ساعت بازی‌های تیم ملی فوتبال کشورمان در انتخابی جام جهانی قطر ۲۰۲۱-راهبرد معاصر

ساعت بازی‌های تیم ملی فوتبال کشورمان در انتخابی جام جهانی قطر ۲۰۲۱

ساعت بازی‌های تیم ملی فوتبال کشورمان در انتخابی جام جهانی قطر ۲۰۲۱ اعلام شد که تیم ملی کشورمان 13 خرداد به مصاف هنگ کنگ می رود.
تاریخ انتشار: ۱۵:۳۶ - ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - 2021 May 05
کد خبر: ۸۶۶۵۲

به گزارش راهبرد معاصر؛ ساعت بازی‌های تیم ملی فوتبال کشورمان در انتخابی جام جهانی قطر ۲۰۲۱ اعلام شد و اولین بازی ملی پوشان کشورمان ساعت 17:30 دقیقه مقابل تیم هنگ کنگ در ورزشگاه المحرق خواهد بود. تیم ملی نسبت به برگزاری بازی ها در ساعت گرم و دمای بالای هوا در شهر ریفا و محرق گلایه مند هستند. در ادامه لیست ساعت و زمان بازی های تیم ملی در گروه سوم انتخابی جام جهانی 2021 را در خبر زیر می خوانید.

 

 زمان بازی‌های تیم‌های حاضر در مرحله انتخابی در حالی اعلام شده که تیم ملی ایران باید در ساعات گرم دو شهر ریفا و محرق به مصاف حریفان برود.

 

آنطور که در وبسایت کنفدراسیون فوتبال آسیا آمده، برای گروه تیم ایران بازی‌ها در دو ساعت ۱۷:۳۰ و ۱۹:۳۰ برگزار می‌شود. یعنی زمان‌هایی قبل از غروب آفتاب که گرمای شدیدی در بحرین حکم فرماست.

 

بازی اول تیم ملی ایران ساعت ۱۷:۳۰ در ورزشگاه المحرق برابر هنگ کنگ خواهد بود. بازی دوم ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه ملی بحرین در ریفا مقابل تیم میزبان انجام می‌شود.

 

بازی سوم در ورزشگاه خلیفه و از ساعت ۱۷:۳۰ برابر کامبوج برگزار خواهد شد و دیدار نهایی نیز ساعت ۱۹:۳۰ در استادیوم خلیفه مقابل عراق خواهد بود.

 

ساعت بازی‌های تیم ملی ایران در مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲

 

لیست ساعت و زمان بازی های تیم ملی در گروه سوم انتخابی جام جهانی

 

ساعت بازی‌های تیم ملی فوتبال ایران در گروه سوم انتخابی جام جهانی و جام ملت‌های آسیا در حالی اعلام شد که بحرین به عنوان میزبان بهترین زمان‌ها را برای خود انتخاب کرده است!

 

محل و ساعت برگزاری بازی‌های تیم ملی فوتبال به این ترتیب است:

 

بازی اول:(13 خرداد) ایران-هنگ کنگ در ورزشگاه المحرق ساعت 17:30

بازی دوم:(17 خرداد) ایران-بحرین در ورزشگاه ملی بحرین ساعت 19:30

بازی سوم:(21 خرداد) ایران-کامبوج  در ورزشگاه خلیفه ساعت 17:30

بازی چهارم:(25 خرداد) ایران-عراق در ورزشگاه خلیفه ساعت 19:30

 

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار