اعتراض تند پرسپولیسی ها به محرومیت از میزبانی سپاهان-راهبرد معاصر

اعتراض تند پرسپولیسی ها به محرومیت از میزبانی سپاهان

هواداران پرسپولیس در شبکه های اجتماعی معتقدند که چرا وقتی سپاهان میزبان پرسپولیس بوده ، آن ها از میزبانی فصل بعد محروم شده اند.
تاریخ انتشار: ۲۲:۴۸ - ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - 2021 May 20
کد خبر: ۸۸۷۲۵

به گزارش راهبرد معاصر هواداران پرسپولیس پس از صدور رای علیه بازی خانگی این تیم برابر سپاهان در شبکه های اجتماعی شروع به اعتراض کردند و در این باره کمیته انضباطی را به دلیل رای محرومیت بازی خانگی مورد انتقاد قرار دادند.

 

پرسپولیسی ها معتقدند که در دیدار اخیر که جنجال ها و درگیری های فراوانی به دنبال داشت، سپاهان تیم میزبان بود و اگر قرار است محرومیت از بازی خانگی لحاظ شود آن محرومیت باید شامل تیم سپاهان می شد چرا که آنها مسئول برگزاری این دیدار بودند و اگر فصل آینده پرسپولیس نتواند از دیدار خانگی برابر سپاهان استفاده کند اجحافی در حق این تیم است.

 

این حرف های هواداران پرسپولیس است که شبکه های اجتماعی به دنبال طرح آن هستند شاید به این وسیله بتوانند اعتراض خود را از این رای به مسئولان تصمیم گیرنده نشان دهند.

 

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در بخشی از حکم خود اعلام کرده که باتوجه به جنجال‌های اخیر در بازی پرسپولیس و سپاهان، این دو تیم فصل آینده دیدار رودرروی همدیگر را باید در شهری دیگر برگزار کنند.

 

فدراسیون فوتبال نیز این حق را برای پرسپولیس و سپاهان قائل شده که به حکم کمیته انضباطی اعتراض کنند و تا ۷ روز دیگر، دفاعیات خود را بفرستند./فوتبال

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده