بحران دسترسی به انسولین / رنج مداوم بیماران دیابتی خدائیان: مردم باید از اطلاعات دستگاه‌ها مطلع شوند وضعیت ترافیک و شرایط جوی محورهای کشور پنجشنبه ۸ آبان ۱۴۰۴ ‌آزادی موقت متهم پرونده موبایل موسوی با وثیقه سنگین هشدار هلال‌احمر درباره سیلاب در شمال کشور/ امدادگران به حالت آماده‌باش درآمدند جزئیات پرداخت ۴۳ همت از مطالبات بیمارستان‌های دولتی سال ۱۴۰۵ چند روز تعطیل رسمی دارد؟ وکیل: حکم اعدام «شریفه محمدی»، فعال کارگری، با تصمیم رئیس قوه قضائیه به سی سال حبس تبدیل شد توقیف محموله قاچاق دام آلوده در مازندران تصویب روز ملی هوا فضا و روز جزایر سه گانه خلیج فارس در تقویم رسمی کشور جزئیات تیراندازی پلیس در منطقه سوهانک تهران / دستگیری و زخمی شدن چند نفر / اعتراض دانشجویان به جولان اراذل و اوباش در محدوده دانشگاه آزاد اعلام محدودیت‌های ترافیکی از ۷ تا ۱۰ آبان در برخی از جاده‌های کشور این ربات انسان‌نما اتاق را مرتب و لباس‌ها را تا می‌کند جاده چالوس یکطرفه شد/ محدودیت‌های جدید اعلام شد اعلام جرم علیه تهیه‌کننده و مجری برنامه منتشرکننده ادعا‌های فائزه هاشمی هشدار دادگستری تهران درباره مراکز غیرمجاز خدمات زیبایی

اختلال سامانه ۴٠٣٠ در موج چهارم کرونا

همزمان با موج چهارم شیوع بیماری کرونا در کشور سامانه ۴٠٣٠ که پاسخگوی سوالات مردم در خصوص کرونا بود، با اختلالاتی مواجه شد.
تاریخ انتشار: ۱۷:۳۱ - ۳۰ فروردين ۱۴۰۰ - 2021 April 19
کد خبر: ۸۴۴۸۶

به گزارش راهبرد معاصر با شیوع بیماری کرونا، سامانه ۴٠٣٠ که سامانه مشترک ستاد اجرایی فرمان امام و وزارت بهداشت برای پاسخگویی به سوالات مردم بود روی جدیدی به خود دید و بخشی از ارائه خدماتش را به حوزه کرونا اختصاص داد.

در روز‌هایی که مردم از شیوع بیماری کرونا وحشت زده شده بودند، این سامانه در دسترس آن‌ها بود و به بسیاری از سوالاتشان پاسخ داد تا هموطنان کمتر استرس داشته باشند و بتوانند شرایط را برای خود و خانواده‌شان بهتر کنند.

البته آن روز‌هایی که اولین واکسن ایرانی کرونا «کووایران برکت» قرار بود وارد فاز انسانی شود، سامانه ۴٠٣٠ صدا‌هایی از مردم شنید که همگی رنگ و بوی همدلی داشت. خیلی‌ها ملتمسانه تماس می گرفتند و خواهان داوطلب شدن برای دریافت واکسن بودند.

اما با موج چهارم شیوع ویروس کرونا چند روز‌ی است که این سامانه با اختلالاتی مواجه شده است و مردم کمتر می‌توانند با کارشناسان درباره موضوعات مربوط به کرونا صحبت کنند و دقایق زیادی باید پشت خط بمانند.

ما برای پاسخ به این سوال و پیگیری بابت اختلالات موجود، موضوع را با مدیرعامل برکت تل وابسته به ستاد اجرایی فرمان امام در میان گذاشتیم.

شیوع موج چهارم کرونا سامانه ۴٠٣٠ را غافلگیر کرد

سید محمد پورحسینی مدیرعامل برکت تل در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: روزانه ٢٠٠ هزار تماس با سامانه ۴٠٣٠ برقرار می‌شود.

او با بیان اینکه با توجه به موج چهارم شیوع کرونا مردم باید حداقل یک تا دو دقیقه پشت خط بمانند تا ارتباط برقرار شود، گفت: قبل از موج چهارم شیوع ویروس کرونا زمان پاسخگویی سامانه ۴٠٣٠ زیر ٣٠ ثانیه بود.

پورحسینی افزود: نیرو‌های جدیدی را برای افزایش سرعت کار باید آموزش دهیم تا مردم جهت دریافت پاسخ سوال‌های خود کمتر پشت نوبت بمانند.

او درباره اختلال سامانه ۴٠٣٠ و عدم پاسخگویی اپراتور‌های مشاوره کرونا گفت: باید حداقل ٢٠٠ نیروی جدید اضافه شود تا این اختلال‌ها را نداشته باشیم هر چند ما این موارد را تکذیب نمی‌کنیم و می‌دانیم که وجود دارد.

مدیر عامل برکت تل ادامه داد: فراخوان جدیدی برای جذب نیروی کارشناس سامانه ۴٠٣٠ زده خواهد شد.

او با بیان اینکه از ابتدای شیوع بیماری کرونا ٣۴ میلیون تماس با این سامانه برقرار شده است، گفت: ۵٠ هزار نفر مشاوره دریافت کردند./باشگاه خبرنگاران

ارسال نظر
پرطرفدارترین اخبار
آخرین اخبار