دروازه‌بان پرسپولیس بودم

برچسب ها
برچسب

دروازه‌بان پرسپولیس بودم

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس با انتقاد از بیرانوند و مسئولان این باشگاه گفت: شاید خیلی‌ها در صفحات مجازی به من بی‌احترامی کنند ولی من حرفم را می‌زنم.
کد خبر: ۱۵۴۳۱    تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۰۴/۱۴

تحلیل های برگزیده
پرطرفدارترین اخبار
آخرین اخبار