نقشه بازار ارزهای دیجیتالی چگونه بود؟-راهبرد معاصر

نقشه بازار ارزهای دیجیتالی چگونه بود؟

ارز دیجیتال شیبا اینو یا همان دوج کوین همچنان بر مدار صعودی است و با حمایت های ایلان ماسک این ارز به دنبال رسیدن به قیمت یک دلار می باشد.
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۴ - ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - 2021 May 09
کد خبر: ۸۷۱۱۹

به گزارش راهبرد معاصر؛ بازار ارز‌های دیجیتال طی ۲۴ ساعت گذشته سرخ پوش بوده است و اکثر رمز ارز‌ها با اُفت قیمت مواجه شده اند، اما در این بین رمزارز‌های بزرگ و شناخته شده ای، چون بیت کوین، اتریوم و دوج کوین یا همان ارز دیجیتال شیبا اینو همچنان بر مدار صعودی هستند و سبزپوشند.



بیت کوین با جهش ۳.۱۹ درصدی خود را به یک قدمی کانال ۵۹ هزار دلاری رسانده است و اتریوم نیز با رشد ۴.۵۵ درصدی به ۳۶۵۹ دلار افزایش یافته است.

 

دوج کوین یا همان شیبا اینو نیز همچنان با حمایت‌های ایلان ماسک در حال رشد می‌باشد و در حال تلاش است تا ارزش خود را به یک دلار برساند.

 

گفتنی است ایلان ماسک، مدیرعامل شرکت خودروسازی تسلا و شرکت هوافضای اسپیس ایکس چند روز پیش تأیید کرد که در برنامه مشهور SNL شنبه‌شب، یک بخش کمدی درباره دوج کوین (DOGE) پخش خواهد شد.

 

ماسک در حساب توییتری خود از ۵۴ میلیون دنبال‌کننده پرسید که این برنامه چه بخش‌هایی داشته باشد. سیلی از درخواست‌ها به‌سرعت سرازیر شد، اما یک درخواست از میان آن‌ها سر برآورد: دوج کوین.

 

سپس ماسک در پاسخ به این درخواست‌کننده که گفته بود «درباره دوج فادر صحبت کن»، پاسخ داد: «قطعاً»./ 

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار