عیدی نقدی رئیس جمهور به مردم / منتظر واریز پول به حسابتان باشید-راهبرد معاصر
برنامه هفتم منابع مناسبی برای بالندگی دانشگاه‌ها فراهم کرده است خطیب: امنیت و قدرت ایران مورد اعتراف دوست و دشمن است رئیس جمهور: مسئولان به وعده‌های خود در خدمت‌رسانی به زائران اربعین عمل کنند پیشنهاددیوان‌محاسبات درباره شفافیت منابع هدفمندی یارانه‌ها اطلاعیه جدید سپاه درباره عملیات شهادت هنیه گزارش نیویورک‌تایمز از ترور شهید هنیه دروغ است طحان نظیف: طرح حمایت از مالکیت صنعتی در شورای نگهبان تائید شد دو ابهام شورای نگهبان درباره لایحه عفاف و حجاب مخبر: صهیونیست‌ها سیلی خواهند خورد سردار جلالی: طرح‌های پاسخ سریع به تهدیدات زیستی تدوین شود گفت‌وگوی وزیر کشور عراق و سردار احمدی‌مقدم درباره آخرین اقدامات اربعینی ایران و عراق سخنان هنیه در دیدار با رهبر انقلاب: ۶۰ نفر از خانواده ما در غزه شهید شدند کدام مقامات خارجی امروز با پزشکیان دیدار کردند؟ بیانیه شورای نگهبان: جهان به زودی شاهد نابودی رژیم صهیونیستی خواهد بود واکنش علی لاریجانی به ترور هنیه

عیدی نقدی رئیس جمهور به مردم / منتظر واریز پول به حسابتان باشید

دیشب آخرین یارانه نقدی امسال واریز شد و هفته آینده با واریز آخرین یارانه کرونا دیگر پرونده یارانه‌های امسال بسته می‌شود. با این حال برخی گمانه‌ها مطرح است که رئیس جمهور با پرداخت سود سهام عدالت یا واریز یک مبلغ نقدی، هدیه‌ای تحت عنوان عیدی به مردم پرداخت کند.
تاریخ انتشار: ۱۳:۳۷ - ۲۱ اسفند ۱۳۹۹ - 2021 March 11
کد خبر: ۸۰۳۹۰
تعداد نظرات: ۵ نظر

به گزارش راهبرد معاصر؛ دیشب آخرین یارانه نقدی امسال واریز شد و هفته آینده با واریز آخرین یارانه کرونا دیگر پرونده یارانه‌های امسال بسته می‌شود. با این حال برخی گمانه‌ها مطرح است که رئیس جمهور با پرداخت سود سهام عدالت یا واریز یک مبلغ نقدی، هدیه‌ای تحت عنوان عیدی به مردم پرداخت کند.

 

این اتفاق یک بار در اسفند ماه سال ۹۱ یعنی آخرین سال فعالیت دولت سابق رخ داد، اما در دولت روحانی با وجود تشدید فشار‌های اقتصادی هنوز خبری رسمی در این مورد نشده است.

 

از نگاه کارشناسان نیز پرداخت چنین مبلغی از محل‌های تورم‌زا ممکن است وضعیت قیمت‌ها را بدتر کند و برخی از مخاطبان در واکنش به اولین اخبار از این موضوع نوشته‌اند ترجیح می‌دهند به جای پرداخت این مبلغ، قیمت‌ها به حالت قبل برگردند.

 

آخرین بار هم که مردم عبارت عیدی دولت به مردم را شنیده بودند مربوط به ۹ فروردین ماه امسال است که رئیس جمهور گفته بود «عیدی امسال، همکاری مردم برای از بین بردن بیماری کرونا است».

 

پیش از این، رئیس جمهور در خرداد سال ۹۸ نیز در پایان مراسم نماز عید سعید فطر درباره عیدی رئیس جمهور به مردم گفته بود: عیدی امسال ما به مردم این است که مردم توانستند با ایستادگی، تصمیمات آمریکا را به سمت دیگری هدایت کنند؛ خواهش می‌کنیم، همین را ادامه دهند.

 

با این حال، طبق برخی گمانه‌ها و شایعات تایید نشده شاید اسفند ماه امسال دولت روحانی این عیدی را به شکل نقدی و در حد ۲۰۰ هزار تومان پرداخت کند که البته در صورت چنین کاری ممکن است عواقبی مثل افزایش رشد تورم به همراه داشته باشد.

منبع: کارگر آنلاین

ارسال نظر
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
باران
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۱
0
0
به خدا عیدی نمی خواهیم.
این پول را تو بورس بیاره مردم راضی ترند، جرا که ارزش سهام عدالتشان نصف شده، مردم بیش از نصف سرمایه هاشونتو بورس پودر شده است.
این پول فقط تورم زاست.
جند ده.میلیون به ما ضرر زده ای حالا می خواهی با چند ده عزارتمان دهان ملت را شیرین کنید.
با خلوا حلوا دهن شیرین نمی شود.
پول را تو بورس بیاری بهترین عیدی محسوب می شود.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۱
0
0
ما عیدی نخواستیم خیلی هم ممنون فقط اوضاع رو از این بدتر نکنه که دیگه جایی برای فرار کردن از خجالت خانواده نداریم
بازنشسته
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۱
0
0
میشه خبر چرت و پرت نگذارید ؟؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۱
0
0
ماکه تورم ۲۰۰ درصدی تجربه میکنیم.... از این بدتر که نمیشه دیگه
احمد احمدی
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۷
0
0
سلام سود سهام عدالت احمدی نژاد چه ربطی به عیدی روحانی به مردم دارد آن سهام حق مردم ومال مردم است وشرکت ها باید سود آن ها را به سهامداران پرداخت کند اصلا ربطی به عیدی روحانی ندارد
تحلیل های برگزیده