انهدام تیم تروریستی در بوکان+ جزئیات و تعدادکشته‌ها-راهبرد معاصر
نامه انتخاباتی ۲۶۰۰ عالم اهل سنت به رهبر انقلاب ستاد انتخابات کشور: تبلیغات انتخابات فردا ۸ صبح به پایان می‌رسد تأکید مخبر بر مسئولیت شرعی و قانونی مسئولان درباره مشارکت بهادری‌جهرمی: آیین‌نامه پذیرش صدور ضمانت‌نامه دولتی برای شرکت‌های بخش خصوصی تصویب شد حمایت حسن روحانی از مسعود پزشکیان شروع فرصت‌های ۱۵ دقیقه‌ای نامزدها در تلویزیون از ساعت ۱۸ اعلام رئوس برنامه‌های قالیباف در حوزه ارتباطات سخنگوی سپاه: راهبرد انتخاباتی سپاه دعوت به مشارکت حداکثری و ممنوعیت ورود مصداقی است وحیدی: 61 میلیون نفر واجد شرایط رای دادن در انتخابات هستند تصمیم جدید رسانه ملی برای تبلیغات کاندیداهای ریاست‌جمهوری انتخابات در چه صورتی به مرحله دوم کشیده می‌شود؟ تفاوت‌‌های اساسی مناظرات انتخاباتی اخیر با ادوار گذشته امروز آخرین روز تبلیغات انتخابات ریاست‌جمهوری است جزئیات و زمان برگزاری مراسم اربعین شهید جمهور و همراهانش قالیباف بعد از مناظره: مشارکت اقتدار ملی ما است

انهدام تیم تروریستی در بوکان+ جزئیات و تعدادکشته‌ها

قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) نیروی زمینی سپاه خبر از هلاکت ۲ تروریست و بازداشت ۳ پشتیبان‌ وکشف مقادیر قابل توجهی سلاح، مهمات و ادوات تخریب‌ داد.
تاریخ انتشار: ۱۵:۵۹ - ۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - 2021 July 27
کد خبر: ۹۶۷۸۱

به گزارش راهبرد معاصر؛  ‌قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) نیروی زمینی سپاه از انهدام تیم تروریستی در بوکان خبر داد.


قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) نیروی زمینی سپاه اعلام کرد‌‌: به دنبال نفوذ یک تیم تروریستی سه نفره در منطقه‌ی عمومی بوکان که اقدامات خرابکارانه و ضد امنیتی را در دستور کار داشت، با واکنش به هنگام رزمندگان قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) این تیم شناسایی و متلاشی گردید.

 

‌دو نفر از اعضای این تیم تروریستی به هلاکت رسیده و یک نفر نیز مجروح شد. در این عملیات، مقادیر قابل توجهی سلاح و مهمات و ادوات تخریب، به دست آمد.

 

‌در خلال این عملیات، سه نفر از عوامل منحرف که قصد نجات این تیم را داشتند دستگیر شدند./تسنیم

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده