سفر به کدام شهرها ممنوع است؟-راهبرد معاصر

سفر به کدام شهرها ممنوع است؟

لغو ممنوعیت تردد برای انتخایات 1400 از شب گذشته به پایان رسید و متخلفان ممنوعیت تردد شهری و ممنوعیت سفر به برخی شهرها به دلیل جلوگیری از اوج‌گیری کرونا، جریمه می شوند.سفر به کدام شهرها ممنوع است؟
تاریخ انتشار: ۲۰:۳۱ - ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ - 2021 June 21
کد خبر: ۹۲۵۹۶

به گزارش راهبرد معاصر سفر به کدام شهرها ممنوع است؟ بعد از پایان یافتن انتخابات ریاست جمهوری 1400 محدودیت سه شبه تردد به پایان یافت. ممنوعیت تردد از امشب در شهر ها اعمال می شود و سفر به مناطق نارنجی و قرمز کرونایی ممنوع است و متخلفان تردد به شهر های قرمز 1 میلیون تومان و شهر های نارنجی 500 هزارتومان جریمه می شوند.

 

جزئیات اجرای دوباره محدودیت تردد شبانه 

سردار سید تیمور حسینی جانشین پلیس راهور ناجا، در خصوص آخرین وضعیت اجرای محدودیت های کرونایی اظهار داشت: طرح محدودیت تردد شبانه که در سه شب گذشته به دلیل اجرای انتخابات لغو شده بود از امشب اجرا شده و محدودیت تردد شبانه از ساعت ۲۲ تا ۳ صبح اجرا شده و متخلفان جریمه ۲۰۰ هزار تومانی خواهند شد.

وی در پاسخ به دیگر پرسش فارس در خصوص محدودیتهای سفرهای بین استانی اعلام کرد: بنا بر مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا سفر به شهرهای قرمز و نارنجی ممنوع است؛ بر همین اساس خروج خودروهای بومی و ورود خودروهای غیر بومی به این دسته از شهرها ممنوع بوده و جریمه یک میلیونی تردد به شهر قرمز و ۵۰۰ هزار تومانی سفر به شهر نارنجی اعمال خواهد شد.

جانشین پلیس راهور ناجا تصریح کرد: سفر به سه استان گلستان، گیلان و مازندران فارغ از رنگ بندی کرونایی ممنوع است.

وی گفت: ماموران گشتی پلیس راه و راهور ناجا و سیستم ها و دوربین‌های هوشمند جاده‌ای تخلفات رانندگان را اعمال قانون خواهند کرد.

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار