داوری پرسپولیس و مس

برچسب ها
برچسب

داوری پرسپولیس و مس

کارشناس داوری فوتبال کشورمان گفت: کوپال ناظمی باید در نیمه اول یک بازیکن از پرسپولیس و یک بازیکن از مس را اخراج می‌کرد.
کد خبر: ۱۵۴۳۹۷    تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۷/۲۱

پرطرفدارترین اخبار
آخرین اخبار