زمان واریز یارانه بنزین آبان ماه-راهبرد معاصر

زمان واریز یارانه بنزین آبان ماه

واریز یارانه بنزین آبان ماه بر اساس برنامه ماه های گذشته دهم هر ماه انجام می شود.
تاریخ انتشار: ۱۳:۲۲ - ۰۷ آبان ۱۴۰۰ - 2021 October 29
کد خبر: ۱۰۷۲۴۷
تعداد نظرات: ۲ نظر

به گزارش راهبرد معاصر یارانه معیشتی بنزین ماه جاری طبق روال ماه‌های گذشته باید در روز دوشنبه هفته پیش‌رو یعنی ۱۰ آبان به حساب سرپستان خانوار واریز شود.

این اولین واریزی ماه آبان توسط دولت است.

یارانه معیشتی بنزین ماه جاری طبق روال ماه‌های گذشته باید در روز دوشنبه هفته پیش‌رو یعنی ۱۰ آبان به حساب سرپستان خانوار واریز شود.

مبلغ این یارانه براساس تعداد اعضای هر خانوار واریز می‌شود و سرپرستان مبلغی بین ۵۵ تا ۲۰۵ هزار تومان را دریافت می‌کنند.

واریزی‌ها یارانه معیشتی به حساب خانواده‌های یک نفره ۵۵ هزار تومان، خانواده‌های دو نفره ۱۰۳ هزار تومان، خانواده‌های سه نفره ۱۳۸ هزار تومان، خانواده‌های چهار نفره ۱۷۲ هزار تومان و خانواده‌های پنج نفره و بیشتر ۲۰۵ هزار تومان است.

طبق اعلام سازمان برنامه و بودجه، حدود ۶۰ میلیون نفر این یارانه را می‌گیرند. هفت میلیون خانوار از کسانی که یارانه معیشتی بنزین می‌گیرند یک سال پیش مرحله دوم وام کرونا را گرفتند.

این وام یک میلیون تومانی بود و مقرر شد که اقساط آن از یارانه خانوار کسر شود. مبلغ هر قسط این وام نیز ۳۵ هزار تومان است. «یازدهمین قسط» این وام از یارانه معیشتی این ماه خانوارها کسر می‌شود./تجارت نیوز

ارسال نظر
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۹
0
0
با این وضعیت کرونا و واکسنش که هنوز خیلی مونده به ما برسه بعید می دونم که بتونیم به این زودی به شرایط قبل برگردیم... باید هرطور میشه فقط سعی کنیم از این وضع بهترین استفاده رو بکنیم مثل خیلی از کسب و کارهایی که دارن اینترنتی کار میکنن. کلی شغل از طریق همین اینترنت ایجاد شده که میشه واردشون شد. از آموزش کارای هنری و دوخت و فروش لباس تا خیلی از کارهای خدماتی و فنی با همین اینترنت روبراه شده.. یه زمانی واسه لوله بازکنی برچسب روی در و دیوار رو زیر و رو میکردیم تا یکیو پیدا کنیم، الان دیگه چاه بازکنی رو هم اینترنتی کردن.. پس میشه از این بستر استفاده کرد.. البته به شرطی که اینترنت رو ازمون نگیرن!!
سعید
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۲۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۱
0
0
ببخشید این یارانه بنزین که میگن برای اونای که خودرو ندارند پولشو میدهن .. ولی اونایی که ماشین دارن بازم دهم هر ماه یارانه بنزین میگیرن یعنی چی
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار