توافق شهباززاده با پرسپولیس-راهبرد معاصر

توافق شهباززاده با پرسپولیس

سجاد شهباززاده در مذاکرات با پرسپولیس به توافق های اولیه رسیده است.
تاریخ انتشار: ۱۹:۰۹ - ۲۳ مرداد ۱۴۰۰ - 2021 August 14
کد خبر: ۹۸۶۷۴

به گزارش راهبرد معاصر سجاد شهباززاده در لیگ بیستم توانست آقای گل شود و جالا گفته می شود چشم یحیی گل محمدی را گرفته و احتمال دارد شهباززاده که سابقه استقلالی بودن را نیز دارد در این فصل پرسپولیسی شود.

 

باشگاه پرسپولیس برای تقویت خط حمله تیم قصد دارد یک مهاجم تمام کننده را به جمع شاگردان یحیی گل‌محمدی اضافه کند و به همین خاطر وارد مذاکره با آقای گل لیگ بیستم شده است.

 

باشگاه پرسپولیس در هفته‌ اخیر بارها از مدیران باشگاه سانتاکلارا درخواست کاهش مبلغ 500 هزار دلاری برای صدور رضایت‌نامه شهریار مغانلو را داشته اما تاکنون نه تنها این اتفاق نیفتاده بلکه ظاهرا باشگاه پرتغالی این مبلغ را افزایش هم داده و راضی به تخفیف دادن نیست.

 

نتیجه مذاکرات پرسپولیس با سجاد شهباززاده

به همین دلیل با توجه به جدایی احتمالی شهریار مغانلو از پرسپولیس، این باشگاه مذاکرات اولیه‌ای را با سجاد شهباززاده مهاجم فصل گذشته سپاهان انجام داده داده که این مذاکرات تاکنون موفق بوده است.

در حال حاضر مدیران باشگاه پرسپولیس منتظر بازگشت شهباززاده به ایران هستند تا مذاکراتشان را در مراحل بعدی ادامه بدهند. ابراهیم شکوری که از زمان حضور در سایپا ارتباط نزدیکی با شهباززاده دارد، مسئول مذاکره مستقیم با این مهاجم شده و در روزهای اخیر طبق نظر کادرفنی صحبت‌های ابتدایی را با او انجام داده است.

شهباززاده در حالی تصمیم به جدایی از سپاهان گرفته است که محرم نویدکیا با وجود جذب شهریار مغانلو همچنان روی ماندن این بازیکن اصرار دارد اما مهاجم گلزن زردپوشان فعلا به تمدید با این تیم پاسخ منفی داده است.

شهباززاده تا دوشنبه قرار است تصمیم قطعی خود را برای عقد قرارداد یک‌ساله با پرسپولیس بگیرد. او که سابقه پوشیدن پیراهن استقلال را دارد در صورت پیوستن به پرسپولیس می‌تواند بمب بزرگی در بازار نقل و انتقالات تابستانی لیگ برتر ایران شود.

باید دید مهاجم سپاهان اصفهان سر تصمیم خود مبنی بر این جابجایی خواهد ماند یا اینکه بار دیگر مقصد خود را تغییر داده و مسیر متفاوتی را طی می‌کند.

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده