قیمت روز خودرو‌های سایپا و ایران خودرو امروز پنجشنبه ۲۳ بهمن ۹۹/ اسامی برندگان قرعه کشی ایران خودرو و سایپا+ لینک ثبت نام فروش اقساطی ایران خودرو-راهبرد معاصر
قیمت جدید خودرو‌های داخلی امروز ۲۳ بهمن ۹۹.

قیمت روز خودرو‌های سایپا و ایران خودرو امروز پنجشنبه ۲۳ بهمن ۹۹/ اسامی برندگان قرعه کشی ایران خودرو و سایپا+ لینک ثبت نام فروش اقساطی ایران خودرو

قیمت روز خودرو‌های سایپا و ایران خودرو امروز پنجشنبه ۲۳ بهمن ۹۹ مشخص شد و تغییرات قیمت خودرو ایران خودرو و سایپا را در جداول زیر به همراه اسامی برندگان قرعه کشی ایران خودرو و سایپا و لینک ثبت نام فروش اقساطی ایران خودرو ببینید.
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۶ - ۲۳ بهمن ۱۳۹۹ - 2021 February 11
کد خبر: ۷۷۱۰۱

به گزارش راهبرد معاصر؛ قیمت روز خودرو‌های سایپا و ایران خودرو امروز پنجشنبه ۲۳ بهمن ۹۹ بر اساس مشاهدات میدانی به دست آمد که بر اساس آن افزایش قیمت خودرو در بازار ایران همچنان ادامه دارد. پس از کاهش نرخ دلار در بازار قیمت خودرو‌های ایران خودرو سایپا نیز در بازار داخلی کاهش یافت. با توجه به این قانون که خودروسازان می‌توانند هر سه ماه قیمت خودرو را افزایش دهند باید منتظر ماند تا قیمت خودرو‌ها روز به روز بالاتر روند. خرید و فروش خودرو در بازار راکد شده بود و دلالان نیز تلاش می‌کنند تا مانع افت بیشتر قیمت خودرو شوند. در این میان روز گذشته شاهد کاهش قیمت خودرو بوده ایم. علاوه بر راکد شدن بازار تصمیم جدید شورای رقابت نیز بر این است که تا پایان سال هیچ گونه افزایش قیمتی نداشته باشند. این در حالی است که مردم هیچ گونه خرید و فروشی انجام نمی‌دهند. در ادامه لینک ثبت نام ایران خودرو را در ادامه آورده ایم.قیمت روز خودرو‌های سایپا و ایران خودرو امروز پنجشنبه ۲۳ بهمن ۹۹ مشخص شد و تغییرات قیمت خودرو ایران خودرو و سایپا را در جداول زیر به همراه اسامی برندگان قرعه کشی ایران خودرو و سایپا و لینک ثبت نام فروش اقساطی ایران خودرو ببینید.

 

قیمت روز خودرو‌های سایپا و ایران خودرو امروز پنجشنبه ۲۳ بهمن ۹۹

قیمت روز خودرو‌های سایپا و ایران خودرو امروز پنجشنبه ۲۳ بهمن ۹۹ را در زیر می‌بینید. قیمت روز خودرو‌های سایپا در زیر آمده است. قیمت خودرو‌های ایران خودرو امروز پنجشنبه ۲۳ بهمن ۹۹ نیز در ادامه ذکر شده است.

 

عنوان قیمت نمایندگی (تومان) قیمت بازار (تومان)
آریو اتوماتیک تعیین نشده 380,000,000
پراید 111 SE تعیین نشده 126,000,000
پراید 131 SE تعیین نشده 107,000,000
پراید 132 SE تعیین نشده 108,000,000
پراید 151 SE 91,000,000 110,000,000
تیبا 2 پلاس 90,800,000 135,000,000
تیبا 2 EX 95,426,000 122,000,000
تیبا SX گاز سوز تعیین نشده 119,000,000
تیبا SX 87,200,000 112,000,000
چانگان CS35 اتوماتیک تعیین نشده 465,000,000
سایپا کوییک دنده ای 129,755,000 142,000,000

 

فروش اقساطی ایران خودرو امروز چهارشنبه 23 بهمن / شرایط فروش نقد و اقساط ایران خودرو دیزل ویژه دهه فجر ۹۹


دو محصول ایران خودرو دیزل به صورت نقدی، نقدی مرحله‌ای و هفت روش اقساطی به فروش می‌رسد.

 

در روش اقساطی تسهیلات از صفر تا ۱۸ درصد ارائه می‌شود و مبلغ پیش پرداخت در هر روش متفاوت است.

تغییر نام بدون هیچ گونه هزینه‌ای برای یک بار تا قبل از صدور فاکتور امکانپذیر است.


هزینه شماره گذاری هر دستگاه به صورت علی‌الحساب ۲۸۲ هزار تومان است.


هیچ گونه سود مشارکت به مبالغ پرداختی تعلق نمی‌گیرد، در صورت تأخیر در تحویل خودرو، جریمه تأخیر به میزان سالیانه ۱۶% محاسبه و به خریدار پرداخت خواهد شد.


در صورت اعمال هر گونه تغییرات در مشخصات فنی خودرو (قوای محرکه، بدنه، الزامات جانبی، تزئینات و غیره) که ناشی از الزامات اجباری شرکت است، خریدار ضمن پذیرش این تغییر ملزم به پرداخت هزینه‌های اعلام شده است.

 

در فروش اینترنتی، متقاضی می‌بایست حداکثر تا یک هفته نسبت به ارائه چک‌های مراحل پرداختی روش فروش انتخابی به نمایندگی مورد نظر اقدام کند.


تسهیلات فروش اقساطی با آخرین شرایط و ضوابط جاری شرکت بوده و چک‌های ماهانه (به جز نرخ سالیانه صفر) قابل تبدیل و محاسبه به چک‌های دو ماهه است.


تضمین اقساط به یکی از روش‌ها خواهد بود: ۱- ضمانت‌نامه بانکی ۲- ترهین خودرو با هزینه خریدار و بیمه بدنه خودرو برای مدت اقساط به ذینفعی شرکت ایران خودرو دیزل.

 

شرکت ایران خودرو دیزل فروش نقد و اقساط کامیون بنز ۱۹۲۴ را ویژه دهه مبارک فجر از دیروز یکشنبه 12 بهمن 99 آغاز نمود و امروز چهارشنبه ۲۲ بهمن 99 چهارمین روز ثبت نام ثبت نام فروش اقساطی و نقد ایران خودرو می باشد.

 

شرکت ایران خودرو دیزل فروش نقد و اقساط کامیون بنز 1924 را ویژه دهه مبارک فجر از یکشنبه آغاز نمود.

 

لینک ثبت نام اقساطی ایران خودرو 23 بهمن

 

متقاضیان برای ثبت نام به درگاه اینترنتی فروش محصولات ایران خودرو دیزل به آدرس http://esale.ikd.ir/ مراجعه کنند.

 

ثبت نام فروش اقساطی ایران خودرو از روز یکشنبه 12 بهمن همزمان با آغاز دهه فجر آغاز شده است و امروز چهارشنبه ۱۵ بهمن 99 چهارمین روز ثبت نام فروش اقساطی ایران خودرو می باشد. در ادامه این خبر شرایط فروش نقد و اقساط ایران خودرو دیزل ویژه دهه فجر و قیمت خودروهای ایران خودرو در امروز چهارشنبه ۲۲ بهمن 99 و همچنین لینک ثبت نام ایران خودرو و جزئیات فروش اقساطی و نقدی ایران خودرو را می آوریم.

 

 

 اسامی برندگان قرعه کشی سایپا 23 بهمن 99

پس از پایان زمان ثبت نام طرح فروش ویژه سایپا بهمن 99 بلافاصله زمان قرعه کشی سایپا بهمن  99 اعلام می شود.

 

زمان قرعه کشی طرح‌های فروش فوق‌العاده و پیش فروش محصولات سایپا مشخص شد.

 با پایان یافتن مهلت ثبت نام در طرح پیش فروش و طرح فروش فوق العاده محصولات سایپا، قرعه کشی روز سه شنبه 21 بهمن ماه با حضور نهادهای نظارتی برگزار شد. محصولات عرضه شده در طرح پیش فروش سایپا شامل شاهین، تیبا صندوقدار، سایپا 151، ساینا دنده ای، تیبا 2، کوییک اس، کوییک دنده ای، کوییک آر و ساینا اس هستند.

 

محصولات عرضه شده در طرح فروش فوق العاده شامل سایپا 151، تیبا صندوقدار، تیبا 2، ساینا دنده ای، کوییک دنده‌ای و کوییک آر هستند.

 

اسامی برندگان فروش فوری سایپا 23 بهمن 99

 

اسامی برندگان سایپا ۱۵۱/

اسامی برندگان سایپا تیبا صندوقدار/

اسامی برندگان تیبا ۲/

اسامی برندگان ساینا دنده ای/

اسامی برندگان کوییک دنده ای/

اسامی برندگان کوییک R

 

 

اسامی برندگان پیش فروش سایپا 23 بهمن 99

 

اسامی برندگان شاهین

اسامی برندگان تیبا صندوقدار

اسامی برندگان تیبا۲

اسامی برندگان ساینا 

اسامی برندگان کوییک دنده ای

اسامی برندگان سایپا۱۵۱

اسامی برندگان کوییک.اس

اسامی برندگان ساینا.اس 

اسامی برندگان کوییک.آر

 

اسامی برندگان قرعه کشی ایران خودرو بر اساس کد پیگیری 23 بهمن 99

نتایج قرعه کشی فروش فوری 9 محصول ایران خودرو و اسامی منتخب در این طرح، پس از تائید نهاد‌های نظارتی و تخصیص به نمایندگی ها، امروز پنجشنبه 23 بهمن 99 اعلام خواهد شد. ضمن اینکه به منتخبین نیز با ارسال پیامک اطلاع رسانی خواهد شد.

 

لینک اسامی برندگان ایران خودرو امروز 23 بهمن به تفکیک خودرو با عنوان برندگان رانا پلاس، اسامی برندگان دنا پلاس، اسامی برندگان دنا پلاس توربو دستی، اسامی برندگان پژو پارس TU ۵، اسامی برندگان پژو پارس بنزینی، اسامی برندگان پژو ۲۰۶ صندوقدار، اسامی برندگان سورن پلاس، اسامی برندگان سمند ال ایکس و اسامی برندگان پژو ۲۰۷ دستی سقف شیشه‌ای در زیر بخوانید.

 

 نتایج قرعه کشی ایران خودرو امروز 23 بهمن

 

 اسامی برندگان ایران خودرو امروز23 بهمن

 

اسامی برندگان رانا پلاس

 

اسامی برندگان دنا پلاس

 

اسامی برندگان دنا پلاس توربو دستی

 

اسامی برندگان پژو پارس TU ۵

 

اسامی برندگان پژو پارس بنزینی

 

اسامی برندگان پژو ۲۰۶ صندوقدار

 

اسامی برندگان سورن پلاس

 

اسامی برندگان سمند ال ایکس 

 

اسامی برندگان پژو ۲۰۷ دستی سقف شیشه‌ای 

 

لینک اسامی برندگان ایران خودرو 23 بهمن ۹۹

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده