نماینده ایران: غرب به دنبال تطهیر گروهک تروریستی منافقین است-راهبرد معاصر
واکنش روسیه به تصمیم آمریکا برای استقرار سامانه موشکی در آلمان سید حسن نصرالله: هدف غرب لطمه زدن به ارزش‌های مرتبط با جهاد، شهادت و مقاومت بود واکنش ایران به ادعای استفاده از تسلیحات تهران توسط یمن آمریکا تحریم‌هایی را علیه رژیم صهیونیستی اعمال کرد طعنه رهبر انصارالله به فرار ناو آمریکایی: شما از شیر غران، گریخته‌اید، نه یک موش! نتانیاهو: هر توافقی باید به اسرائیل اجازه دهد به جنگ بازگردد موافقتنامه جامع همکاری ایران و روسیه بزودی امضا می‌شود استقرار سفیر جمهوری آذربایجان در تهران در آینده نزدیک حماس: تاکنون هیچ خبر جدیدی درباره مذاکرات به ما داده نشده است سرنگونی پهپاد رژیم صهیونیستی در شمال نوار غزه قالیباف و پوتین دیدار کردند سرویس اطلاعات خارجی روسیه: واشنگتن به دنبال جایگزین برای زلنسکی است وضعیت زندانیان ایرانی محور گفت‌وگوی سفیر ایران و معاون وزیر دادگستری ترکیه واکنش کرملین به بیانیه پایانی نشست ناتو قرارداد یک میلیارد دلاری مراکش با رژیم صهیونیستی در بحبوحه جنگ در غزه

نماینده ایران: غرب به دنبال تطهیر گروهک تروریستی منافقین است

رایزن نمایندگی ایران در دفتر سازمان ملل در ژنو در پاسخ به مطلب منتشر شده در نیوزویک عنوان کرد: گروهک منافقین کماکان ماهیت تروریستی خود را حفظ کرده، اما غرب تلاش می کند این گروهک را تطهیر کند.
تاریخ انتشار: ۲۳:۱۹ - ۰۳ مرداد ۱۴۰۰ - 2021 July 25
کد خبر: ۹۶۶۰۱

به گزارش راهبرد معاصر مجله نیوزویک به مناسبت برگزاری نشست گر‌وهک تروریستی منافقین در تاریخ ۱۹ تیر ماه ۱۴۰۰، در گزارشی به قلم دیوید برننان (DAVID BRENNAN) ، با بررسی سوابق و عملکرد تروریستی گروهک منافقین تلاش کرد از زبان عناصر وابسته به این گروهک به اتهامات وارده به منافقین پاسخ دهد.

در همین خصوص نمایندگی دائم جمهوری اسلامی ایران در ژنو با ارسال بیانیه ای برای نشریه نیوزویک تاکید کرد که گروهک منافقین همچنان ماهیت تروریستی خود را حفظ کرده و در ترور دانشمندان هسته ای ایران با رژیم صهیونیستی همکاری کرده است.


«بهرام حیدری» رایزن نمایندگی دائم جمهوری اسلامی ایران در ژنو، برگزاری نشست گروهک تروریستی منافقین در تاریخ ۱۹ تیرماه ۱۴۰۰ را نشان دهنده عمق انحطاط سیاسی آمریکا و ورشکستگی سیاسی و اخلاقی مخالفان جمهوری اسلامی ایران خواند که به راحتی فریب چنین فرقه تروریستی منفور و رقت انگیز که مرتکب جنایات تروریستی نظیر ترور، بمبگذاری و خرابکاری شده و جان هزار نفر از ایرانیان را گرفته اند، را می خورند.

 

رایزن نمایندگی ایران در ژنو افزود: منافقین ماهیت تروریستی خود را کماکان حفظ کرده و به انجام ترورها در داخل ایران از جمله ترور دانشمندان ایرانی در تبانی با رژیم اسرائیل ادامه داده است. با این حال آمریکا و اتحادیه اروپا تلاش کرده اند که ماهیت تروریستی این فرقه تروریستی را نادیده گرفته و تطهیر کنند و از آن به عنوان اهرم فشاری علیه ایران استفاده کنند.

 

رایزن نمایندگی ایران در ژنو همچنین اتهامات وارده علیه اسدالله اسدی دیپلمات ایرانی زندانی در بلژیک را رد کرد و این اتهامات را بسیار دور از حقیقت خواند.

وی اتهام زنی‌ها علیه اسدالله اسدی را توطئه ای طراحی شده از جانب گروهک منافقین و برخی سرویس ها خواند./فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار