رأی اکثریت فراکسیون انقلاب اسلامی به قالیباف به عنوان کاندیدای ریاست مجلس-راهبرد معاصر
رئیس جمهور: مسئولان به وعده‌های خود در خدمت‌رسانی به زائران اربعین عمل کنند پیشنهاددیوان‌محاسبات درباره شفافیت منابع هدفمندی یارانه‌ها اطلاعیه جدید سپاه درباره عملیات شهادت هنیه گزارش نیویورک‌تایمز از ترور شهید هنیه دروغ است طحان نظیف: طرح حمایت از مالکیت صنعتی در شورای نگهبان تائید شد دو ابهام شورای نگهبان درباره لایحه عفاف و حجاب مخبر: صهیونیست‌ها سیلی خواهند خورد سردار جلالی: طرح‌های پاسخ سریع به تهدیدات زیستی تدوین شود گفت‌وگوی وزیر کشور عراق و سردار احمدی‌مقدم درباره آخرین اقدامات اربعینی ایران و عراق سخنان هنیه در دیدار با رهبر انقلاب: ۶۰ نفر از خانواده ما در غزه شهید شدند کدام مقامات خارجی امروز با پزشکیان دیدار کردند؟ بیانیه شورای نگهبان: جهان به زودی شاهد نابودی رژیم صهیونیستی خواهد بود واکنش علی لاریجانی به ترور هنیه جلیلی:‌ خون اسماعیل هنیه مهر پایانی بر عمر رژیم صهیونیستی است دولت برای شهادت «اسماعیل هنیه» ۳ روز عزای عمومی اعلام کرد

رأی اکثریت فراکسیون انقلاب اسلامی به قالیباف به عنوان کاندیدای ریاست مجلس

اعضای فراکسیون مردمی انقلاب اسلامی در نشست امروز خود با اکثریت آراء محمدباقر قالیباف را به عنوان گزینه این فراکسیون برای کاندیداتوری ریاست مجلس انتخاب کردند.
تاریخ انتشار: ۱۷:۳۳ - ۰۴ خرداد ۱۴۰۰ - 2021 May 25
کد خبر: ۸۹۳۳۸

به گزارش راهبرد معاصر نشست مجمع عمومی فراکسیون مردمی انقلاب اسلامی برای تصمیم گیری درباره انتخابات هیأت رئیسه برای اجلاسیه دوم مجلس از دقایقی پیش آغاز شد.

 

در این جلسه اعضای فراکسیون از بین ۲۵۰ نفر حاضر در جلسه ۲۲۶ نفر از اعضاء محمدباقر قالیباف را به عنوان گزینه فراکسیون برای ریاست مجلس انتخاب کردند.

 

همچنین عبدالرضا مصری با ۱۴۳ رأی و علی نیکزاد با ۱۴۰ رأی به عنوان گزینه‌های فراکسیون برای نواب رئیس اول و دوم در انتخابات هیات رئیسه اجلاسیه دوم انتخاب شدند. /فارس

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار