مسمومیت دانش اموزان در بجنورد

برچسب ها
برچسب

مسمومیت دانش اموزان در بجنورد

فرماندار بجنورد گفت: ۲۶ دانش آموز مدرسه دخترانه متوسطه اول حضرت مریم(س) بجنورد ظهر امروز شنبه با ادعای مسمومیت به مراکز درمانی منتقل شدند.
کد خبر: ۱۷۵۴۰۰    تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۱۲/۱۳

تحلیل های برگزیده
پرطرفدارترین اخبار
آخرین اخبار