جزئیات دریافت کارت اعتباری خرید لوازم خانگی + نرخ سود و اقساط-راهبرد معاصر

جزئیات دریافت کارت اعتباری خرید لوازم خانگی + نرخ سود و اقساط

هاشمی از مراحل اخذ کارت اعتباری خرید لوازم خانگی به ارزش ۳۰ میلیون تومان در آینده نزدیک خبر داد.
تاریخ انتشار: ۱۲:۱۸ - ۱۱ شهريور ۱۴۰۰ - 2021 September 02
کد خبر: ۱۰۰۶۲۰

به گزارش راهبرد معاصر، عباس هاشمی، دبیر کل انجمن صنایع لوازم خانگی کشور در تشریح جزئیات اعطای کارت اعتباری لوازم خانگی بیان کرد: طبق توافق با بانک قرض الحسنه مهر ایران، کارت اعتباری خرید لوازم خانگی به ارزش ۳۰ میلیون تومان در اختیار خریداران لوازم خانگی تولید داخل قرار خواهد گرفت.



او با بیان این‌که در این راستا با بانک قرض‌الحسنه مهر ایران وارد مذاکره شدیم و تفاهم‌نامه‌ها به امضا رسیده‌است گفت: درصورتی‌که واحد‌های تولیدی لوازم‌خانگی، فروشگاه‌ها و مراکز عرضه خود را وارد سایت کنند متقاضیان می‌توانند با مراجعه به بانک و دریافت کارت اعتباری اقدام به خرید کنند.

دبیر کل انجمن صنایع لوازم خانگی با بیان این‌که طبق اعتبار سنجی صورت‌گرفته کارت تا سقف ۳۰ میلیون تومان شارژ خواهد شد، افزود: با توجه به بحث تولید امیدواریم بتوانیم از این طریق توان خرید مردم را افزایش دهیم.


نرخ سود و اقساط کارت اعتباری خرید لوازم خانگی مشخص شد


هاشمی با اشاره به این‌که این کارت اعتباری ۳۰ میلیون تومانی دارای اقساط ۶ماهه، ۹ ماهه و ۱۲ ماهه است و متقاضیان پس‌از پرداخت اقساط می‌توانند مجدداً این کارت را شارژ کنند، گفت: متقاضیان پس از پرداخت اقساط می‌تواند مجدداً این کارت را به هر میزان که تمایل دارند شارژ کنند./باشگاه خبرنگاران

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده