هشدار وقوع بهمن+ ورود سامانه بارشی جدید-راهبرد معاصر
احتمال وقوع طوفان لحظه‌ای در تهران علت مسمومیت تعدادی از اهالی رضوانشهر چه بود؟ تمدید مهلت پذیرش اسناد بستری مشمول تأخیر بازنشستگان کشوری تا پایان شهریورماه چه تعداد زائر ایرانی در عربستان حضور دارند؟ ۴ تذکر ضروری درباره "بار حجاج ایرانی" در فرودگاه مدینه سامانه ثبت‌نام اسکان تابستانه فرهنگیان باز شد واکنش وزارت بهداشت به سخنان ظریف درباره واکسن کرونا رصدعملیات بازرسی مقر منافقین درفرانسه به‌طور زنده توسط ایران مذاکره با طرف عربستانی برای مشارکت حجاج ایرانی در انتخابات اعلام زمان انتخاب رشته دانش‌‌آموزان+ جزئیات تشکیل پرونده قضائی برای سانحه سقوط بالگرد رئیس‌جمهور/ شناسایی اموال مالک کوروش کمپانی جزییات پرداخت «بیمه سلامت» بابت هزینه دستگاه، نوار و سوزن تست قند خون توضیح هواشناسی درباره افزایش اشعه UV در کشور هشدار سازمان بازرسی به شبکه بانکی درباره نرخ سود سپرده‌ها دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد امروز منتشر می‌شود

هشدار وقوع بهمن+ ورود سامانه بارشی جدید

سازمان هواشناسی با اشاره به افزایش ۶ تا ۱۲ درجه ای دما در برخی مناطق و هشدار ذوب برف و به تبع آن وقوع بهمن از ورود سامانه بارشی جدید به کشور خبر داد.
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۵ - ۰۶ بهمن ۱۳۹۹ - 2021 January 25
کد خبر: ۷۵۱۹۸

به گزارش راهبرد معاصر؛ بر اساس نقشه های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی تا روز چهارشنبه آسمانی صاف در اکثر مناطق کشور خواهیم داشت و در شهرهای صنعتی و پرجمعیت با غلظت آلاینده‌ها مواجه خواهیم بود.

 

همچنین تا روز پنجشنبه روند تدریجی افزایش دما در کشور روی می‌دهد که بیشترین مقدار آن در استان‌های ساحلی و اردبیل بین 6 تا 12 درجه پیش‌بینی می‌شود.

 

بر این اساس در دامنه‌های رشته کوه البرز ذوب برف و وقوع پدیده بهمن پیش‌بینی می‌شود.

 

بر اساس اعلام سازمان هواشناسی از روز پنج‌شنبه سامانه بارشی وارد کشور شده که باعث بارش برف و باران و وزش باد در برخی مناطق شمال غرب و غرب می شود.

 

این سامانه بارشی روز جمعه تقویت شده و علاوه بر شمال غرب و غرب در جنوب غرب سواحل غربی و مرکزی خزر و دامنه های بی البرز مرکزی سبب بارش می شود. نواحی مرکزی و شرقی خلیج فارس روز سه‌شنبه مواج پیش‌بینی شده است./ تسنیم

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده