای تبدیل شهر زیر زمینی پایتخت به شهری هوشمند خبر داد.
تاریخ انتشار: ۱۳:۵۱ - ۲۸ دی ۱۳۹۹ - 2021 January 17
کد خبر: ۷۴۳۵۴

به گزارش راهبرد معاصر؛ فرنوش نوبخت مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه افزود: در شرایط فعلی که با کمبود نقدینگی روبرو هستیم با استفاده از امکانات دیگر تلاش کرده ایم راهکاری ارائه دهیم تا مسافران شرایط مطلوب و بهتری را احساس کنند.

 

وی با تاکید بر اینکه نباید مشکلات موجود را به مردم انتقال داد گفت: برای رسیدن به وضعیت مطلوب‌تر تمامی تلاش خود را می‌کنیم.

 

نوبخت افزود: یکی از اقداماتی که شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه در این شرایط انجام داد استفاده از هوش مصنوعی و ابزاری برای مشاهده میزان مسافران در خطوط است با این ابزار شهروندان می‌توانند با انتخاب زمان مناسب سفر، سفری با آسایش بیشتر را تجربه کنند.

 

مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه گفت:یکی از اصلی‌ترین برنامه‌هایی که در این دوره مطالعه و اقدام شد محقق کردن شعارتهران هوشمند، در شهر زیر زمینی است که دو بخش عمده سنجش میزان مسافر و تهیه بلیت عملیاتی شده است.

 

وی با اشاره به اینکه زیرساخت‌های نرم افزاری برای متروی هوشمند تا حدودی فراهم شده و وضعیت قابل قبول است. افزود: تهیه بلیت از طریق نرم افزار «تهران من» که سعی شده، همه ارتباطات بین مردم و شهرداری دیجیتال باشد و سرویس عمومی را ارائه دهد.

 

وی با تاکید براینکه ما در شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه تمامی تلاش خود را برای نشان دادن وضعیت رو به بهبود کرده ایم تصریح کرد: مترو نیز از فضای عمومی کشور جدا نیست و نمی‌توانیم فضای عمومی کشور را تغییر بدهیم. اما تمام تلاش ما این است که در فضای کرونایی، تحریم و شرایط سخت اقتصادی که مردم در آن گرفتار هستند، بهترین خدمات را ارائه دهیم و به عنوان بزرگترین شرکت بهره بردار مترو در کشور کار‌هایی را که برای جلب رضایت بیشتر مردم می‌توانیم، انجام دهیم.

 

مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه خاطرنشان کرد: کرونا در کنار تمام مشکلات و تهدیداتی که برای حمل و نقل عمومی بخصوص مترو داشت فرصتی‌هایی را ایجاد کرد تا گام‌های سریع تری برای رسیدن به شهرزیر زمنی هوشمند برداشته شود. از تهدید به وجود آمده به عنوان یک فرصت استفاده کردیم تا در شرایطی که نمی‌توانیم تعداد ناوگان را اضافه کنیم با استفاده از حوزه it شرایطی را مهیاکنیم تا شهروندانی که مجبور به خارج شدن از خانه و استفاده از حمل و نقل عمومی مترو هستند با مدیریت زمان سفر خود از حضور در ساعات شلوغ خودداری کنند تا زنجیره انتقال قطع شود./ باشگاه خبرنگاران

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار