حضور کارکنان در ادارات

برچسب ها
برچسب

حضور کارکنان در ادارات

به دنبال تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا، دستور رسمی شرایط حضور کارکنان در محل کار اعلام شد که بر این اساس باید به صورت دو سوم حضور داشته و مابقی می‌توانند از آمدن به محل کار معاف و به صورت دورکار یا مرخصی باشند.
کد خبر: ۳۹۸۲۶    تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۰۱/۱۹

پرطرفدارترین اخبار
آخرین اخبار