قیمت روز خودرو‌های سایپا و ایران خودرو امروز شنبه ۱۲ تیر ۱۴۰۰+ جدول-راهبرد معاصر
قیمت خودرو‌های داخلی امروز شنبه ۱۲ تیر ۱۴۰۰؛

قیمت روز خودرو‌های سایپا و ایران خودرو امروز شنبه ۱۲ تیر ۱۴۰۰+ جدول

قیمت روز خودرو‌های سایپا و ایران خودرو امروز شنبه ۱۲ تیر ۱۴۰۰ در روند معاملات بازار خودرو با نوسانات قیمتی همراه است.
تاریخ انتشار: ۰۷:۰۰ - ۱۲ تير ۱۴۰۰ - 2021 July 03
کد خبر: ۹۳۹۸۹

به گزارش راهبرد معاصر، قیمت روز خودرو‌های سایپا و ایران خودرو امروز شنبه ۱۲ تیر ۱۴۰۰ در روند معاملات بازار خودرو با نوسانات قیمتی همراه است.قیمت خودرو های سایپا طی چند هفته اخیر در مقابل تغییر قیمت مقاوت داشتند اما در هفته دوم تیر ماه رشد قیمت را تجربه کردند. قیمت خودرو های ایران خودرو نیز به دنبال نوسان در بازار دلار با رشد قیمت  معامله شدند. فعالان بازار خودرو مهمترین عامل در ایجاد نوسان در قیمت خودروهای داخلی را  نامشخص بودن  نتایج مذاکرات وین ، گمانه زنی در خصوص کابینه دولت سیزدهم و هم چنین نوسان نرخ ارز اعلام کرده اند. درادامه قیمت روز خودرو سایپا و ایران خودرو را مشاهده می کنید.

 

قیمت روز خودرو‌های سایپا امروز شنبه ۱۲ تیر ۱۴۰۰

 
رصد قیمت‌ها در بازار خودرو‌های پراید حاکی از آن است که قیمت پراید ۱۱۱ از ابتدای هفته تاکنون بر روی ۱۳۴ میلیون تومان ثابت بوده است و پراید ۱۳۱ در این بین از از ابتدای هفته تاکنون ۲ میلیون تومان گران شده است و در حال حاضر به قیمت ۱۲۳ میلیون تومان رسیده است و پراید ۱۳۲ نیز از ابتدای هفته تاکنون ۱ میلیون تومان گران شده است و در حال حاضر ۱۱۹ میلیون تومان قیمت خورده است و پراید ۱۵۱ نیز از ابتدای هفته تاکنون از نوسانات قیمتی در امان نبوده است و این خودرو از ۱۲۸ میلیون تومان در ابتدای هفته در حال حاضر به قیمت ۱۳۰ میلیون تومان رسیده است.
 
ساینا دنده‌ای مدل ۱۴۰۰ از ۱۴۳ میلیون تومان در اواخر هفته گذشته در حال حاضر به قیمت ۱۴۶ میلیون تومان رسیده است و مدل ۱۳۹۹ این خودرو نیز در این مدت یک میلیون تومان گران شده ست و در حال حاضر ۱۴۰ میلیون تومان قیمت خورده است.
 
قیمت روز خودرو‌های سایپا امروز شنبه ۱۲ تیر ۱۴۰۰+ جدول
 

قیمت روز خودرو‌های ایران خودرو امروز شنبه ۱۲ تیر ۱۴۰۰

 
در بین خودرو‌های گروه پژو نیز این نوسانات قیمتی مشهود است به طوری که پژو ۲۰۶ تیپ ۵ مدل ۱۳۹۹ از ۲۶۴ میلیون تومان در ابتدای هفته امروز به قیمت ۲۶۶ میلیون تومان رسیده است و در این بین، اما مدل‌های ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰ خودرو پژو ۲۰۶ تیپ ۲ از ابتدای هفته از نوسانات قیمتی در امان بوده اند و این خودرو‌ها در حال حاضر به ترتیب ۲۰۲ و ۲۱۴ میلیون تومان قیمت خورده اند.

خودرو پژو پارس این گروه نیز از ابتدای هفته تاکنون ۵ میلیون تومان گران شده است و در حال خاضر به قیمت ۲۳۱ میلیون تومان رسیده است و ۲۰۷ اتوماتیک نیز در این مدت مانند پژو ۲۰۶ تیپ ۲ از نوسانات قیمتی در امان بوده است و بر روی قیمت ۳۸۰ میلیون تومان ثابت مانده است؛ گفتنی است که در بین خودرو‌های مونتاژ این گروه پژو ۲۰۰۸ مدل ۹۸ از ابتدای هفته تاکنون بر روی قیمت ۸۰۰ میلیون تومان ثابت مانده است و مدل ۹۹ این خودرو در این مدت ۵ میلیون تومان ارزان شده است و در حال حاضر ۸۷۵ میلیون تومان قیمت دارد.

خودرو‌های گروه سمند نیز از ابتدای هفته تاکنون از نوسانات قیمتی در امان بوده اند؛ سمند ال ایکس‌ای اف ۷ مدل ۱۳۹۹ از ابتدای هفته تاکنون بر روی قیمت ۲۲۷ میلیون تومان ثابت مانده است و خودرو‌های سمند ال ایکس مدل ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰ نیز از ابتدای هفته تاکنون به ترتیب بر روی قیمت‌های ۱۹۳ و ۲۰۳ میلیون تومان ثابت مانده اند.
 
 نوسانات قیمتی خودرو رانا در یک هفته اخیر به کاهش قیمت این خودرو منجر شده است به طوری که رانا ال ایکس مدل ۱۳۹۸ از ابتدای هفته تاکنون یک میلیون تومان گران شده است و در حال حاضر ۱۹۵ میلیون تومان قیمت خورده است.
 

جدول قیمت روز خودرو‌های سایپا و ایران خودرو امروز شنبه ۱۲ تیر ۱۴۰۰

جدول قیمت روز خودرو‌های سایپا و ایران خودرو امروز شنبه ۱۲ تیر ۱۴۰۰
 
 
 
 
 
 
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار