پرسپولیس با این ستاره قرارداد می‌بندد؟-راهبرد معاصر
زمان خداحافظی دیوید تیلور مشخص شد! سپاه پاسداران بیانیه صادر کرد: جزئیات برگزاری مراسم‌های بزرگداشت شهید سردار نیلفروشان بیانیه مهم حزب‌الله درباره مرحله جدید مقابله با رژیم صهیونیستی: منتظر روز‌های آینده باشید عکس | واکنش صاحب خانه‌ای که یحیی السنوار در آن به شهادت رسید عراقچی در بدو ورود به ترکیه: اکنون در منطقه درک مشترکی وجود دارد | مسائل باید مسالمت‌آمیز حل شود کشف غار ماقبل تاریخ در گیلان ناترازی مسکن به ۷ میلیون واحد رسید وزیر خارجه ترکیه: احتمال درگیری میان تهران و تل آویو بالاست محسن رضایی: ایران به دنبال جنگ نیست قیمت طلا، سکه و ارز امروز ۲۷ مهرماه ۱۴۰۳/ سقف مقاومتی سکه شکست خطیب زاده: ما برنامه نظامی هسته‌ای را دنبال نمی‌کنیم | خویشتن داری در برابر اسرائیل دیگر کارساز نیست ورود سامانه جدید پربارش به ایران | سرمای شدید و بارش در این مناطق بهترین بازیکنان تاریخ از نگاه مارکا | مسی در پله اول؛ مارادونا پنجم وقوع زمین لرزه‌ای به بزرگی ۴.۳ ریشتر در استان گلستان ثبت ۲ شکایت جواد نکونام از استقلال + جزئیات

پرسپولیس با این ستاره قرارداد می‌بندد؟

عملکرد خوب خرید جدید پرسپولیس هواداران و کادر فنی را امیدوار کرده است و باید باشگاه تلاش کند تا این بازیکن را حفظ کند.
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۵ - ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - 2021 May 07
کد خبر: ۸۶۸۴۸

به گزارش راهبرد معاصر؛ شهریار مغانلو در پیکان بود که خود را به فوتبال ایران معرفی کرد. او عیسی آل کثیر مورد توجه پرسپولیس قرار گرفتند و هر دو بازیکن هم اتفاقا به سرخ پوشان علاقه داشتند.

 

آل کثیر به پرسپولیس پیوست و توانست عملکرد بسیار خوبی از خود نشان دهد اما مغانلو راهی فوتبال پرتغال شد و لژیونر شدن را برگزید.

 

این بازیکن بلند قد عملکرد خوبی در لیگ پرتغال نداشت.باشگاه سانتاکلارا با پیوستن قرضی مغانلو به پرسپولیس موافقت کرد و با ۵۰ هزار دلار برای نیم فصل به سرخ پوشان پیوست. مغانلو در این مدت کوتاه حضورش در پرسپولیس عملکرد بسیار خوبی نشان داده است. او در لیگ قهرمانان آسیا در ۶ بازی ۴ گل زد و سه توپ به تیر دروازه هم کوبید و البته پاس گل هم داد.

 

نقطه ضعف پرسپولیس در نیم فصل نخست به نقطه قوت این تیم تبدیل شده است و شهریار مغانلو بسیاری را به یاد علی دایی می اندازد و این نشان می دهد که او با توجه به اینکه ۲۶ سال سن دارد می تواند سالها برای سرخ پوشان به میدان رود.

 

زوج مغانلو و آل کثیر آرامش را به خط حمله پرسپولیس برگردانده اند. آل کثیر با تیم قرارداد دارد اما مغانلو تنها در نیم فصل با سرخ پوشان است و این نگرانی بزرگی برای تیم است چرا که باشگاه پرتغالی برای فروش نهایی این بازیکن ۵۰۰ هزار دلار می خواهد و جور کردن این مقدار پول در چنین زمانی غیر ممکن است.

 

پرسپولیس با مغانلو نه تنها در لیگ برتر بلکه در لیگ قهرمانان آسیا هم شانس قهرمانی دارد و باید باشگاه نهایت تلاش خود را به کار گیرد تا این بازیکن را حفظ کند هر چند که کار سختی پیش رو دارد./ پارس فوتبال

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار