هشدار نماینده مجلس درباره تقسیم غنائم در روزهای پایانی دولت-راهبرد معاصر
رئیس جمهور: مسئولان به وعده‌های خود در خدمت‌رسانی به زائران اربعین عمل کنند پیشنهاددیوان‌محاسبات درباره شفافیت منابع هدفمندی یارانه‌ها اطلاعیه جدید سپاه درباره عملیات شهادت هنیه گزارش نیویورک‌تایمز از ترور شهید هنیه دروغ است طحان نظیف: طرح حمایت از مالکیت صنعتی در شورای نگهبان تائید شد دو ابهام شورای نگهبان درباره لایحه عفاف و حجاب مخبر: صهیونیست‌ها سیلی خواهند خورد سردار جلالی: طرح‌های پاسخ سریع به تهدیدات زیستی تدوین شود گفت‌وگوی وزیر کشور عراق و سردار احمدی‌مقدم درباره آخرین اقدامات اربعینی ایران و عراق سخنان هنیه در دیدار با رهبر انقلاب: ۶۰ نفر از خانواده ما در غزه شهید شدند کدام مقامات خارجی امروز با پزشکیان دیدار کردند؟ بیانیه شورای نگهبان: جهان به زودی شاهد نابودی رژیم صهیونیستی خواهد بود واکنش علی لاریجانی به ترور هنیه جلیلی:‌ خون اسماعیل هنیه مهر پایانی بر عمر رژیم صهیونیستی است دولت برای شهادت «اسماعیل هنیه» ۳ روز عزای عمومی اعلام کرد

هشدار نماینده مجلس درباره تقسیم غنائم در روزهای پایانی دولت

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، نسبت به برخی تصمیمات و انتصابات در روزهای پایان دولت اعتراض کرد و آن را مصداق تقسیم غنائم در روزهای پایانی خواند.
تاریخ انتشار: ۱۵:۰۸ - ۰۸ تير ۱۴۰۰ - 2021 June 29
کد خبر: ۹۳۵۹۰

به گزارش راهبرد معاصر؛  مالک شریعتی نیاسر نماینده مردم تهران در مجلس، در جلسه علنی امروز مجلس و در تذکری اظهار داشت: متأسفانه خبرهایی که از دولت می‌رسد حکایت از آن دارد که در این روزهای پایانی، کارهایی دارد انجام می‌شود که برای آینده اقتصادی و مالی برخی افراد حیاط خلوت‌هایی فراهم شود.

 

وی افزود: این در حالی است که همین افراد در ابتدای کار دولت یازدهم به برخی رویه‌ها در دولت قبل از آن اعتراض می‌کردند که مثلاً دانشگاه را تأسیس کرده‌اند که بعداً امتیازاتی داشته باشند اما الان همان رویه در حال تکرار شدن است.

 

عضو کمیسیون انرژی مجلس ادامه داد: در شرایطی که بسیاری از بودجه‌های پژوهشی با مشکل مواجه است، وزارت نفت یک پارک فناوری و نوآوری را برخلاف رویه موجود و برخلاف نظر مراکز نظارتی برای نورچشمی‌های صنعت نفت راه انداخته است که سازمان بازرسی کل کشور نیز مخالف آن بوده است.

 

شریعتی نیاسر تصریح کرد: ما نیز در مجلس درخواست اعمال ماده 234 آئین‌نامه داخلی را ثبت کرده‌ایم و این موضوع را پیگیری می‌کنیم.

 

وی همچنین با اشاره به تعیین سفرا از میان برخی مقامات دولتی در روزهای پایانی مسئولیت دولت، گفت: کسانی که مسئولیتی داشته‌اند به عنوان سفیر در دست انتخاب دارند که مانند تقسیم غنائم در روزهای آخر است. این رویه را متوقف کنند وگرنه برخورد جدی می‌کنیم./فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار