بکار گیری بازنشستگان

برچسب ها
برچسب

بکار گیری بازنشستگان

نماینده مردم علی آباد در مجلس در جلسه علنی امروز در تذکری به وزیر کار گفت: چرا بازنشسته‌ها را در شستا و صندوق بازنشستگی به کارگیری کردید، می طلبد نیروهای جوان، قوی و کارآمد را به کارگیری کنید.
کد خبر: ۱۷۹۹۲۹    تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۱/۲۷

پرطرفدارترین اخبار
آخرین اخبار