بابک حسن‌زاده مجری برنامه تلویزیونی «ضربان» با اشاره به درگذشت همکار خود در این برنامه به مهر بیان کرد: دکتر امیر نظری سال‌ها مجری و کارشناس برنامه‌های پزشکی رادیو و شبکه‌های تلویزیونی بود که متاسفانه روز گذشته ۲۷ اردیبهشت بر اثر کرونا درگذشت.

 

فوت امیر نظری مجری ضربان بر اثر کرونا

 

وی درباره همکاری خود با این مجری کارشناس برنامه‌های پزشکی عنوان کرد: من دکتر نظری را از سال ۸۸ و ۸۹ می‌شناختم که از رادیو سلامت اجرا و کارشناسی برنامه‌های پزشکی را شروع کرد. او مدتی هم مجری برنامه «دکتر سلام» شبکه آموزش بود. در سال‌های ۹۰ و ۹۱ برنامه پزشکی «زیتون» را در جام‌جم اجرا می‌کرد و من در همه این برنامه‌ها با او همکاری داشتم. از چند ماه پیش هم به شبکه سلامت پیوست و یک روز در هفته اجرای برنامه «ضربان» را بر عهده داشت.


علت فوت امیرنظری مجری ضربان

 

حسن‌زاده یادآور شد: او حدود سه تا چهار هفته درگیر کرونا شده بود ابتدا با حال خوب مرخص شد و بعد دوباره با تنگی نفس به بیمارستان بقیةالله رفت و آنجا بستری شد و روز گذشته درگذشت. امروز هم در شهرستان ابهر به خاک سپرده شد.

 

امیر نظری دکترای داروساز بود و در شبکه‌های چهار، آموزش، سلامت و جام جم به اجرا پرداخته بود.

 

بیوگرافی دکتر امیر نظری مجری شبکه سلامت و شبکه 4 + اینستاگرام - ❤️ شبونه

 

امیر نظری متولد دهه ۵۰ در شهرستان ابهر می باشد امیر نظری یکی از مجریان برجسته و کارشناس پزشکی شبکه سلامت بود که متاسفانه بر اثر ابتلا به بیماری کرونا امروز ۲۷ اردیبهشت دار فانی را وداع گفت او سالها در برنامه های پزشکی رادیو و تلویزیون به عنوان مجری و کارشناس فعالیت می‌کرد

 


علت درگذشت و خاکسپاری امیر نظری


امیر نظری در حدود چند هفته پیش به بیماری کرونا مبتلا شد و مدتی در بیمارستان بقیه‌الله بستری گردید و بعد از چند روز مرخص شد اما چند روز پیش دوباره به علت تنگی نفس به این بیمارستان انتقال داده شد و متاسفانه امروز در اثر وخامت بیماری دار فانی را وداع گفت. پیکر این مجری جوان صدا و سیما در شهرستان ابهر به خاک سپرده شد.