گزینه فراکسیون مستقلان برای ریاست مجلس قطعی شد-راهبرد معاصر
انتخابات ریاست جمهوری ظرف ۵۰ روز باید برگزار شود فرآیند و روش برگزاری انتخابات جدید ریاست‌جمهوری چیست؟ بیانیه هیات دولت: مسیر خدمت با تاسی به روحیه خستگی ناپذیر آیت‌الله رئیسی ادامه خواهد داشت اسامی شهدای سانحه سقوط بالگرد رئیس جمهور ظریف شهادت رئیس جمهور و وزیر خارجه را تسلیت گفت پیام تسلیت سید حسن خمینی در پی شهادت رئیس جمهور و همراهان مسئولیت اداره دولت پس از شهادت رئیس جمهور با کیست؟ جزئیات شهادت آیت الله رئیسی و هیئت همراه+ برگزاری جلسه فوق‌العاده هیئت‌دولت به ریاست "مخبر" سانحه برای بالگرد رئیس‌جمهور در آذربایجان شرقی محسن رضایی: مجلس آینده نیاز به وحدت‌ در درون و هم‌افزایی با قوای دیگر دارد کدام مجلس در رأس امور است؟ ۱+۳ گزینه مطرح برای ریاست مجلس خبرگان امیر نصیرزاده: دشمنان علیه ایران تغییر رویکرد داد‌ه‌اند حضور ناو سپاه در محل استقرار نیروهای آمریکایی در نزدیکی جزیره گارسیا سفر رئیس اقلیم کردستان به تهران و هیاهوی غرب

گزینه فراکسیون مستقلان برای ریاست مجلس قطعی شد

سخنگوی فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی از قطعی‌شدن گزینه این فراکسیون برای انتخاب رئیس پارلمان خبر داد.
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۵ - ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - 2019 May 13
کد خبر: ۱۱۰۲۸
به گزارش راهیرد معاصر ، مهرداد بائوج لاهوتی سخنگوی فراکسیون مستقلان ولایی مجلس شورای اسلامی از تشکیل کمیته‌ای در این فراکسیون برای بررسی انتخابات هیئت‌رئیسه مجلس که 7 خرداد برگزار خواهد شد خبر داد و گفت: گزینه‌های نهایی و قطعی این فراکسیون برای انتخاب رئیس مجلس نیز علی لاریجانی است.
 
وی ادامه داد: قرار است کمیته‌ای که به‌دستور رئیس فراکسیون تشکیل شده نحوه ورود فراکسیون مستقلان به این انتخابات را بررسی و گزارشی به فراکسیون ارائه کند.

سخنگوی فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس اضافه کرد: پس از جمع‌بندی کمیته مذکور مشخص خواهد شد که برای نواب رئیس و باقی اعضای هیئت‌رئیسه لیست جداگانه‌ای از سوی فراکسیون ارائه شود یا خیر.

نماینده لنگرود در مجلس تصریح کرد: رایزنی‌هایی نیز با سایر فراکسیون‌های سیاسی مجلس انجام خواهیم داد تا اگر توافقی صورت گرفت با آنها لیست واحد ارائه کنیم.

منبع : تسنیم
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده