اعلام زمان واکسیناسیون سربازان-راهبرد معاصر

اعلام زمان واکسیناسیون سربازان

 امروز جزئیاتی درباره زمان واکسیناسیون سربازان منتشر شد. قرار است 400 هزار سرباز در هفته های اینده واکسینه شوند.
تاریخ انتشار: ۱۷:۰۶ - ۲۱ شهريور ۱۴۰۰ - 2021 September 12
کد خبر: ۱۰۱۸۶۴

به گزارش راهبرد معاصر در حالی علی خضریان نماینده مردم تهران زمان واکسیناسیون سربازان را هفته آینده اعلام کرد که علی رضا رئیسی سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا از آغاز واکسیناسیون سرباز از این هفته خبر داده است. با این حال به نظر می رسد پس از مدت ها که صحبت هایی درباره تزریق واکسن سربازان شنیده می شود طی این هفته یا هفته آینده قرار است این وعده عملیاتی شود. به گفته رئیسی برای سربازان 500 هزار دوز واکسن کرونا تا 10 مهرماه 1400 اختصاص یافته است.

 

واکسیناسیون سربازان

 

اخبار واکسیناسیون سربازان

نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی از آغاز واکسیناسیون سربازان از هفته آینده خبر داد. علی خضریان در مطلبی در صفحه توییتر خود نوشت: «با عنایت به اهمیت سلامت جوانانی که به ‫سربازی اعزام می‌شوند و اجتماع غیرقابل انکار سربازان در تامین  ‫امنیت  کشور، طی روزهای گذشته از وزارت بهداشت و ستاد کل نیروهای مسلح پیگیر واکسیناسیون سربازان بودم؛ که بحمدلله امروز مطلع شدم این مهم برای ۴۰۰هزار نفر از هفته آینده آغاز خواهد شد.»

این در حالی است که علیرضا رئیسی سخنگوی ستاد ملی کرونا گفته واکسیناسیون سربازان از همین هفته آغاز می‌شود. وی گفت: واکسیناسیون سربازان از همین هفته آغاز می‌شود و سربازان هم در برنامه واکسیناسیون قرار دارند و تا 10 مهر ماه حدود 500 هزار دُز واکسن برای آنها اختصاص داده می‌شود.

چندی پیش رییس اداره سرمایه انسانی سرباز ستادکل نیرو‌های مسلح درباره آخرین وضعیت تزریق واکسن کرونا به سربازان توضیحاتی داد. امیر غلامرضا رحیمی پور رییس اداره سرمایه انسانی سرباز ستادکل نیرو‌های مسلح اظهار کرد: درباره واکسیناسیون سربازان مطابق دستور العمل ستاد ملی مقابله با کرونا عمل خواهیم کرد. وی افزود: در حال حاضر واکسیناسیون سربازان آغاز شده و در تعدادی از پادگان‌های  واکسیناسیون سربازان آغاز شده است.

رییس اداره سرمایه انسانی سرباز ستادکل نیرو‌های مسلح در واکنش به اینکه اولویت تزریق واکسن با کدام دسته از سربازان است، گفت: اینکه بگوییم کدام دسته از سربازان باید در اولویت تزریق واکسن قرار بگیرند موضوع درستی نیست، لذا در این باره تابع تصمیمات وزارت بهداشت و درمان و همچنین ستاد ملی مقابله با کرونا هستیم.

 

زمان واکسیناسیون سربازان

 

۹۰ درصد از سربازان پلیس پایتخت واکسن زدند

کوروش پدیدار معاون بهداری فرماندهی انتظامی تهران بزرگ با اشاره به اجرای طرح واکسیناسیون کرونا در پلیس پایتخت گفت: تا کنون به بیش از 90 درصد کارکنان وظیفه پلیس پایتخت واکسن کرونا تزریق شده است.معاون بهداری فرماندهی انتظامی تهران بزرگ با اشاره به اینکه پلیس، همواره به عنوان یکی از مراجع رسیدگی به جرائم به صورت 24 ساعته در حال فعالیت و خدمات رسانی به شهروندان واجرای ماموریت محوله است، اظهار داشت: با توجه به حساسیت و اهمیت واکسیناسیون کارکنان نیروی انتظامی برای جلوگیری از ابتلاء آنان به ویروس کرونا واکسیناسیون پرسنل در دستور کار بهداری فرماندهی انتظامی تهران بزرگ قرار گرفت.وی با تاکید بر اینکه سربازان از جمله کادر فعال ، جوان و پویا در پلیس هستند و در ماموریت های مختلف خضوری فعال دارند، افزود: تاکنون 90 درصد کارکنان وظیفه شاغل در کلانتری‌ها، پاسگاه‌ها و پایگاههای پلیس های تخصصی واکسینه شده‌اند. معاون بهداری فرماندهی انتظامی تهران بزرگ خاطرنشان کرد: پروتکل های بهداشتی در ماموریت های مختلف پلیسهای تخصصی با هماهنگی ستاد مقابله با ویروس کرونا بصورت دقیق اجرا می شود.

 

 

واکسن کرونا سربازان

 

۵۸ درصد سربازان انتظامی کرمانشاه واکسینه شدند

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه گفت: از آغاز واکسیناسیون عمومی علیه ویروس کرونا، تاکنون 58 درصد سربازان وظیفه واکسینه شده اند.محمدرضا آمویی اظهار کرد: طرح واکسیناسیون سربازان وظیفه انتظامی استان کرمانشاه در راستای مصوبه ستاد کل نیروهای مسلح با آغاز روند واکسیناسیون سراسر کشور شروع شده است.

وی ادامه داد: کار واکسیناسیون سربازان وظیفه از همان ابتدا در اولویت فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه قرار داشت و همزمان با پرسنل کادر آنها نیز علیه کرونا واکسینه شدند.معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه با اشاره به این مطلب که برابر برنامه ریزی روزانه تعدادی از سربازان واکسیناسیون می‌شوند، تصریح کرد: تاکنون ۵۸ درصد از سربازان وظیفه انتظامی استان واکسن را دریافت کرده‌اند و پیش بینی می‌شود تا پایان شهریور ماه افراد باقیمانده نیز واکسن را دریافت کنند.

 

پیگیری روند واکسیناسیون سربازان در سمنان

معاون بهداری فرماندهی انتظامی استان سمنان در اتاق خبر در خصوص روند واکسیناسیون سربازان توضیح داد.

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده