مشخصات و قیمت گوشی سامسونگ S۲۰ FE-راهبرد معاصر

مشخصات و قیمت گوشی سامسونگ S۲۰ FE

برای آشنایی با مشخصات و قیمت گوشی سامسونگ S۲۰ FE با ما همراه باشید.
تاریخ انتشار: ۱۰:۱۶ - ۰۹ تير ۱۴۰۰ - 2021 June 30
کد خبر: ۹۳۶۴۸

 

به گزارش راهبرد معاصر،گوشی موبایل سامسونگ Galaxy S۲۰ FE از مدل های جدید گوشی های سری s سامسونگ با داشتن سیستم دوربین و پردازنده هوشمند و هم چنین قیمت مناسب از محبوبترین و با کیفیت ترین گوشی های این برند است. برای آشنایی با مشخصات و قیمت گوشی سامسونگ S۲۰ FE با ما همراه باشید.

 

 

آشنایی با مشخصات و قیمت گوشی سامسونگ S۲۰ FE

 

گلکسی S۲۰ FE یک گوشی میان‌رده با مشخصات پرچم‌دار‌ها و قیمتی اقتصادی است. سامسونگ در سپتامبر ۲۰۲۰ گلکسی S۲۰ فن ادیشن را برای آن دسته از طرفدارانی طراحی کرده است که به دنبال مشخصات گوشی‌های پرچم‌دار در قیمت‌های پایین‌تر هستند. این گوشی در دو مدل ۴ G و ۵ G با دو نوع پردازنده‌ی متفاوت عرضه شده است و از رقیبان آن می‌توان گلکسی A۷۲ و می ۱۰ T ۵G را نام برد.

از مشخصات قابل توجه این گوشی پردازنده‌ی قوی اگزینوس ۹۹۰ است که سامسونگ در گوشی‌های پرچم‌دار خود نظیر نوت ۲۰ از آن استفاده کرده است و به خوبی از پس برنامه‌های مختلف و بازی‌ها برمی‌آید. انرژی مورد نیاز این گوشی را باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپری آن تامین می‌کند و بیش از یک روز با شما همراهی خواهد کرد. صفحه نمایش ۶.۵ اینچی گوشی هم از نوع سوپر امولد با وضوح تصویر FHD است.

سیستم دوربین این گوشی هم مانند پردازنده‌ی آن کاملا هوشمندانه و در سطح پرچم‌داران انتخاب شده است و شامل یک دوربین عریض ۱۲ مگاپیکسلی، یک دوربین فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی و یک دوربین تله‌فوتو ۸ مگاپیکسلی می‌شود. دوربین سلفی هم مجهز به یک لنز ۳۲ مگاپیکسلی است که عکس‌های بسیار تمیز و شفافی را ثبت می‌کند.
 
 

مشخصات سامسونگ گلکسی Galaxy S۲۰ FE

 
یکی از ویژگی‌های برجسته این گوشی باطری آن است. برای گوشی Galaxy S۲۰ FE باطری لیتیوم-پلیمری با ظرفیت چهار هزار و ۵۰۰ میلی‌آمپرساعت در نظر گرفته‌اند که شما می‌توانید با خیالی آسوده به کار کردن با گوشی بپردازید. باطری این گوشی می‌تواند بین یک تا سه روز شارژ دهی داشته باشد که این میزان به نحوه استفاده شما از گوشی بستگی دارد به عنوان مثال در صورت استفاده مداوم از گوشی و وبگردی، باطری این گوشی بین یک تا ۱.۵ روز پاسخگوی نیاز شما خواهد بود و در صورت استفاده متعادل، تا سه روز می‌تواند دوام داشته باشد.

پردازنده مرکزی (CPU) و پردازنده گرافیکی (GPU) این گوشی به‌اندازه‌ای قدرت دارند که می‌توانید بازی‌های روز آنلاین و آفلاین با Graphic Map بزرگ و برنامه‌های محاسباتی و عملیاتی را اجرا کنید. این گوشی دارای ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی و هشت گیگابایت حافظه RAM (رَم) است.

از این گوشی می‌توانید در موارد مختلفی در هنگام عکسبرداری استفاده کنید. گوشی سامسونگ Galaxy S۲۰ FE دارای دوربین سه‌گانه در پشت گوشی بوده که دارای کیفیت‌های ۱۲، هشت و ۱۲ مگاپیکسل است که هرکدام دارای کارایی و استفاده‌ای متفاوتی در انواع عکاسی‌های شما است. دوربین عکاسی سلفی Galaxy S۲۰ FE دارای لنز عریض (Wide) با رزولوشن ۳۲ مگاپیکسل بوده که می‌توانید عکاسی‌های باکیفیتی از خود، به‌همراه دوستان یا در هر محیط و طبیعتی داشته باشید.
 
مشخصات و قیمت گوشی سامسونگ S۲۰ FE


اقلام داخل جعبه

گوشی سامسونگ گلکسی S۲۰ FE
شارژر ۱۵ واتی
کابل USB-C
کاور
سوزن مخصوص برای خارج کردن سیم‌کارت
دفترچه‌های راهنما

مشخصات سخت‌افزاری گوشی سامسونگ گلکسی S۲۰ FE

صفحه نمایش: ۶.۵ اینچی از نوع Super AMOLED
پردازنده: کوالکوم اگزینوس ۹۹۰
رم: ۸/۶ گیگابایت
حافظه‌ی داخی: ۲۵۶/۱۲۸ گیگابایت
دوربین اصلی: ۱۲ MP + ۱۲MP اولترا واید + ۸ MP تله‌فوتو
دوربین سلفی: ۳۲ MP
باتری: ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعت
سیستم عامل: اندروید ۱۱
 

نقاط قوت سامسونگ گلکسی Galaxy S۲۰ FE

 
باطری قوی
ساختار بدنه مقاوم در برابر گرد و غبار و آب تا عمق ۱.۵ متر و به مدت ۳۰ دقیقه
دارای شیار دوم برای سیم‌کارت یا کارت حافظه جانبی
یکی از بهترین برند‌ها
پردازنده‌ی قدرتمند اسنپدراگون ۸۶۵
دوربین اصلی و سلفی بسیار قدرتمند



نقاط ضعف سامسونگ گلکسی Galaxy S۲۰ FE

 
داغ کردن گوشی در استفاده طولانی مدت مخصوصاً برای بازی و استفاده از دوربین به علت چیپست قوی
یکسان بودن درگاه شارژ و هندزفری
 




رنگبندی گلکسی Galaxy S۲۰ FE

 

گوشی هوشمند گلکسی اس ۲۰ فن ادیشن در دو مدل ۴G و ۵G و  در ۶ رنگ راهی بازار شد.
 

مشخصات و قیمت گوشی سامسونگ S۲۰ FE

 

بهترین گوشی‌های قاتل پرچم‌داران ۲۰۲۱

سامسونگ یکی از مطمئن‌ترین برند‌های گوشی هوشمند در سراسر دنیاست که هم از نظر کیفیت و قیمت و هم از نظر پشتیبانی، در وضعیت باثباتی قرار دارد. گلکسی S۲۰ FE هم یکی از بهترین گوشی‌های ۲۰۲۱ این کمپانی است که سامسونگ آن را برای رقابت با قاتلان پرچمداران راهی بازار کرده است. این گوشی با نمایشگر ۶.۵ اینچی از نوع سوپر امولد با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل و رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی، پردازنده‌ی قدرتمند اسنپدراگون ۸۶۵ (برای مدلی با پشتیبانی از ۵G)، ۶ یا ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ یا ۲۵۶ حافظه‌ی داخلی، دوربین اصلی سه گانه با لنز‌های ۱۲ مگاپیکسلی واید، ۸ مگاپیکسلی تله فوتو و ۱۲ مگاپیکسلی اولتراواید، دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. همچنین سامسونگ برای این گوشی از یک باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۲۵ واتی، شارژ سریع وایرلس ۱۵ واتی و شارژ معکوس ۴.۵ واتی بهره برده است.



گوشی موبایل سامسونگ Galaxy S۲۰ FE دو سیم کارته با ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت یکی از همان گوشی‌های باکیفیت این برند است که می‌تواند تمامی نیاز‌های ما مانند وبگردی، بازی آفلاین و آنلاین، تماشای فیلم و کلیپ، شبکه‌های اجتماعی، کار با Applications (نرم‌افزارها) و بسیاری دیگر را برطرف کند. گفتنی است که این گوشی با تمامی قابلیت‌هایی که دارد، یک گوشی پرچمدار است.
 

بررسی دوربین سامسونگ گلکسی Galaxy S ۲۰ FE

 
مشخصات و قیمت گوشی سامسونگ S۲۰ FE
 
 
MARK می‌گوید دوربین گلکسی اس ۲۰ اف‌ای کیفیت خوبی دارد، اما برخی ضعف‌های آن قابل چشم‌پوشی نیستند. S۲۰ FE از دوربین سه‌گانه در پنل پشتی استفاده می‌کند.


DXOMARK به‌تازگی دوربین گلکسی اس ۲۰ اف‌ای را زیر ذره‌بین برده است تا عملکرد آن را بسنجد. براساس گزارش GSMArena، مؤسسه‌ی DXOMARK می‌گوید گلکسی اس ۲۰ اف‌ای دوربین بسیار خوبی دارد؛ اما برخی ضعف‌ها باعث می‌شوند این دوربین به امتیازی بهتر از ۱۱۵ دست پیدا نکند. امتیاز گلکسی اس ۲۰ اف‌ای سامسونگ برابر Oppo Reno ۱۰x Zoom و Asus Zenfone ۷ Pro است.

دوربین اصلی گلکسی اس ۲۰ اف‌ای با وجود حسگر ۱۲ مگاپیکسلی، تقریبا در حد و اندازه‌ی دوربین پرچمداران سال گذشته‌ی سامسونگ ظاهر می‌شود و تصاویر بسیار خوبی ثبت می‌کند. DXOMARK از دقیق بودن اکسپوژر (نوردهی) دوربین گلکسی اس ۲۰ FE خبر می‌دهد و تعادل سفیدی آن را مناسب تلقی می‌کند. این مؤسسه می‌گوید در تقریبا تمامی سناریوها، جزئیات ثبت‌شده توسط دوربین اصلی این گوشی سامسونگ فراوان است. دوربین فوق عریض گلکسی اس ۲۰ اف‌ای نیز عملکرد خوبی دارد؛ اما دوربین تله‌فوتوی آن ضعف اصلی دوربین محسوب می‌شود.

به گفته‌ی DXOMARK، جزئیات ثبت‌شده توسط دوربین تله‌فوتو کم است و در محیط کم‌نور، جزئیات دوربین‌های اصلی و فوق عریض اس ۲۰ اف نیز کم می‌شود. در تصاویر شبانه، نویز به‌وضوح قابل رؤیت است. در ضبط ویدئو، گلکسی اس ۲۰ اف‌ای سیستم لرزش‌گیر، اکسپوژر و تعادل سفیدی خوبی دارد؛ اما گستره‌ی داینامیک محدود و برخی بی‌ثباتی‌ها در سیستم فوکوس خودکار، نکاتی هستند که نمی‌توان از آن‌ها چشم‌پوشی کرد.

آزمایش‌های DXOMARK روی مدلی از گلکسی اس ۲۰ اف‌ای اجرا شده‌اند که دارای پردازنده‌ی اگزینوس ۹۹۰ است؛ همان مدلی در ایران عرضه خواهد شد. پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۶۵ در مدل دیگر اس ۲۰ اف‌ای دارای واحد پردازش سیگنال تصویر (ISP) متفاوت با اگزینوس ۹۹۰ است و تجربه نشان می‌دهد که معمولا مدل‌های اسنپدراگون گوشی‌های سامسونگ در تصویربرداری بهتر از مدل‌های اگزینوس ظاهر می‌شوند.
 
 

قیمت سامسونگ گلکسی Galaxy S ۲۰ FE

مشخصات و قیمت گوشی سامسونگ S۲۰ FE

 


گلکسی اس ۲۰ اف‌ای (Samsung Galaxy S۲۰ FE) گوشی هوشمندی است که پاسخ مستقیم سامسونگ به معضلات اقتصادی ناشی از دنیاگیری ویروس کرونا محسوب می‌شود. این گوشی هوشمند مجموعه‌ای از قابلیت‌های رده‌بالا ارائه می‌دهد و در عین حال قیمتش از سایر گوشی‌های مجهز به این قابلیت‌ها کمتر است.
 
 
شاید S۲۱ Ultra یکی از بهترین گوشی‌های ۵G موجود باشد، اما احتمالا به تمام ویژگی‌های آن نیاز ندارید. Galaxy S۲۰ FE با اندکی ساخت ضعیف‌تر و رم کمتر، شبیه‌ترین تجربه به S۲۱ Ultra را، با قیمت ارزان‌تر ارائه می‌دهد.
 
برخی مدل‌های S۲۰ FE از شبکه ۵G فوق‌العاده سریع mmWave بی‌بهره‌اند. هرچند که mmWave رایج‌ترین مدل ۵G در دنیا نیست، اما اگر به آن نیاز داشتید، این نکته را فراموش نکنید.

مشخصات ارائه‌شده در Galaxy S۲۰ FE تقریبا با مشخصات یک گوشی گران‌قیمت برابرند. این گوشی دارای پردازنده کوالکام اسنپدراگون ۸۶۵، ۶ یا ۸ گیگابایت رم و یک باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی است. با این‌که این مشخصات، برابر مشخصات شاخص پارسال هستند، اما مطمئنا ارزش هزینه‌اش را دارد.با توجه به نتایج بررسی‌ها، در زمان انتشار این مطلب قیمت سامسونگ گلکسی Galaxy S ۲۰ FE با حافظه ۱۲۸ و رام هشت به
دلیل تنوع شرکت‌های گارانتی دهنده قیمتی در حدود ۱۳ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان تا ۱۴ میلیون تومان را در بازار به خود اختصاص داده است.


منبع: زومیت/ایمنا
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار