باند فساد سازمان‌یافته در شهرداری بجنورد متلاشی شد توقیف ۵ شناور و محموله بزرگ کالای ممنوعه در آب‌های بندرعباس معتمدیان: برخی مدارس استان تهران سه شیفته هستند علت مرگ جوان ایرانی در آفریقای جنوبی چه بود؟ ماجرای همه‌گیری ویروس جدید در قم چیست؟ / توضیحات دانشگاه علوم پزشکی پیدا شدن ۷۴ جسد در مخزن سد کرج حقیقت داشت؟ نحوه مراحل گزینش دانشجویان دانشگاه فرهنگیان ماجرای فوت دانشجوی دانشگاه شیراز در خوابگاه چه بود؟ رأی محکومیت شبنم نعمت زاده به ۲۰ سال حبس نقض شده است تغییرات در دریافتی معلمان؛ شمول کسور بازنشستگی فرهنگیان اعلام شد نحوه فعالیت مدارس خوزستان اعلام شد هشدار هواشناسی به این مناطق تهران / پیش بینی وضعیت جوی ۲۶ آبان ۱۴۰۴ ماجرای صدور کارت‌های صلیب سرخ، کهنه سربازان، معیشت و غرامت برای آزادگان چیست؟ تونل توحید ساعاتی دیگر مسدود می‌شود ۳۰۳ هزار سایت قمار مسدود شدند استانداری تهران: خروج بیش از ۴۷۰ هزار نفر از اتباع غیر مجاز از ایران، موجب آزادسازی ۳ هزار کلاس درس شده

اعلام نحوه برگزاری امتحانات خرداد ماه ۱۴۰۰+ جزئیات

رئیس مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزش وزارت آموزش و پرورش تاکید کرد که در خرداد ۱۴۰۰ فقط امتحانات پایه‌های نهم و دوازدهم و داوطلبان آزاد، جهشی، ایثارگران و بزرگسالان به صورت حضوری برگزار می شود.
تاریخ انتشار: ۱۴:۳۸ - ۲۵ فروردين ۱۴۰۰ - 2021 April 14
کد خبر: ۸۳۹۱۰

به گزارش راهبرد معاصر؛ علیرضا کمرئی، معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش در جلسه مجازی معاون آموزش متوسطه با معاونین آموزش متوسطه استان‌ها توضیحاتی را درباره روند آموزش در سال تحصیلی ۱۳۹۹-۱۴۰۰، ضرورت تغییرات در روند آموزش در عرصه بین‌الملل و تغییر رویکردهای جدید در نظام آموزشی دنیا با توجه به شرایط شیوع کرونا و همچنین امتحانات خردادماه ۱۴۰۰ و مسائل پیرامون مأموریت‌های معاونت آموزش متوسطه توضیحاتی را ارائه کرد.​

 

علیرضا کمرئی در این جلسه عنوان کرد: برای اهداف آموزشی و یادگیری دانش آموزان و استمرار یادگیری باید مدیریت عالی داشته باشیم و با اعمال مدیریت خوب بر اهداف گذشته استمرار داشته باشیم. تدریس مؤثر از اهداف ماست و باید بر کلاس‌های درس نظارت کامل داشته باشیم.

 

همچنین در این جلسه مجازی، خسروساکی، رئیس مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی نیز به روند برگزاری امتحانات خرداد ۱۴۰۰ پرداخت و گفت: تغییر رویکرد شیوه سنجش و ارزشیابی از شرایط سنتی به شیوه ارزشیابی پیشرفت تحصیلی شایستگی محور با تمرکز بر ارزشیابی تکوینی به منظور ارتقای کیفیت و بهبود فرایند یاددهی -یادگیری است.

 

وی افزود: امتحانات خرداد ۱۴۰۰ فقط برای دانش آموزان پایه نهم و دوازدهم بر اساس مصوبه ۹۷۷ شورای عالی آموزش و پرورش به صورت حضوری و برای سایر پایه‌ها و دروس غیرفنی و پایه فنی، مسئولیت برنامه ارزشیابی برعهده مدیر مدرسه با تصمیمات شورای مدرسه است.


رئیس مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی ادامه داد: همچنین امتحانات داوطلبان آزاد، جهشی، ایثارگران و بزرگسالان به صورت حضوری برگزار می‌شود.

 

به گفته ساکی، امتحانات دروس شایستگی‌های فنی و استانداردهای مهارت، شاخه‌های تحصیلی فنی حرفه‌ای و کاردانش به صورت حضوری بوده و طراحی سوال بر اساس وضعیت قرمز طراحی خواهد شد.

ارسال نظر
پرطرفدارترین اخبار
آخرین اخبار