واکنش توئیتری سخنگوی دولت به احضار آذری جهرمی از سوی دادستانی+عکس-راهبرد معاصر
رئیس جمهور: مسئولان به وعده‌های خود در خدمت‌رسانی به زائران اربعین عمل کنند پیشنهاددیوان‌محاسبات درباره شفافیت منابع هدفمندی یارانه‌ها اطلاعیه جدید سپاه درباره عملیات شهادت هنیه گزارش نیویورک‌تایمز از ترور شهید هنیه دروغ است طحان نظیف: طرح حمایت از مالکیت صنعتی در شورای نگهبان تائید شد دو ابهام شورای نگهبان درباره لایحه عفاف و حجاب مخبر: صهیونیست‌ها سیلی خواهند خورد سردار جلالی: طرح‌های پاسخ سریع به تهدیدات زیستی تدوین شود گفت‌وگوی وزیر کشور عراق و سردار احمدی‌مقدم درباره آخرین اقدامات اربعینی ایران و عراق سخنان هنیه در دیدار با رهبر انقلاب: ۶۰ نفر از خانواده ما در غزه شهید شدند کدام مقامات خارجی امروز با پزشکیان دیدار کردند؟ بیانیه شورای نگهبان: جهان به زودی شاهد نابودی رژیم صهیونیستی خواهد بود واکنش علی لاریجانی به ترور هنیه جلیلی:‌ خون اسماعیل هنیه مهر پایانی بر عمر رژیم صهیونیستی است دولت برای شهادت «اسماعیل هنیه» ۳ روز عزای عمومی اعلام کرد

واکنش توئیتری سخنگوی دولت به احضار آذری جهرمی از سوی دادستانی+عکس

سخنگوی دولت در توئیتی در دفاع از محمد جواد آذری جهرمی نوشت: مواضع، تصمیمات و اقدامات وزیر ارتباطات موضع دولت و رئیس‌جمهوری است.
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۹ - ۰۶ بهمن ۱۳۹۹ - 2021 January 25
کد خبر: ۷۵۱۹۹

به گزارش راهبرد معاصر، علی ربیعی، سخنگوی دولت در رشته توئیتی به احضار آذری‌جهرمی به قوه قضاییه واکنش نشان و نوشت: به نظرم طرح شکایت از آذری جهرمی، فقط یک اتفاق ساده اداری یا قضایی نیست. این شکایات و احضار به شیوه های سیاست گذاری در فرهنگ و جامعه، نوع نگاه به شیوه هایی برای اعمال نزاهت فرهنگی و چگونگی حفاظت از دینداری، تفاوت رویکردها در سیاست گذاری و حکمرانی فرهنگی_ اجتماعی بر می گردد.

 

مواضع، تصمیمات و اقدامات وزیر ارتباطات موضع دولت و رئیس‌جمهوری است. دولت با تحلیل شرایط اجتماعی، اقتصادی و آینده‌نگری نسبت به تحول تکنولوژی، اهتمام خود را بر گسترش فناوری‌های ارتباطی و زیرساخت‌هایش بنا و هرگونه محدودیت و فیلتر را دربلندمدت غیرممکن و در کوتاه‌مدت، غیرمفید می‌داند.

 

واکنش توئیتری سخنگوی دولت به احضار آذری جهرمی از سوی دادستانی+عکس

 

با توجه به مطالعات تخصصی‌ در حوزه اشتغال و فضای مجازی، معتقدم هرگونه محدودسازی و یا تعطیلی اینستاگرام، منجر به کوچ دادن حدود یک میلیون ایرانی به سمت بیکاری و فقر می‌شود./ خبرآنلاین

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار