ترامپ:هیلاری خطاکار، مجرم است نه من!-راهبرد معاصر
واکنش نمایندگی ایران به تحریم‌های خزانه داری آمریکا توافقات مالی ایران و روسیه از ماه آینده اجرایی خواهد شد مسکو: قرارداد جدیدی برای همکاری با ایران امضا خواهد شد وزیر جنگ اسرائیل: ایران بزرگ‌ترین تهدید برای آینده دنیاست اسماعیل هنیه: حمله به خانواده‌ام منجر به تغییر مواضع مقاومت نخواهد شد شرط سازمان ملل برای تداوم کمک‌ به غزه وزیر دفاع آمریکا از تشدید تنش‌ها در مرز لبنان ابراز نگرانی کرد تحریم‌های آمریکا علیه ۵۰ شخص و نهاد به بهانه ارتباط با ایران تأکید وزیر خارجه نپال بر تقویت مناسبات دوجانبه با ایران هشدار کرملین به ارمنستان: با پیوستن به اتحادیه اروپا بازار روسیه را از دست خواهید داد تأکید وزیر خارجه کویت بر توسعه روابط با ایران تاکید باقری بر عزم جدی تهران در توسعه روابط با ریاض جلسه شورای امنیت با محوریت تحولات نوار غزه آغاز مذاکرات عضویت اوکراین در اتحادیه اروپا حملات پهپادی و موشکی مقاومت لبنان به شمال اراضی اشغالی

ترامپ:هیلاری خطاکار، مجرم است نه من!

رییس‌جمهوری آمریکا با اشاره به گزارش مولر درباره ارتباط کمپین انتخاباتی خود با روسیه، گفت که انتشار این گزارش هیچ آسیبی به او وارد نکرده است.
تاریخ انتشار: ۲۰:۴۷ - ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - 2019 April 24
کد خبر: ۹۳۷۹

به گزارش راهبرد معاصر ،  رئیس‌جمهوری آمریکا در توئیتر خود نوشت: گزارش مولر به رغم آن که توسط دموکرات‌ها و افراد متنفر از ترامپ نوشته شده و پول نامحدودی پشت آن بوده (۳۵۰۰۰۰۰۰ دلار)، هیچ آسیبی به من نزد. من هیچ کار اشتباهی نکردم. اگر دموکرات‌های حزب‌گرا بخواهند اقدام به استیضاح کنند، من پیش از همه به دیوان عالی خواهم رفت.

 

ترامپ اضافه کرد: نه تنها هیچ خیانت و جرم بزرگی از من سر نزده بلکه کلاً هیچ جرمی مرتکب نشده‌ام. همه جرم‌ها را هیلاری خطاکار، دموکرات‌ها، کمیته ملی حزب دموکرات و افسران کثیف مرتکب شدند و ما مچ آنها را گرفتیم. ما منتظر مولر بودیم و پیروز شدیم و از این رو حالا دموکرات‌ها به کنگره به عنوان آخرین امید نگاه می‌کنند.

 

او با رد اتهام ارتباط با روسیه در کمپین انتخاباتی خود، مدعی شد که هرگز هیچ رئیس‌جمهوری در آمریکا تا این اندازه شفاف نبوده است.

 

ترامپ نوشت: میلیون‌ها صفحه سند به دموکرات‌های عصبانی گزارش مولر داده شد و علاوه بر این به همه از جمله مشاور کاخ سفید اجازه دادم شهادت دهند. مجبور نبودم این کار را انجام دهند اما حالا آنها مطالبات بیشتری دارند.

 

او افزود: کنگره زمانی برای قانون‌گذاری ندارد و آنها می‌خواند پرونده تبانی با روسیه را ادامه دهند؛ پرونده‌ای که من در آن پیروز شده‌ام. آنها باید شروع به تحقیق درباره مجرمانی کنند که برای همه بسیار شناخته شده هستند.

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده