ورود کشتی جاسوسی پیشرفته فرانسه به مدیترانه-راهبرد معاصر
ادعای وبگاه صهیونیستی:

ورود کشتی جاسوسی پیشرفته فرانسه به مدیترانه

وبگاه صهیونیستی دبکا فایل از ورود کشتی تجسسی فرانسه مجهز به دستگاه‌های شنود به آب‌های مدیترانه و آغاز عملیات آن کنار ناو گروه آمریکا خبر داد.
تاریخ انتشار: ۰۸:۲۵ - ۰۵ آذر ۱۳۹۷ - 2018 November 26
کد خبر: ۹۶۷

به گزارش راهبرد معاصر؛ یک وبگاه وابسته به محافل امنیتی - نظامی صهیونیست از ورود یک فروند کشتی تجسسی پیشرفته فرانسه به سواحل سوریه و آغاز عملیات در کنار ناو گروه آمریکا خبر داد.


وبگاه «دبکا فایل» غروب شنبه در این زمینه نوشت: کشتی جاسوسی پیشرفته «دپو لوم» به سواحل سوریه رسیده و عملیات خود را کنار ناو هوایپمابر «یو .اس. اس. هری ترومن» و پنج کشتی همراه آن آغاز کرده است. دبکافایل نوشت که این کشتی جاسوسی فرانسه به طور معمول از سوی اداره اطلاعات نظامی فرانسه در مناطق حساس دنیا و در آستانه یا اواسط درگیری‌های نظامی مستقر می‌شود.


گفته می‌شود که این کشتی جاسوسی فرانسوی مجهز به سامانه هشدار دهنده، ارتباط ماهواره‌ای و دستکم 2 رادار ناوبری است. این کشتی همچنین مجهز به دستگاه‌های شنود مراکز فرماندهی، تلفن‌های همراه و قابلیت پی بردن به کدهای رایانامه‌ها است. این وبگاه صهیونیستی همچنین از فعالیت 24 ساعته نیروی هوایی آمریکا بر فراز سوریه در هفته گذشته خبر داد و نوشت: برخی هواپیماها از عرشه ناو «هری ترومن» بلند می‌شوند.


این در حالی است که ناوگان دریایی روسیه در غرب آسیا نیز به تازگی رزمایشی را به اجرا گذاشت و ناوهای موشک انداز «آدمیرال ماکراوف» و «آدمیرال اسن» موشک‌های دریا به ساحل «کالیبر» شلیک کردند.

ارسال نظر