بارگذاری فیش حقوقی خرداد بازنشستگان اختلال خدمات کارت‌محور بانک‌ها رفع شد قیمت دلار، یورو و سایر ارز‌ها امروز ۳ تیرماه ۱۴۰۵/ دلار در این کانال مهم قیمتی جابه‌جا شد + جدول پیش‌بینی دویچه‌بانک درباره قیمت طلا/ مسیر طلا کجاست؟ آخرین وضعیت اختلال بانکی/ چه زمانی همه خدمات به حالت عادی بازمی‌گردد؟ قیمت‌های عجیب میوه در بازار/ گیلاس، زردآلو، هلو و موز چند؟ رفع اختلال همه بانک‌ها تا پایان امشب خدمات کارتی کدام بانک‌ها مختل شده است؟ فرودگاه‌های تهران چه روز‌هایی تعطیل شدند؟ آخرین وضعیت اختلال بانک‌های ملی، صادرات، تجارت و توسعه صادرات / جزئیات رفع اختلال بانکی خدمات کارتی؛ افزایش سقف تراکنش‌ها کدام خودرو‌ها مشمول مالیات می‌شوند؟ خودروی ۱۰ میلیاردی چقدر باید مالیات بدهد؟ / فرمول محاسبه مالیات خودرو‌های گران قیمت بازار طلای تهران تعطیل شد قیمت بلیت اتوبوس تهران-کربلا تمدید خودکار قرارداد‌های اجاره با سقف ۲۵ درصد به تصویب سران قوا رسید مستاجران بخوانند؛ مالکان در چهار مورد می‌توانند حکم تخلیه را دریافت کنند خبر جدید درباره افزایش مبلغ کالابرگ

جزئیاتی از سهمیه بنزین نوروزی

جزئیاتی از سهمیه بنزین نوروزی مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران درباره تخصیص سهمیه بنزین نوروز یا تابستان گفت: در مورد سهمیه بنزین شرکت ملی پالایش و پخش تصمیم گیر نیست و سهمیه‌ها توسط مصوبه هیات وزیران مشخص می‌شود و اگر هیات وزیران مشخص کند اجرا خواهیم کرد.
تاریخ انتشار: ۱۳:۴۴ - ۰۴ اسفند ۱۳۹۹ - 2021 February 22
کد خبر: ۷۸۴۵۵

به گزارش راهبرد معاصر؛ صادق آبادی مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران همچنین در این باره که آیا بعد گذر از شرایط کرونا و یا در تابستان و یا عید سهمیه بنزین بیشتری به مالکان خودرو تعلق می‌گیرد، گفت: شرکت ملی پالایش و پخش صرفا مجری است و سهمیه قبل نیز مصوبه هیات وزیران بود که مشخص می‌کرد هر خودرو چه میزان سهمیه دارد. ما هیچ نقشی در میزان سهمیه، افزایش و کاهش نداریم و هرچه ابلاغ کنند اجرا خواهیم کرد.

 

وی در پاسخ به این سوال که پس از رفع قرنطینه و افزایش مصرف بنزین ایران وارد کننده بنزین خواهد شد، بیان کرد: مصرف بنزین در سال ۱۴۰۰ بعد از برداشته شدن قرنطینه افزایش پیدا خواهد کرد و در ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ این امکان وجود ندارد که وارد کننده بنزین شویم. اما مصرف بنزین به شدت تابع بحث قرنطینه است و باید دید بعد از قرنینه مصرف چقدر افزایش پیدا خواهد کرد و از اکنون نمی‌توان گفت که تا چه میزان مصرف بنزین افزایش پیدا می‌کند.

 

مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران درباره برنامه توسعه سی ان جی در کشور گفت: سی ان جی در سبد سوخت کشور به دلیل اینکه ارزان‌ترین سوخت است می‌بایست سهم بیشتری داشته باشد و امکان افزایش سهم سی ان جی تا ۴۰ میلیون لیتر در روز معادل سوخت وجود دارد.

 

صادق آبادی در مورد وضعیت پالایشگاه سازی و پتروپالایشگاه سازی با توجه به انتقاد‌هایی که در این راستا می‌شود، اظهار کرد: بالاترین ظرفیت پالایشی کشور را در سال ۱۳۹۸ داشته ایم زمانی که ظرفیت پالایشی یک کشور دو میلیون و ۳۰۰ هزار بشکه است یک عدد است و ممکن است برخی بگویند باید این عدد به هشت میلیون بشکه می‌رسید، اما ما بالاترین ظرفیت پالایشی کشور را در سال ۱۳۹۸ داشته ایم.

 

وی درباره صادرات فراورده نفتی به افغانستان پس از حادثه آتش سوزی اظهار کرد: مرز بعد از آتش سوزی بسته شده، اما ان شالله راه خواهد افتاد.
منبع: خبرگزاری ایسنا

ارسال نظر
captcha
پرطرفدارترین اخبار
آخرین اخبار